грешка:Hall Sensor Error->датчик за 1ви цилиндър/разпр. в

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

грешка:Hall Sensor Error->датчик за 1ви цилиндър/разпр. в

Мнениеот Kashon » Вто 18 апр 2006 13:26


здравейте вчера на елкона ми казаха че датчика за положението на разпределителния вал не работел (нещо си там за първия цилиндър) казаха ми от сервиза на Бош че трябвало при тях да си го сменя като датчика струвал кам 60тина кинта и смяната му ще струвала 20-30лв.

Та искам да попитам голяма философия ли е смяната на тоя датчик че 20-30лв. не ми се дават... разбират момчетата ма бахти кожодерите... те за закрепяне на ламда сондата ми зеха 20кинта само.

Доколото разбрах датчика се намирал в делкото или се включва към него (доста пестеливо ми обясниха за какво става въпрос но наблегната на варианта да го сменя при тях разбира се)...

Някой ще може ли да даде компетентно мнение дали при смяната на този датчик се прави някаква настройка .... защото ако е на куплунт и има само откачане и закачане ми се вижда излишно само да кихам кат поп

колата Голф 3 ГТи 16в. 93г.

Също бих искал да попитам дали мога да тествам по някакъв начин този датчик и съединенията до него защото тия от БОШ не си дадоха много зор да огледат ситуацията закачи компа видя грешката и вика за смянааа!!

Преди 10тина дни като купувах колата пак я бях водил на елкон и тогава не беще дала подобна грешка о_О




Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Вто 18 апр 2006 13:26


обясниха ми че в момента колата ми не работела на пълна мощност (била спъната заради този датчик)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 18 апр 2006 13:33


Ако е датчика на холл, той е при разпределителната капачка и е на букса .... ако е датчика на първи цилиндър тои е на кофти място .... и смяната му е по трудна ... ако колата ти работи и пали значи проблема най-вероятно е в датчика на холл защото при изправен датчик на 1ви цилиндър колата пали и с изключен датчик на холл но дава грешки докато обратното не е възможно :) Абе Ваското1 е твоя човек :)


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Вто 18 апр 2006 13:36


колата си работ мисля нормално нямам проблеми с паленето и прочие...[/list][/list]


Потребителски аватар
AutoDiags
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 7:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AutoDiags » Вто 18 апр 2006 23:05


Като го гледаха мотора беше ли запален? Или колата беше само на контакт?


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Вто 18 апр 2006 23:14


Доколкото аз знам ако е датчика на Хол няма въобще да пали,но не съм много сигурен :lol:


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Сря 19 апр 2006 6:23


ами и в двата случая първо беше само на контакт и пича натискаше педала за газта и де да знам друго дали прави.... после запали колата и направи пак тестовете..... рестартира паметта от натрупаните грешки прегледа различните аспекти и грешката която му даваше беше hall sensor error мисля че беше....

човека каза датчика на разпределителния вал и колата не била на пълна мощност

сега малко се пообърках вече щото доколкото разбрах имало 2 датчика единия датчик за 1ви цилиндър а другия хал датчик , докато аз си бях намерил 1 пдф от нета за Голф ГТИ и там дават че това е един и същи датчик пишат го hall sensor cylinder 1

а и тия от БОШ се чудят как с по-малко думи да ми обяснят за кво става въпрос за да може да го купя от тях и те д ами го сменят :(


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 19 апр 2006 7:35


Точно това написах по нагоре. При 2.0 литра 8 клапана двигател с код ADY и при 2.0 литра 16 клапана с код ABF колите има и датчик на Холл и датик на първи цилиндър като те палят при изключен/развален датчик на Холл но само ако им работи датчика на първи цилиндър. Ако обаче не работи датчика на първи цилиндър ... дори с включен Холл датчик няма алене ...... щом ти пали и ти трупа грешки и от обясненията ти съдя че датчика на Холл ти е дал фира а той е с букса на дистрибуторната капачка


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 апр 2006 8:20


мдам-прав е.
и 1.6 101 конье имат подобни датчици.
без хол датчик баца-без датчик за положението на коляновия вал-не ще...
сменяй си хол датчика. той е в делкото и смяната не е трудна но ако не си го правил-по хубаво иди при някой дето го е проавил да не ревеш...


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Сря 19 апр 2006 12:53


ще може ли да ми обясните какво прави точно този датчик и има ли начин да го замеря за да съм сигурен че е датчика а не лошо съединение... благодаря


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 19 апр 2006 13:46


Аз не разбрах какъв всъщност ти е двигателя, но ако си със Simos, системата и за самодиагностика разпознава отсъствието на сигнал от датчика за положението на коляновия вал и прекъсва помпата. Затова няма как да запалиш. И двата датчика се тестват за работоспособност по един и същ начин. За Хол датчика има писано във форума как става.


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Сря 19 апр 2006 13:48


stil написа:Аз не разбрах какъв всъщност ти е двигателя, но ако си със Simos, системата и за самодиагностика разпознава отсъствието на сигнал от датчика за положението на коляновия вал и прекъсва помпата. Затова няма как да запалиш. И двата датчика се тестват за работоспособност по един и същ начин. За Хол датчика има писано във форума как става.


АБФ


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 апр 2006 14:23


ABF отчита тоя датчик като позиционер на първи цилиндър. ADY изобщо не го бръсне-има го-няма го компира казва няма проблем! а тя ше се скине да върти и не пали и не пали...


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Сря 19 апр 2006 14:36


Датчик 62 лв на бош, смяна 10 лв на Симеоновско шосе 5. При васко не знам колко е, много ми беше далече да ме теглят до там :)


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Сря 19 апр 2006 16:12


Agonize написа:Датчик 62 лв на бош, смяна 10 лв на Симеоновско шосе 5. При васко не знам колко е, много ми беше далече да ме теглят до там :)


датчика на куплунг ли е? ще мога ли и сам да си го сменя че на боша ми искат "20-30" кинта за смяна.... :evil:

бтв този датчик отразява ли се на разхода на гориво според вас?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта