Колега ти елементарно обеснение нямаш ли. помисли, двигатела е един агрегат а купето е друг.преди да ходиш на МАЙСТОР дето му имаш доверие питай няма да ти се карат и пари да ти вземат.
Вече е късно ..
Иди си вземи колата и е закарай на друг да ти е оправи.
Има и добри момчета из форума те може да ти помогнат.
Ама не си написъл от къде си, та да ти се помогне по бързо и да те насочат .
Твърди маркучи, губи антифриз- Решено
Re: Майстор-нечовек
Днеска разговарях с майстора и ми каза, че водата е влезнала през някое уплатнение или през отворен прозорец.Двигателят бил готов, но (едно голямо НО) двигателят щял да работи по шумно.Според вас възможно ли е и ако да от какво? Двигателят трябва да работи както преди или по-тихо?
Подробна информация ще получите.
Подробна информация ще получите.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Майстор-нечовек

Абе колега или неказваш всичко или аз откачам. Тоя майстор да не ти е рода нещо. То бива доверие и търпение ама като ходиш да си взимаш колата вземи и няколко по яки приятели щото сметката ще те свали от първия път.
Вчера основен ремонт днеска уплътнение. Тоя майстор е гений. Чета и немога да повярвам, че наглостта е толкова голяма. Ша си докараш някоя болест с такива хора!!!
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Майстор-нечовек
...Аз вече нищо немога да разбера...





- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Майстор-нечовек
останах с впечатление че говорим за вода в купето .... 

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Майстор-нечовек
passenger написа:останах с впечатление че говорим за вода в купето ....




То не били компютри а компоти, и не ги изнасяме а ни ги връщат. Тече вода в купето правим основен ремонт на двигателя. Не ни работи левият стоп- сменяме дискове и накладки. Не ни се затваря прозорецът, сменяме вратата.
Много ми е интересно развитието по темата.
Последна промяна от Гергин на Нед 13 дек 2009 23:12, променено общо 1 път.
Re: Майстор-нечовек
Колеги в момента ми тряба отговор само на 1 въпрос и то е : Когато се смени гарнитюра задължително ли трябва се изшлайфа глава и цилиндри ? Причината за всичко това е че маркуча на антифриза ми беше твърд. Не ми е рода.За състоянието на колата живот и здраве ще ви пиша утре.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Майстор-нечовек
Аз няма да изказвам никакво компетентно мнение, нито ще храня колегата. Само искам да изкажа съжаление към него понеже съдя от себе си. Аз съм привързан към моята кола, колкото и да ми е стара и да ми потропва и да ме нервира - тя си е моята количка и си я обичам. Предполагам, че с много от колегите тук е така. Представям си как бих се чувствал след този кошмар, който изживява човека. Проблема е там, че като бял човек колегата е очаквал да получи подобаващо облсужване от "майстора". Не всеки има хъс да пипа и да е автомонтьор. На нас ни е присъщо да сме "майстори" във всичко, а всъщност да не разбираме от нищо. От там иде проблема. Такъв майстор заслужава да иде на доктор с грип, а да му сложат диагноза рак на левия тестис та да остане еднотопков инвалид. Дано се пооправи колицата.
Re: Майстор-нечовек
Maste-pro написа:Колеги в момента ми тряба отговор само на 1 въпрос и то е : Когато се смени гарнитюра задължително ли трябва се изшлайфа глава и цилиндри ? Причината за всичко това е че маркуча на антифриза ми беше твърд. Не ми е рода.За състоянието на колата живот и здраве ще ви пиша утре.
не е задължително!НЕ Е! прави се диагностика на повърхнината на главата и ако има нужда се шлайфа!нуждата се определя от евентуалното огъване /изкривяване/ на главата в рамките на 0.2-0.5 мм по дължина на главата .но уточнявам - за различните глави /зависи от материала/е различно!
Re: Майстор-нечовек
какви бутала ? какви 5 лв? там нищо не се пипа!как той разбра ,че са за смяна?така като ги гледаш отгоре не си личи нищо! искат се много точни уреди - вътромери с индикаторно отчитане и се прави от много добре подготвени "майстори"разликата там е от порядъка на 015-0.25мм ,но всичко е толкова подробно ,че да се се стигне до извода - "да се отваря мотора !"е много трудно!
Re: Майстор-нечовек
Говорише ми за че тъй като 1 и 4 цилиндър са били леко изкривени имало е и проблеми със съответните бутала
И според него всичко това е заради една шибана миризлива гарнитюра
Прегряване-гарнитюра-глава-цилиндри бутала.
Още немога да повярвам че съм имал такъв проблем. .А да се изправи криво бутало възможно ли е че до сега не съм чувал нещо подобно.Немога да повярвам все още, колата си вървеше перфектно.



- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Майстор-нечовек
Буталата влизат плътно в цилиндрите и според мен не може да е криво буталото или цилиндъра и мотора да си работи.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Майстор-нечовек
Maste-pro написа:Говорише ми за че тъй като 1 и 4 цилиндър са били леко изкривени имало е и проблеми със съответните буталаИ според него всичко това е заради една шибана миризлива гарнитюра
Прегряване-гарнитюра-глава-цилиндри бутала.
Още немога да повярвам че съм имал такъв проблем. .А да се изправи криво бутало възможно ли е че до сега не съм чувал нещо подобно.Немога да повярвам все още, колата си вървеше перфектно.
Ако вярно това ти е казал веднага отиди си прибери колицата от тоя тапанар...и не се бъркаи за пари да му даваш изобщо..По нагоре един колега те беше посъветвал...вземи си 2-3 здрави момчета за компания и отиваи.

Re: Майстор-нечовек
о не!
тоя е луд за връзване!
как може да има крив цилиндър ?и какво криво бутало? тоя виждал ли е тези части въобще?какви са тези непрофесионални обяснения?криво бутало? леле!прибери си колата ,не плащай нищо и бягай при някой свестен човечец дето да ти свърши работа и да не се прави на професор!
тоя е луд за връзване!
как може да има крив цилиндър ?и какво криво бутало? тоя виждал ли е тези части въобще?какви са тези непрофесионални обяснения?криво бутало? леле!прибери си колата ,не плащай нищо и бягай при някой свестен човечец дето да ти свърши работа и да не се прави на професор!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта