pr3dat0r написа:Haralampi мерси за отговора колкото до въпроса ти дали ме мързи не но просто изглежда все още не знам как точно да боравя с тая търсачка че когато търсих не открих нищо. Моля да бъда извинен за което знам че е адски дразнещо когато едно нещо е обсъждано на ново да се търсят отговори за едно и също
Благодаря още веднъж и надявам се не съм ви изнервил много.
Поздрави

Спокойно

Случва се на абсолютно всеки

Лошото е обаче, че има много хора, които дори не си правят труда да потърсят... Няма как да знаем кой от кои е и за това мн. често и аз и други колеги се изнервят

Извини ме за тона, за което...

А да не намериш - се случва

Надявам се да съм ти бил полезен. В темите, които ти посочих има написано много и подробно, но на кратко казано - климатика освен температурен регулатор има и влагорегулираща функция (за това се казва и Air Conditioner). При вкл. климатик въздуха, който се вкарва в купето винаги е по-сух и това кара прозорците да се разпотяват по-бързо с вкл. климатик.
Т.е. - когато не ти е нужно охлаждане - дръж климатроника на ECON за да не ти харчи излишно гориво. Изключение от това:
1. Когато искаш бързо да отпотиш стъклата (даваш на AUTО и като си свърши работата - връщаш на ECON)
2. Дори и зимата е препоръчително (за него самия) климатика да се пуска за около 10 минути седмично...
