та взех го от ремонт и на пробата пред гаража колата си запали без проблем,но докато загрее пускаше гъст бял дим,които после изчезна (а преди ремонта,макар и с издухан мотор не пушеше толкова),оставих я да си загрее нормално и се прибрах с нея без проблем-има си тягата ,звука си е променен,абе изцяло двигателя си работи като часовник-обаче ако е топъл...на следващата сутрин се качих пак в колата и бързах,та я подгрях САМО 3-4 мин,след което подадох повечко газ за да се нормализират оборотите и цялата идилия на "ремонтирания" двигател изчезна-масления филтър изхвърли уплътнението и в рамките на няма и 2-3 сек докато усетя цялото масло от двигателя беше по асфалта...обадих се на майстора,каза че филтъра трябвало да бъде с 3 клапана а маслото полусинтетика-смених ги...пак същата работа...обадих се пак каза че това е защото двигателя още не е улегнал и частите не са "се донаместили"
от ремонта досега имам минати 400 км около 8-9 литра полусинтетично масло излято по асфалта,3 сменени маслени филтъра,всяка сутрин по 10 изгубени в подгряване минути (които като нафта не мога да ги кажа със сигурност) и много кубични метри с този странен бял пушек който досега не съм го имал

та молбата ми колеги е,дайте ми идея от какво може да е този проблем с маслото-дали има нещо някакви клапани по пътя на маслото,дали може при смяната на гарнитурата на главата нещо да не е напаснато като хората и да запушва пътя на маслото или не знам





на майстора не мога да разчитам защото аман от такива "майстори" гледа да закрепи положението за 2 дена и после пак изходна позиция,а по разни скъпи сервизи нямам възможност с тая близо 30 год талига да ходя

ще ви бъда благодарен ако ми дадете идея къде да търся проблема
