Проект VW Vento/Jetta Mk3.....1.8Т
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Единствения начин да се разцентрова според мен е ако пластмасовия държач на пластинките(четките) които опират на плъзгача се върти, а не е хванат здраво за оста. При това положение извадиш ли оста, после вкараш ли я пак, тя пак си идва в същите крайни положения и същото положение на клапата съответно.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Така и така седнах да си оправя снимките в темата, че в picvalley явно се сменят и некви чичковци по пижама се разкарваха из темата ми
ще пусна и малко актуални снимки на колата, че гледам отдавна не съм писъл в тая тема та хванала прах чак.Ето така изглежда сега:


Разделих се с къстъм мейк решетката и сложих оригинална FK без емблема, пръснах и горната част на бронята да е като веждите, което очаква и другите лайсни и огледалата когато времето се постопли. Сенника на предното стъкло вече го няма, а стъклото е ново с фабрична лента(сенник) което е далеч по-добре от това което беше.
Относто двигателя, промените които направих доведоха само до добро, с изключение на лееко повишилия се разход, но без това не може. С по-голямата дроселова клапа и регулатора за налягане на бензина колата ускорява с около 1.5 секудни по малко от 0 до 100. До няколко дни ще и сложа и едно чипче, а скоро се надявам вече да е със спортен вал на 260 градуса и спортен испускателен колектор, а може би и още нещо
.
За сега толкова. Поздрави на всички!
Разделих се с къстъм мейк решетката и сложих оригинална FK без емблема, пръснах и горната част на бронята да е като веждите, което очаква и другите лайсни и огледалата когато времето се постопли. Сенника на предното стъкло вече го няма, а стъклото е ново с фабрична лента(сенник) което е далеч по-добре от това което беше.
Относто двигателя, промените които направих доведоха само до добро, с изключение на лееко повишилия се разход, но без това не може. С по-голямата дроселова клапа и регулатора за налягане на бензина колата ускорява с около 1.5 секудни по малко от 0 до 100. До няколко дни ще и сложа и едно чипче, а скоро се надявам вече да е със спортен вал на 260 градуса и спортен испускателен колектор, а може би и още нещо
За сега толкова. Поздрави на всички!
- Skakauec
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: AMF
- Местоположение: Перник/София
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Колата е супер на живо е още по-добре 
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Вече почти година не съм писал в темата, все не намирах време.Сега имам доста повече свободно време и реших да си ъпна малко темата с информация за това през какви промени мина Вентото от началото на тази година до сега.
Четох темата на колегата golfer "Смяна на осветлението на таблото" и ми допаднаха някои доста добри идеи за промяна на осветлението на таблото, врътките на парното, копчетата за ел. стъклата. Засега имам снимки само на врътките на парното:


Последваха някои други дребни глезотийки като сгъваем ключ с аларма и др.
Колата изглеждаше доста добре, но стоеше доста височка с оригиналното си окачване, затова си взех спортно фиксирано такова - Powertech амортисьори и пружини FK 60/40:


Ето и снимки на колата вече със спортното окачване:


След многото заигравки с моноинжекцията, всмукателния тракт и софтуера прецених, че не мога да докарам мощността и вървежа, която искам само с това и причината беше малките клапани на ABS-а. Взех глава от Голф 2 GTI 112kc (PB) и започнах да я приготвям за трансплантация
. Портнах и полирах отворите на главата за колекторите както и самите колектори. Смених водачите на клапаните и естествено гумичките, последва и един контролен шлайф след което бях готов за монтаж. Испускателния колектор замених с такъв от PB, а за разпределителен вал сложих такъв от 2Е. Разликата в клапаните мисля, че беше 2мм на клапан разлика при всмукателните, испускателните са същите. Ефекта беше по-голям дори от колкото очаквах. До момента колата я докарах до ускорение 0-100км/ч за 10.04сек и макс. скорост от около 220км/ч при лек наклон.
Ето малко снимки от смяната на главата:




Колата тръгна доста добре, но ми се искаше и да спира подобаващо. За целта взех пълен комплект спирачки от Голф 3 ГТИ 16В - заден мост с дискове, предни носачи, ст. щанга, шенкели, главини, шарнири, карета, дискове, апарати супорти. Така и така трябваше да подменя всички тези неща, подмених и почти всички накрайници и тампони по предницата и задницата на колата, вкл. и тампони на заден мост, тампони на носачите и др. Спирачната помпа за сега си е оригиналната, но скоро ще я сменя с такава от ГТИ + абс-а, въпреки че и сега спира доста добре.
Снимки на предните спирачки без джанти на тях за сега нямам, но ще направя.


Продължава!
Четох темата на колегата golfer "Смяна на осветлението на таблото" и ми допаднаха някои доста добри идеи за промяна на осветлението на таблото, врътките на парното, копчетата за ел. стъклата. Засега имам снимки само на врътките на парното:
Последваха някои други дребни глезотийки като сгъваем ключ с аларма и др.
Колата изглеждаше доста добре, но стоеше доста височка с оригиналното си окачване, затова си взех спортно фиксирано такова - Powertech амортисьори и пружини FK 60/40:
Ето и снимки на колата вече със спортното окачване:
След многото заигравки с моноинжекцията, всмукателния тракт и софтуера прецених, че не мога да докарам мощността и вървежа, която искам само с това и причината беше малките клапани на ABS-а. Взех глава от Голф 2 GTI 112kc (PB) и започнах да я приготвям за трансплантация
Ето малко снимки от смяната на главата:
Колата тръгна доста добре, но ми се искаше и да спира подобаващо. За целта взех пълен комплект спирачки от Голф 3 ГТИ 16В - заден мост с дискове, предни носачи, ст. щанга, шенкели, главини, шарнири, карета, дискове, апарати супорти. Така и така трябваше да подменя всички тези неща, подмених и почти всички накрайници и тампони по предницата и задницата на колата, вкл. и тампони на заден мост, тампони на носачите и др. Спирачната помпа за сега си е оригиналната, но скоро ще я сменя с такава от ГТИ + абс-а, въпреки че и сега спира доста добре.
Снимки на предните спирачки без джанти на тях за сега нямам, но ще направя.
Продължава!
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
И тъй като колата вече с 5 болта трябваше да се откажа от борбета и минах на оригиналния на Голф 3 ГТИ BBS RS GT 16". Ето и първата проба на джантите
:

Първо 5 болта отзад и 4 отпред

И накрая със сложени спирачки и всички джанти на място:

Междувременно преди да сменя спирачките и джантите реших да си поиграя и си направих вежда над фаровете от оригинална метална лайсна от старата решетка на Вентото:

Пръснах си в гланц огледалата и отново 3 от веждите на калниците които бяха с ожулена боя:

В момента Вентото е с оригиналните джанти на Голф ВР6 15" (за зимата) благодарение на колегата alpine и зимните гуменички.
Ето 1 актуална снимка от преди 2-3 дни(вече и с готова и поставена вежда на фаровете):

За сега е това....тези дни ще сваля и ще пръсна предната броня, че боята е малко зле от камъчетата по пътя.
За напред колата я очакват още доста промени както по външния вид, така и по интериора, багажното отделение(малко музичка
) с което сега се занимавам, и не на последно място по сърцето.
Тези дни ще направя малко повече снимки, а и ще се постарая за напред да снимам всяка една промяна по колата.

Първо 5 болта отзад и 4 отпред
И накрая със сложени спирачки и всички джанти на място:
Междувременно преди да сменя спирачките и джантите реших да си поиграя и си направих вежда над фаровете от оригинална метална лайсна от старата решетка на Вентото:
Пръснах си в гланц огледалата и отново 3 от веждите на калниците които бяха с ожулена боя:
В момента Вентото е с оригиналните джанти на Голф ВР6 15" (за зимата) благодарение на колегата alpine и зимните гуменички.
Ето 1 актуална снимка от преди 2-3 дни(вече и с готова и поставена вежда на фаровете):
За сега е това....тези дни ще сваля и ще пръсна предната броня, че боята е малко зле от камъчетата по пътя.
За напред колата я очакват още доста промени както по външния вид, така и по интериора, багажното отделение(малко музичка
Тези дни ще направя малко повече снимки, а и ще се постарая за напред да снимам всяка една промяна по колата.

- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Айдееее, бравоооо, ставаме все повече. Преди няколко дни пуснах и аз тема, а са се опука от Вентота.
П.С. Страхотна е колата. На мене вентото ми е слабост.
П.С. Страхотна е колата. На мене вентото ми е слабост.

- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Ами колега, мога да ти кажа, че вървиш в правилната посока
Колата изглежда в пъти по-добре, отколкото в началото на темата
Продължавай напред и много безавариийни
Колата изглежда в пъти по-добре, отколкото в началото на темата
Продължавай напред и много безавариийни
- VW_Ventsi
- Мнения: 486
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
- Автомобил: VW GolF III
- Двигател: ABF 94
- Местоположение: София
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
колега аз пък мога да ти кажа че вентото е страшно красиво,най-добрия тунинг е изчистения...евалата много добра визия вади
поздрави \v_W/
поздрави \v_W/
- stanyoo
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 03 авг 2009 23:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Време беше за това окачване, стана друга кола!
Поздрави и успех с проекта!
Поздрави и успех с проекта!
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Мерси колеги, радвам се че колата ви харесва, тези дни ще започна да работя по багажното отделение пък да видим какви ще ги скалъпя.
Не си единствен бате
moncho8920 написа:На мене вентото ми е слабост.
Не си единствен бате
- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
baivan написа:Мерси колеги, радвам се че колата ви харесва, тези дни ще започна да работя по багажното отделение пък да видим какви ще ги скалъпя.moncho8920 написа:На мене вентото ми е слабост.
Не си единствен бате
Май ще си правим клуб Венто,евала и на двама ви
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Колега Вентото е супер.Тъкмо ми даде няколко идей за догодина когато го почна моето


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта