Твърди маркучи, губи антифриз- Решено
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!
като му имаш доверие защо изобщо пишеш тук .Тук се пише като се споделя проблема и тогава се ходи при пишман майсторите.
- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!
Питай го колко ще струва изчукването на кривия първи цилиндър. Трябва и него да го носи на тенекиджия и той да си каже цифрата - съответно ако трябва да го китва и да го пръсне отвътре с оригиналния цвят.Занесъл ли го е ?
Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!
Напредък по темата.Днеска бях при колицата си и бях доста ама наистина доста изненадан.Нищо общо с предишния си вид. Та така по темата-нова гарнитюра, нови сегменти, семеренги ? и ми каза, че колата е била прегрявана и от там доста проблеми.Блокът бил в много лошо положение, съответно и два цилиндъра- 1ви и 4ти (по негови думи отново, ебати филмара майна трябда да си смени работата и да стане режисьор)Та после заради тази гарнитюра тръгнало да надува единия маркуч и от там цялата система и поради тази причина ми изхвърляло антифриза.
При сглобяването- оше по-изненадан бях.45 минути ми бърка около дроселовата клапа да оправи някоия настройка.Пали-гаси, пали-гаси.Обаче, двигателя работи като ТРАКТОР !!!!!
и всеки път когато пали, все по-зле
Накрая спря да бърка и взе че отвори главата отново и хукна към дюзите (закачи някаква машинка към една от дюзите, аз така и не разбрах за какво, и вика на помощника му пали
Главата разглобена
По този начин ( с палене за секунди) измери нещо по дюзите.Накрая каза че към 4та дюза не се подавало незнам си какво и отново тръгна да рови и пак не разбрах както правише.Горе долу с голяма мъка пооправи нещата, НО каза ми че колата щяла да бъде по-шумна.Питах го защо, никакъв отговор, ебати майстора ебати кфот му хрумни тфа праи.МАСЛОТО
Звъня му:
-Знаеш ли какво масло да ми сипеш ?
-Да, знам на помпа дюза е по-специално.
Да и аз доволен, че поне маслото знае какво е
Отивам питам го какво масло сипа?
10-40
Та почна да спори, да не гледам книгата на колата, там можело сичко да пише (внимавайте колеги, тоз някаф нечовек !!)
Колата беше от Неделя до днеска при него и засега по негови думи полвин основен ремонт ми направи.
4 нови свещи- до сега съм бил на една (всеки път пали от ряз, без проблем)
Казах му, пали от ряс и веднага отново нямаш ли ми доверие?
Ебати пича, та поне да беше пич !!
Продължава да търси от каде влиза вода в купето ? Сега пък щял да пръска вода около двигателя ( с маркуч) да види дали влизало от някакви оплътнения.
Едно немога да разбева след като съм имал проблеми с : гарнитюрата, охлаждането, 1 и 4 цилиндър, 1 и 4 дюза,криво бутало (до сега не съм виждал подобно нещо) семеренги, сегменти и още незнам си какво, КАК КОЛАТА СИ ВЪРВЕШЕ ДАЖЕ И БЕЗ СКЪРЦАНЕ ?
Искара ми колата бричитайка и половина.
Имам и един въпрос към вас колеги, моля за помоща ви.Възможно ли е според вас колата да бъде по-шумна от преди?? Аз мисля, че трябва да работи по-безшумно дори.
Благодаря, че следите темата и се опитвате да ми помогнете. Поздрави.
При сглобяването- оше по-изненадан бях.45 минути ми бърка около дроселовата клапа да оправи някоия настройка.Пали-гаси, пали-гаси.Обаче, двигателя работи като ТРАКТОР !!!!!







-Знаеш ли какво масло да ми сипеш ?
-Да, знам на помпа дюза е по-специално.
Да и аз доволен, че поне маслото знае какво е


Отивам питам го какво масло сипа?
10-40




Та почна да спори, да не гледам книгата на колата, там можело сичко да пише (внимавайте колеги, тоз някаф нечовек !!)
Колата беше от Неделя до днеска при него и засега по негови думи полвин основен ремонт ми направи.
4 нови свещи- до сега съм бил на една (всеки път пали от ряз, без проблем)
Казах му, пали от ряс и веднага отново нямаш ли ми доверие?
Ебати пича, та поне да беше пич !!
Продължава да търси от каде влиза вода в купето ? Сега пък щял да пръска вода около двигателя ( с маркуч) да види дали влизало от някакви оплътнения.
Едно немога да разбева след като съм имал проблеми с : гарнитюрата, охлаждането, 1 и 4 цилиндър, 1 и 4 дюза,криво бутало (до сега не съм виждал подобно нещо) семеренги, сегменти и още незнам си какво, КАК КОЛАТА СИ ВЪРВЕШЕ ДАЖЕ И БЕЗ СКЪРЦАНЕ ?



Имам и един въпрос към вас колеги, моля за помоща ви.Възможно ли е според вас колата да бъде по-шумна от преди?? Аз мисля, че трябва да работи по-безшумно дори.

Благодаря, че следите темата и се опитвате да ми помогнете. Поздрави.
Re: Майстор-нечовек
Забравих да кажа, показваше ми някакви драскотини по гарнитюрата и от там твърдеше, че 1 и 4 цилиндър не са били в ред.
- lud_dj
- Мнения: 207
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 1:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Майстор-нечовек

като си възтановиш щетите по мотора свали гредичката кадето ти е закачен колана и сложете навсякаде силикон , щот от там ти влиза вода имаш някоя извадена ику счупена щипка около тавана или лайсната е спукана дето е отгоре !
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Майстор-нечовек
Колега направи си труда като е мокро да видиш каква е водата, дали е антифриз или е дъждовнна,антифриза стои малко по-мазен от дъждовната вода и не можеш да го сбъркаш,защото това е важно за произхода на теча.
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Майстор-нечовек
сам си се вкарал в много сериозен филм,за теч на вода в купето се получава основен ремонт на мотора,колкото и да не разбирам от коли все ще помисля логично ,че няма логика да ми влиза вода в купето ,а двигателя да не ми е в ред.На един приятел му отвориха едно време двигателя на пасата заради спукан маркуч на сервото на спирачките и наглия "майстор" поиска да му плати и сваляне и качване на главата.Трябвало е да се консултираш и с друг майстор.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Майстор-нечовек
Ти тая кола явно късмет няма да имаш да я оправиш, ами я дай координатите на тоя "майстор", та да го заобикаляме отдалече на 2-ра светлинна. 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!
Maste-pro написа:....Относно майстора- като му разказах какво и е на колата, директно ми каза от какво е и съответно какво ше ми струва.Имам му доверие на човека.
Е-е-е-х ако всички майстори (пък и доктори

Вече си се "хванал на хорото" , не можеш да се откажеш , а и щом му имаш доверие , значи проблем няма

ПП Дотук плащал ли си нещо ??? Има закон за защита на потребителя

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Майстор-нечовек
Проблемите на тези коли с наводняването вътре са три :
-не се оттича отпред при акумулатора и се събира вода,която влиза в купето - махаш кората и като е пълно с вода - ясно.
-не се оттича конденза на климатичния радиатор (основно лятото го има този проблем) и се събира и запчова да тече от всякъде.
-спукано радиаторче на парното вътре
По всякаква логика би трябвало да тече опред също и то тече обаче много по малко и под дебелата тапицерия - затова често не може и да се види,че тече отпред.
По въздуховодите за към отзад се стича вода/антифриз назад и мокри при задните седалки (тези въздуховоди са една от най-ниските точки на кожуха с парното и съответно през тях се стича назад).
Принципно няма как да се тества дали охл.с-ма е пробита или не понеже варианта с налягане както при климатичните е крайно рискован - при над 2 бара и да не е пробита като нищо може някой вече позагнил радиатор или снадка или маркуч да изпляска и...дотам.
Колегите са прави,че е трябвало да видиш каква е водата отзад...макар че ми се е случвало антифриз,който докато стигне до отзад почти да не е мазен и доста ме заблуди тогава.
Като ремонт за този пасат това струва :
-радиаторче - между 30 и 70лв според марката (все китайчета).
-демонтаж и монтаж на таблото със смяната на радиаторчето и почистването на всички въздуховоди от антифриза - 120лв
-30-40лв обслужване на климатика (ако има) понеже се точи фреона и се откача изпарителя за да се извади таблото (това е вътрешния климатичен радиатор).Съответно после се налива фреон наново,ново масло и оцветител за течове като се сменят и два гумени О-пръстена на самата снадка.
Като слушам този ремонт на теб ще ти стъпи поне 1500-2000лв и вероятно съвсем скоро ще трябва пак да си правиш пак двигателя...а и антифриза ако не е сменено радиаторчето вътре пак ще продължи да си тече.Сменял съм радиатор на парното на Пасат В5.5 2004-та година така че за 2000-та вече започва да е нормално да е пробит (не са с качеството на тези на В3 и В4 дето изкарват по 15-20 години...)
Успех!
-не се оттича отпред при акумулатора и се събира вода,която влиза в купето - махаш кората и като е пълно с вода - ясно.
-не се оттича конденза на климатичния радиатор (основно лятото го има този проблем) и се събира и запчова да тече от всякъде.
-спукано радиаторче на парното вътре
По всякаква логика би трябвало да тече опред също и то тече обаче много по малко и под дебелата тапицерия - затова често не може и да се види,че тече отпред.
По въздуховодите за към отзад се стича вода/антифриз назад и мокри при задните седалки (тези въздуховоди са една от най-ниските точки на кожуха с парното и съответно през тях се стича назад).
Принципно няма как да се тества дали охл.с-ма е пробита или не понеже варианта с налягане както при климатичните е крайно рискован - при над 2 бара и да не е пробита като нищо може някой вече позагнил радиатор или снадка или маркуч да изпляска и...дотам.
Колегите са прави,че е трябвало да видиш каква е водата отзад...макар че ми се е случвало антифриз,който докато стигне до отзад почти да не е мазен и доста ме заблуди тогава.
Като ремонт за този пасат това струва :
-радиаторче - между 30 и 70лв според марката (все китайчета).
-демонтаж и монтаж на таблото със смяната на радиаторчето и почистването на всички въздуховоди от антифриза - 120лв
-30-40лв обслужване на климатика (ако има) понеже се точи фреона и се откача изпарителя за да се извади таблото (това е вътрешния климатичен радиатор).Съответно после се налива фреон наново,ново масло и оцветител за течове като се сменят и два гумени О-пръстена на самата снадка.
Като слушам този ремонт на теб ще ти стъпи поне 1500-2000лв и вероятно съвсем скоро ще трябва пак да си правиш пак двигателя...а и антифриза ако не е сменено радиаторчето вътре пак ще продължи да си тече.Сменял съм радиатор на парното на Пасат В5.5 2004-та година така че за 2000-та вече започва да е нормално да е пробит (не са с качеството на тези на В3 и В4 дето изкарват по 15-20 години...)
Успех!
Re: Майстор-нечовек
леле , е плащате на такива хора!? хора , не се доверявайте сляпо! отворете очи! вярно , бизнеса в автоуслугите с кризата стана много слаб и много майстори за да си компенсират загубите си измислят и усложняват ремонтите!търсете консултация и тогава отивайте!
Re: Майстор-нечовек
От вода в купето до основен ремонт на двигателя
.
Тоя майстор нали не е от Сливен?
Пиши му координатите все пак.
Накрая поискаи касовите бележки и старите си части(но го изненадай неподготвен), като са сменени, че като гледам може да те накара и комплект бутала да вземеш.

Тоя майстор нали не е от Сливен?
Пиши му координатите все пак.
Накрая поискаи касовите бележки и старите си части(но го изненадай неподготвен), като са сменени, че като гледам може да те накара и комплект бутала да вземеш.
Последна промяна от velinsl на Нед 13 дек 2009 19:24, променено общо 1 път.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Майстор-нечовек


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта