Krastio85 написа:каде точно са хванати че не мога да се ориентирам
Това е тройника на антифриза, който е на блока на двигателя.
Krastio85 написа:каде точно са хванати че не мога да се ориентирам
georgi70 написа:ДОПЪЛНИТЕЛНО ПОДГРЯВАНЕ
Въз основа на своя отличен КПД, двигателят отделя толкова малко топлина в изгорелите газове, че в някои случаи не му достига топлинна /грееща/ мощност. Затова в някои от северните страни се прилага допълнително подгряване на антифриза. То се състои от 3 подгревни свещи, които се намират в главата на цилиндровия блок.
Датчик G72 изпраща сигнал в ЕБУ за температурата на смукателния колектор. Ако в момента на палене на двигателя температурата е по-ниска от праговото и значение в характеристиката, то ЕБУ активира чрез релето J125 допълнителното подгряване на антифриза. За да не се получи разреждане на акумулатора, в зависимост от свободната мощност на алтернатора се подава захранване на 1,2 или 3 подгревни свещи. Допълнителното подгряване се изключва, когато антифриза достигне определена температура.
lrlmodo написа:Те затова дизата си имат свещи за подгрев на антифриза
irregular написа:Та и аз загрявам много бавно,може би и трябват 20мин работа на място за да отлепи стрелката.
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?
the_tupan написа:irregular написа:Та и аз загрявам много бавно,може би и трябват 20мин работа на място за да отлепи стрелката.
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?
fox_vt написа:the_tupan написа:irregular написа:Та и аз загрявам много бавно,може би и трябват 20мин работа на място за да отлепи стрелката.
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?
Че защо да не е нормално колата на място има минимално количество отделена топлина,демек двг топли едвам едвам.Какво става като пуснеш парното-увеличаваш топлообмена на малкия кръг-недейте подценява топлообмена на алуминиев радиатор.Ако колегата иска да пробва да стои колата на място и да е пуснал парното тогава тея 20 мин за да отлепи стрелката ще станат двойно или тройно повече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта