Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
chobanin
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 авг 2008 23:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Мнениеот chobanin » Пет 11 дек 2009 13:51


Колеги,преди 3 седмици взех колата от основен ремонт на двигателя-по него е сменено всичко/сегменти,клапани,гарнитури и каквото още се сетите само без бутала/
та взех го от ремонт и на пробата пред гаража колата си запали без проблем,но докато загрее пускаше гъст бял дим,които после изчезна (а преди ремонта,макар и с издухан мотор не пушеше толкова),оставих я да си загрее нормално и се прибрах с нея без проблем-има си тягата ,звука си е променен,абе изцяло двигателя си работи като часовник-обаче ако е топъл...на следващата сутрин се качих пак в колата и бързах,та я подгрях САМО 3-4 мин,след което подадох повечко газ за да се нормализират оборотите и цялата идилия на "ремонтирания" двигател изчезна-масления филтър изхвърли уплътнението и в рамките на няма и 2-3 сек докато усетя цялото масло от двигателя беше по асфалта...обадих се на майстора,каза че филтъра трябвало да бъде с 3 клапана а маслото полусинтетика-смених ги...пак същата работа...обадих се пак каза че това е защото двигателя още не е улегнал и частите не са "се донаместили"
от ремонта досега имам минати 400 км около 8-9 литра полусинтетично масло излято по асфалта,3 сменени маслени филтъра,всяка сутрин по 10 изгубени в подгряване минути (които като нафта не мога да ги кажа със сигурност) и много кубични метри с този странен бял пушек който досега не съм го имал :(
та молбата ми колеги е,дайте ми идея от какво може да е този проблем с маслото-дали има нещо някакви клапани по пътя на маслото,дали може при смяната на гарнитурата на главата нещо да не е напаснато като хората и да запушва пътя на маслото или не знам :?: :?: :?: :?: :?:
на майстора не мога да разчитам защото аман от такива "майстори" гледа да закрепи положението за 2 дена и после пак изходна позиция,а по разни скъпи сервизи нямам възможност с тая близо 30 год талига да ходя :cry:
ще ви бъда благодарен ако ми дадете идея къде да търся проблема :|




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Мнениеот dobrin » Пет 11 дек 2009 14:01


Първо иди при този "майстор" да ти върне парите ...


Потребителски аватар
chobanin
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 авг 2008 23:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Мнениеот chobanin » Пет 11 дек 2009 14:18


е,в крайна сметка той си свърши работата-вдигна компресията на двигателя :Mr Green Fun върви си хубаво колата,обаче всеки ден при палене да чакаш сумати и време и да видиш дали няма да си изхвърли сосовете :x :screwy не е оферта :x


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Мнениеот tatenceto » Пет 11 дек 2009 22:07


chobanin написа:е,в крайна сметка той си свърши работата-вдигна компресията на двигателя :Mr Green Fun върви си хубаво колата,обаче всеки ден при палене да чакаш сумати и време и да видиш дали няма да си изхвърли сосовете :x :screwy не е оферта :x
Колега такъв филм не е сниман още.Майстора ти нещо не е направил като хората.Измерете налягането на маслото,на студен мотор, нетрябва да е повече от 4 атмосфери.


gogalov
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Мнениеот gogalov » Сря 16 дек 2009 21:45


здравеи колега ас го имаь саштия проблем и разбрах че кога се прави основен ремот се прави всичко клапани водачи на клапаните шлаифане на цилиндрите и наи вече да са оригинални части.за голфа слагат ладови бутала и сегмети и после ядове.

Последна промяна от Sunny на Сря 16 дек 2009 21:54, променено общо 1 път.
Причина: Хайде пробвай следващите ти мнения да бъдат по-грамотно написани!


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Пет 18 дек 2009 18:07


Колега провери удушника за маслото,това е нещо което можеш и сам да направиш,а що се птнася до белия пушек при старта на двигателя-отвори кутията на въздушния филтър че нещо ми подсказва че там има масълце и то не е никак малко,което при старта след като заработи двигателя при 1-ви такт на ДВГ(всмукване)отива през колекторите и съответно през отворените всмукателни клапани право в цилиндрите и после отзад бял дим.Та,наи добре първо провери там удушници и тям подобни работи и после газ при маистора да си довърши работата че все пак пари са давани,а те не растат по дърветата.Поздрави и успех с голфетката :beer


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Проблеми след основен ремонт на VW Golf 1,6D 1984

Мнениеот niks76 » Съб 19 дек 2009 0:44


направо ходи при колегата Ифидик да види за какво става въпрос 4е аз се сещам за наи малко 10при4ини за проблема ти ,но от разстояние е смешно да се пише.............



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта