Твърди маркучи, губи антифриз- Решено

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!

Мнениеот velinsl » Пет 11 дек 2009 19:23


И какво е и какво ще ти струва?




angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!

Мнениеот angel1223 » Пет 11 дек 2009 20:11


като му имаш доверие защо изобщо пишеш тук .Тук се пише като се споделя проблема и тогава се ходи при пишман майсторите.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!

Мнениеот walentin » Пет 11 дек 2009 21:41


Питай го колко ще струва изчукването на кривия първи цилиндър. Трябва и него да го носи на тенекиджия и той да си каже цифрата - съответно ако трябва да го китва и да го пръсне отвътре с оригиналния цвят.Занесъл ли го е ?


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!

Мнениеот nepreklonniq » Съб 12 дек 2009 14:09


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Maste-pro
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 19:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!

Мнениеот Maste-pro » Нед 13 дек 2009 0:08


Напредък по темата.Днеска бях при колицата си и бях доста ама наистина доста изненадан.Нищо общо с предишния си вид. Та така по темата-нова гарнитюра, нови сегменти, семеренги ? и ми каза, че колата е била прегрявана и от там доста проблеми.Блокът бил в много лошо положение, съответно и два цилиндъра- 1ви и 4ти (по негови думи отново, ебати филмара майна трябда да си смени работата и да стане режисьор)Та после заради тази гарнитюра тръгнало да надува единия маркуч и от там цялата система и поради тази причина ми изхвърляло антифриза.

При сглобяването- оше по-изненадан бях.45 минути ми бърка около дроселовата клапа да оправи някоия настройка.Пали-гаси, пали-гаси.Обаче, двигателя работи като ТРАКТОР !!!!! :| :shock и всеки път когато пали, все по-зле :horror: Накрая спря да бърка и взе че отвори главата отново и хукна към дюзите (закачи някаква машинка към една от дюзите, аз така и не разбрах за какво, и вика на помощника му пали :screwy :screwy Главата разглобена :screwy По този начин ( с палене за секунди) измери нещо по дюзите.Накрая каза че към 4та дюза не се подавало незнам си какво и отново тръгна да рови и пак не разбрах както правише.Горе долу с голяма мъка пооправи нещата, НО каза ми че колата щяла да бъде по-шумна.Питах го защо, никакъв отговор, ебати майстора ебати кфот му хрумни тфа праи.МАСЛОТО :screwy Звъня му:

-Знаеш ли какво масло да ми сипеш ?
-Да, знам на помпа дюза е по-специално.

Да и аз доволен, че поне маслото знае какво е :bowdown :applause:

Отивам питам го какво масло сипа?
10-40 death :oops: :oops: :oops:
Та почна да спори, да не гледам книгата на колата, там можело сичко да пише (внимавайте колеги, тоз някаф нечовек !!)

Колата беше от Неделя до днеска при него и засега по негови думи полвин основен ремонт ми направи.

4 нови свещи- до сега съм бил на една (всеки път пали от ряз, без проблем)
Казах му, пали от ряс и веднага отново нямаш ли ми доверие?
Ебати пича, та поне да беше пич !!

Продължава да търси от каде влиза вода в купето ? Сега пък щял да пръска вода около двигателя ( с маркуч) да види дали влизало от някакви оплътнения.
Едно немога да разбева след като съм имал проблеми с : гарнитюрата, охлаждането, 1 и 4 цилиндър, 1 и 4 дюза,криво бутало (до сега не съм виждал подобно нещо) семеренги, сегменти и още незнам си какво, КАК КОЛАТА СИ ВЪРВЕШЕ ДАЖЕ И БЕЗ СКЪРЦАНЕ ? :banghead: :banghead: :banghead: Искара ми колата бричитайка и половина.

Имам и един въпрос към вас колеги, моля за помоща ви.Възможно ли е според вас колата да бъде по-шумна от преди?? Аз мисля, че трябва да работи по-безшумно дори. heavy metal zork

Благодаря, че следите темата и се опитвате да ми помогнете. Поздрави.


Потребителски аватар
Maste-pro
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 19:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот Maste-pro » Нед 13 дек 2009 0:23


Забравих да кажа, показваше ми някакви драскотини по гарнитюрата и от там твърдеше, че 1 и 4 цилиндър не са били в ред.


Потребителски аватар
lud_dj
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 1:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот lud_dj » Нед 13 дек 2009 0:24


:shock колега ти си влязал в много сериозен филm !
като си възтановиш щетите по мотора свали гредичката кадето ти е закачен колана и сложете навсякаде силикон , щот от там ти влиза вода имаш някоя извадена ику счупена щипка около тавана или лайсната е спукана дето е отгоре !


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот mili 75 » Нед 13 дек 2009 8:51


Колега направи си труда като е мокро да видиш каква е водата, дали е антифриз или е дъждовнна,антифриза стои малко по-мазен от дъждовната вода и не можеш да го сбъркаш,защото това е важно за произхода на теча.


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот stanev11 » Нед 13 дек 2009 10:10


сам си се вкарал в много сериозен филм,за теч на вода в купето се получава основен ремонт на мотора,колкото и да не разбирам от коли все ще помисля логично ,че няма логика да ми влиза вода в купето ,а двигателя да не ми е в ред.На един приятел му отвориха едно време двигателя на пасата заради спукан маркуч на сервото на спирачките и наглия "майстор" поиска да му плати и сваляне и качване на главата.Трябвало е да се консултираш и с друг майстор.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот ChimeyJimmey » Нед 13 дек 2009 10:16


Ти тая кола явно късмет няма да имаш да я оправиш, ами я дай координатите на тоя "майстор", та да го заобикаляме отдалече на 2-ра светлинна. :roll:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Колата ми се наводни,направо мога да плувам в нея !!

Мнениеот milmar » Нед 13 дек 2009 10:26


Maste-pro написа:....Относно майстора- като му разказах какво и е на колата, директно ми каза от какво е и съответно какво ше ми струва.Имам му доверие на човека.

Е-е-е-х ако всички майстори (пък и доктори mhihi )бяха толкова добри , без да Фърлят боб дори ... Това с дилъра бая дебело ми се види ...
Вече си се "хванал на хорото" , не можеш да се откажеш , а и щом му имаш доверие , значи проблем няма :) .

ПП Дотук плащал ли си нещо ??? Има закон за защита на потребителя :idea:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот zfa159 » Нед 13 дек 2009 11:00


Проблемите на тези коли с наводняването вътре са три :
-не се оттича отпред при акумулатора и се събира вода,която влиза в купето - махаш кората и като е пълно с вода - ясно.
-не се оттича конденза на климатичния радиатор (основно лятото го има този проблем) и се събира и запчова да тече от всякъде.
-спукано радиаторче на парното вътре
По всякаква логика би трябвало да тече опред също и то тече обаче много по малко и под дебелата тапицерия - затова често не може и да се види,че тече отпред.
По въздуховодите за към отзад се стича вода/антифриз назад и мокри при задните седалки (тези въздуховоди са една от най-ниските точки на кожуха с парното и съответно през тях се стича назад).
Принципно няма как да се тества дали охл.с-ма е пробита или не понеже варианта с налягане както при климатичните е крайно рискован - при над 2 бара и да не е пробита като нищо може някой вече позагнил радиатор или снадка или маркуч да изпляска и...дотам.
Колегите са прави,че е трябвало да видиш каква е водата отзад...макар че ми се е случвало антифриз,който докато стигне до отзад почти да не е мазен и доста ме заблуди тогава.
Като ремонт за този пасат това струва :
-радиаторче - между 30 и 70лв според марката (все китайчета).
-демонтаж и монтаж на таблото със смяната на радиаторчето и почистването на всички въздуховоди от антифриза - 120лв
-30-40лв обслужване на климатика (ако има) понеже се точи фреона и се откача изпарителя за да се извади таблото (това е вътрешния климатичен радиатор).Съответно после се налива фреон наново,ново масло и оцветител за течове като се сменят и два гумени О-пръстена на самата снадка.
Като слушам този ремонт на теб ще ти стъпи поне 1500-2000лв и вероятно съвсем скоро ще трябва пак да си правиш пак двигателя...а и антифриза ако не е сменено радиаторчето вътре пак ще продължи да си тече.Сменял съм радиатор на парното на Пасат В5.5 2004-та година така че за 2000-та вече започва да е нормално да е пробит (не са с качеството на тези на В3 и В4 дето изкарват по 15-20 години...)
Успех!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот rudoni » Нед 13 дек 2009 11:25


леле , е плащате на такива хора!? хора , не се доверявайте сляпо! отворете очи! вярно , бизнеса в автоуслугите с кризата стана много слаб и много майстори за да си компенсират загубите си измислят и усложняват ремонтите!търсете консултация и тогава отивайте!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот velinsl » Нед 13 дек 2009 18:16


От вода в купето до основен ремонт на двигателя :screwy .
Тоя майстор нали не е от Сливен?
Пиши му координатите все пак.
Накрая поискаи касовите бележки и старите си части(но го изненадай неподготвен), като са сменени, че като гледам може да те накара и комплект бутала да вземеш.

Последна промяна от velinsl на Нед 13 дек 2009 19:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Майстор-нечовек

Мнениеот drago_tr » Нед 13 дек 2009 18:18


spam ...Аз от кога ви разправям да внимавате с тия маистори :012:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта