здравейте вчера на елкона ми казаха че датчика за положението на разпределителния вал не работел (нещо си там за първия цилиндър) казаха ми от сервиза на Бош че трябвало при тях да си го сменя като датчика струвал кам 60тина кинта и смяната му ще струвала 20-30лв.
Та искам да попитам голяма философия ли е смяната на тоя датчик че 20-30лв. не ми се дават... разбират момчетата ма бахти кожодерите... те за закрепяне на ламда сондата ми зеха 20кинта само.
Доколото разбрах датчика се намирал в делкото или се включва към него (доста пестеливо ми обясниха за какво става въпрос но наблегната на варианта да го сменя при тях разбира се)...
Някой ще може ли да даде компетентно мнение дали при смяната на този датчик се прави някаква настройка .... защото ако е на куплунт и има само откачане и закачане ми се вижда излишно само да кихам кат поп
колата Голф 3 ГТи 16в. 93г.
Също бих искал да попитам дали мога да тествам по някакъв начин този датчик и съединенията до него защото тия от БОШ не си дадоха много зор да огледат ситуацията закачи компа видя грешката и вика за смянааа!!
Преди 10тина дни като купувах колата пак я бях водил на елкон и тогава не беще дала подобна грешка о_О
грешка:Hall Sensor Error->датчик за 1ви цилиндър/разпр. в
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е датчика на холл, той е при разпределителната капачка и е на букса .... ако е датчика на първи цилиндър тои е на кофти място .... и смяната му е по трудна ... ако колата ти работи и пали значи проблема най-вероятно е в датчика на холл защото при изправен датчик на 1ви цилиндър колата пали и с изключен датчик на холл но дава грешки докато обратното не е възможно
Абе Ваското1 е твоя човек 


- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ами и в двата случая първо беше само на контакт и пича натискаше педала за газта и де да знам друго дали прави.... после запали колата и направи пак тестовете..... рестартира паметта от натрупаните грешки прегледа различните аспекти и грешката която му даваше беше hall sensor error мисля че беше....
човека каза датчика на разпределителния вал и колата не била на пълна мощност
сега малко се пообърках вече щото доколкото разбрах имало 2 датчика единия датчик за 1ви цилиндър а другия хал датчик , докато аз си бях намерил 1 пдф от нета за Голф ГТИ и там дават че това е един и същи датчик пишат го hall sensor cylinder 1
а и тия от БОШ се чудят как с по-малко думи да ми обяснят за кво става въпрос за да може да го купя от тях и те д ами го сменят
човека каза датчика на разпределителния вал и колата не била на пълна мощност
сега малко се пообърках вече щото доколкото разбрах имало 2 датчика единия датчик за 1ви цилиндър а другия хал датчик , докато аз си бях намерил 1 пдф от нета за Голф ГТИ и там дават че това е един и същи датчик пишат го hall sensor cylinder 1
а и тия от БОШ се чудят как с по-малко думи да ми обяснят за кво става въпрос за да може да го купя от тях и те д ами го сменят

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Точно това написах по нагоре. При 2.0 литра 8 клапана двигател с код ADY и при 2.0 литра 16 клапана с код ABF колите има и датчик на Холл и датик на първи цилиндър като те палят при изключен/развален датчик на Холл но само ако им работи датчика на първи цилиндър. Ако обаче не работи датчика на първи цилиндър ... дори с включен Холл датчик няма алене ...... щом ти пали и ти трупа грешки и от обясненията ти съдя че датчика на Холл ти е дал фира а той е с букса на дистрибуторната капачка
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Аз не разбрах какъв всъщност ти е двигателя, но ако си със Simos, системата и за самодиагностика разпознава отсъствието на сигнал от датчика за положението на коляновия вал и прекъсва помпата. Затова няма как да запалиш. И двата датчика се тестват за работоспособност по един и същ начин. За Хол датчика има писано във форума как става.
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
stil написа:Аз не разбрах какъв всъщност ти е двигателя, но ако си със Simos, системата и за самодиагностика разпознава отсъствието на сигнал от датчика за положението на коляновия вал и прекъсва помпата. Затова няма как да запалиш. И двата датчика се тестват за работоспособност по един и същ начин. За Хол датчика има писано във форума как става.
АБФ
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Agonize написа:Датчик 62 лв на бош, смяна 10 лв на Симеоновско шосе 5. При васко не знам колко е, много ми беше далече да ме теглят до там
датчика на куплунг ли е? ще мога ли и сам да си го сменя че на боша ми искат "20-30" кинта за смяна....

бтв този датчик отразява ли се на разхода на гориво според вас?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1, Sky_is_the_Limit и 93 госта