Голф 1.6 --> 1.8 100 коня

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 13 апр 2006 22:02


paco написа:......
Нали питането беше за 1,6 и 1,8 мотори?!?!
Е за тях ти казвам , че коярновите валове са различни. Буталата също а главата и разпределителния вал са идентични.
Отговорите ми в тази тема са само относно тези мотори, каквото е и питането

PACO


Коляновите валове за 1.6 и 1.8 са различин - вярно е, аз казах, че валовете за всички 1.8 са еднакви според ЕТКА. А за разпределителните валове - мерих два вала с шублера - на единия дължината на гърбиците бяха 42.6 някъде, а на другия(ГТИ) бяха 44.01 и гърбиците на втория вал изглеждаха с по-заоблени върхове...
Та затова писах, че са различни...
Поздрави!




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 13 апр 2006 23:00


ОК ти си знаеш.

РАСО


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 13 апр 2006 23:03


paco написа:ОК ти си знаеш.

РАСО

Гледай сега как ме бъзикаш... :)


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 14 апр 2006 10:28


В крайна сметка, който има 1,6 си купува
- Колянов вал
- бутала с мотовилки
- разпределителен вал
от 1,8 намира майстор, който да му ги монтира и вече е 1,8 нали така? 8)


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пет 14 апр 2006 18:12


Flatmo написа:....oт 1,8 намира майстор, който да му ги монтира и вече е 1,8 нали така? 8)
Нещо не схващам :gruebel


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 14 апр 2006 22:45


ама трябва и блока да е от 1.8, иначе буталата ще стърчат :lol:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Съб 15 апр 2006 11:29


Предпочетох да го направя и тогава да говоря.Днес на моя голф(1.8 RP)му сложих разпределителен вал от 1.8 PB и мога да трърдя ,че колата просто оживя.Разликата във валовете беше в височината на гърбиците(0.7мм измерено с шублер)и в формата на гърбиците(на стария вал гърбиците бяха по-остри).Максималната скорост(190-195kh) не се промени,но се промени демаража на колата което според мен добро постижение за малката интервенция която направих.Успех. :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 15 апр 2006 11:37


angel.1 написа:Предпочетох да го направя и тогава да говоря.Днес на моя голф(1.8 RP)му сложих разпределителен вал от 1.8 PB и мога да трърдя ,че колата просто оживя.Разликата във валовете беше в височината на гърбиците(0.7мм измерено с шублер)и в формата на гърбиците(на стария вал гърбиците бяха по-остри).Максималната скорост(190-195kh) не се промени,но се промени демаража на колата което според мен добро постижение за малката интервенция която направих.Успех. :wink:

Я раздуй по-подробно, ако искаш направо в друга тема, знам ли.Дай повече данни, като промяна в разхода, оборотите и т.н.


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Съб 15 апр 2006 11:55


Ми незнам дали е за друга тема ,ако решат модераторите да местят.Преди като я карах колата след 5-5200 вече започваше да умира ,сега ми се струва че това става след 5600-5700 (става въпрос за оборотите на двигателя) и в ниски обороти сега има както ми се струва по-твърдо или по-осезаемо ускорение(1500-2000оборота).За разхода ще ви кажа в неделя вечер доколко ще мога да го засеча понеже ще излизам извън града,защото на тоя етап съм минал около 30-тина километра и все още нямам представа,но не вярвам да се промени или ако това стане да се надявам,че ще е в положителна насока.Стария ми вал ще го садим на Li4o на голфа другата седмица но тогава той ще има думата. :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 15 апр 2006 15:10


angel.1 написа:...Днес на моя голф(1.8 RP)му сложих разпределителен вал от 1.8 PB и мога да твърдя ,че колата просто оживя....


:kef: :kef: :kef:
Значи предположенията до този момент се оказват верни...
Надявам се да няма неприятни изненади с разхода, но мисля, че всичко ще е в границите на нормалното - единственото, което се променя са удължени фази на отваряне/затваряне на клапаните - сигурно при динамично каране разхода ще е леко по-висок, но при нормално не трябва да е повишен....

Сега вала май ще си иска и колектори+гърнета с подходящия диаметър, за да си покаже зъбките...хи хи хи....а може и някое филтърче :wink:

Експериментирането продължава - скоро ще разберем какъв ефект ще има вал от RP на PN двигател...


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 17 апр 2006 12:37


Li4o написа:
.........
Експериментирането продължава - скоро ще разберем какъв ефект ще има вал от RP на PN двигател...


Вече и моето Голфче си има нов вал - ефекта е същия - на ниските скорости след 4000 оборота колата направо полудява и вече ускорява до 6500, а преди над 5000 започваше да умира ;)
Стария вал беше с дължина на гърбицата 42.6, а новия е 44 мм !

Поради по-дългите фази на отваряне/затваряне на клапаните очаквах по-нестабилни обороти на свободен ход, но всичко е нормално - двигателят мърка ;)

Дано не се получат неприятни изненади с разхода - но и това скоро ще се разбере...


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот V.Nanovski » Пон 17 апр 2006 19:40


поне от това, което прочетох по горе излиза че може да се сложи на 1.6 разпределителен вал от RP или нещо не съм разбрал правилно


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 17 апр 2006 20:11


НА ABS мотора не е ли същия като на РП-кажете откаде и на каква цена може да се купи? А ако се сложи от ПБ?- имаше такава тема и колегата беше писал 4е нестава? http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17824


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 17 апр 2006 20:24


Vidkata написа:поне от това, което прочетох по горе излиза че може да се сложи на 1.6 разпределителен вал от RP или нещо не съм разбрал правилно

Правилно си разбрал - точно това направих - сложих на PN разпределителен вал от RP.

hristian37 написа:НА ABS мотора не е ли същия като на РП-кажете откаде и на каква цена може да се купи? А ако се сложи от ПБ?- имаше такава тема и колегата беше писал 4е нестава? http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17824

Доколкото зная RP и ABS се различават само по инжекциона - ABS има някой-друг датчик повече...в този ред на мисли вал от PB ще стане без проблем.
Според мен валовете на RD, RG и PB са еднакви...за EV, GZ не съм сигурен - трябва да се мери.

Иначе съм чел въпросната тема на колегата - той казва, че вала който е пробвал е с дължина на гърбицата 48мм, а от PB е 44.01мм....може би затова не е станал. Мисля, че има значение дали вала е за хидравлични повдигачи или за механични, както и май главите на първите модели Голф2 са различни...друго обяснение не виждам.

Последна промяна от Li4o на Пон 17 апр 2006 20:39, променено общо 1 път.


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот V.Nanovski » Пон 17 апр 2006 20:34


колко пари ти излезе вала?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта