Гарнитура на всумкателните тръби
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 19:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Гарнитура на всумкателните тръби
Двигателя е ABS и от известно време губи доста антифриз. Смених тройника отпред и едно съединение от дясно на блока, понеже капеше от тях. Изчезването продължи със същата сила и затова поогледах добре и забелязах, че отзад блока целия е олят в антифриз. Разбрах, че често тази гарнитура на всмукателите се прецаквала и пускала, всъщност май били няколко О пръстена. Та въпроса ми е някой сменял ли е тези пръстени и как става. И ако е удобно някой да ми помогне с една картинка от ЕТКА, че ми остана на другия компютър.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
тази ще свърши ли работа:
- Прикачени файлове
-
- 35.jpg (31.06 KиБ) Видяна 1204 пъти
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
погледни пак доста внимателно може би водата излиза между блока и главата.
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
обърни внимание на позиция 4 от снимката ! гумено оплътнение което свремето от температурата се спича и дава фира!
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 19:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
Мерси за изображението. Предполагам, че ще е от този гумен пръстен или оплътнение(ном. 4) Имате ли идея трудно ли е сменянето му или задължително е ползването на сервиз. Доколкото знам, мисля че трябва да се освободи предния тампон на двигателя, за да се наклони напред и тогава да се свалят тръбите.
Някакви идеи..?
Някакви идеи..?
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
може и на полеви условия но се иска инструменти и опит! не знам как си с опита? проблема е в откачането на ауспуха от колектора!иска канал , може и без но ............гърч!
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
добре де нали откача само смукателните колектори или трябва и 2та да се свалят изпускателни и смукателни?rudoni написа:проблема е в откачането на ауспуха от колектора!
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
откача се само смукателния колектор, за целта трябва 6мм шестограм който трябва да е дълъг и доста здрав,някой болчета са на лесно място ама останалите са между двата колектора и е малко играчка докато се развият.Отзад има и една планка номер 9 на снимката по-горе която е хваната на двата колектора и тя трябва да се махне за да може да се бърка от там с шестограма.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
Най-лесно..доколкото лесно може да се махне таиа пущина...
1.Махаш моното,да остане само смук.колектор и тампона..
2.Трябва да махнеш металната джаджа дето взима топъл вуздух към филтърната кутия.
3.Планката дето е отзад, 2 болта 14 ки отляво и дясно ,по средата има гайка и нея.
4.На колектора болтовете са гадни, ляво и дясно по 2 виждат се.По средата има 2 те са мизерията. Мен ако питаш иди си вземи нови болтове..ако са стегнати много бързо се размазват и едвам се отвива. Шестостен 6 мисля беше. Ползвай огледалце..и фенерче ..и мноого търпение
Гарнитурата и гумения опрустен не са много пари, вземи и двата.
Айде успех
1.Махаш моното,да остане само смук.колектор и тампона..
2.Трябва да махнеш металната джаджа дето взима топъл вуздух към филтърната кутия.
3.Планката дето е отзад, 2 болта 14 ки отляво и дясно ,по средата има гайка и нея.
4.На колектора болтовете са гадни, ляво и дясно по 2 виждат се.По средата има 2 те са мизерията. Мен ако питаш иди си вземи нови болтове..ако са стегнати много бързо се размазват и едвам се отвива. Шестостен 6 мисля беше. Ползвай огледалце..и фенерче ..и мноого търпение

Гарнитурата и гумения опрустен не са много пари, вземи и двата.
Айде успех

-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
и д адобавя ако имаш вузможност да попричукваш малко по шестограма когато го сложиш на болта за да прилепи по добре в болта да легне на 100% зад ане се размаже,знам че е тясно но се опитаи леко ако можеш да го почукнеш дазни си разбрал
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
Колега аз трябва да сменям същата гарнитура и гумено уплътнение понеже при мен явно пречи на циркулацията на атифриза и ми държи високи обороти двигателя.Гледам си от Стара Загора,а аз тъкмо сега излизам да проверя по сервизите колко пари взимат за тази работа и после ще ти пиша да ти кажа.
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
Значи 30 лв е смяната на гарнитурата и това гумено уплътнение,това само труда без частите,а уплътнението и гарнитурата са под 10 лв,утре ще ходя да ми ги сменят и ще ти кажа с точност колко е цялата сума и ако си заинтересован ще ти кажа къде ходих да я сменят.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
за 3лева е взехме преди малко и сега се мъчим и наказваме да свалим колекторите понеже ще сменяме и на изпускателните
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Гарнитура на всумкателните тръби

Колектора първо го развийте от фланеца с 4 гайки е , и там е мъка..
Re: Гарнитура на всумкателните тръби
zdravko_jett написа:добре де нали откача само смукателните колектори или трябва и 2та да се свалят изпускателни и смукателни?rudoni написа:проблема е в откачането на ауспуха от колектора!
Symptom написа::Mr Green Fun Оххх мъкааа... на място е голем зор... вземети си за изпускателните нови гайки. Ауто+ по 1 лв едната, тоест 8 бр 8 лв медни са.
Колектора първо го развийте от фланеца с 4 гайки е , и там е мъка..
понякога човек трябва да слуша и чете!


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта