Вече почти година не съм писал в темата, все не намирах време.Сега имам доста повече свободно време и реших да си ъпна малко темата с информация за това през какви промени мина Вентото от началото на тази година до сега.
Четох темата на колегата golfer "Смяна на осветлението на таблото" и ми допаднаха някои доста добри идеи за промяна на осветлението на таблото, врътките на парното, копчетата за ел. стъклата. Засега имам снимки само на врътките на парното:


Последваха някои други дребни глезотийки като сгъваем ключ с аларма и др.
Колата изглеждаше доста добре, но стоеше доста височка с оригиналното си окачване, затова си взех спортно фиксирано такова - Powertech амортисьори и пружини FK 60/40:


Ето и снимки на колата вече със спортното окачване:


След многото заигравки с моноинжекцията, всмукателния тракт и софтуера прецених, че не мога да докарам мощността и вървежа, която искам само с това и причината беше малките клапани на ABS-а. Взех глава от Голф 2 GTI 112kc (PB) и започнах да я приготвям за трансплантация

. Портнах и полирах отворите на главата за колекторите както и самите колектори. Смених водачите на клапаните и естествено гумичките, последва и един контролен шлайф след което бях готов за монтаж. Испускателния колектор замених с такъв от PB, а за разпределителен вал сложих такъв от 2Е. Разликата в клапаните мисля, че беше 2мм на клапан разлика при всмукателните, испускателните са същите. Ефекта беше по-голям дори от колкото очаквах. До момента колата я докарах до ускорение 0-100км/ч за 10.04сек и макс. скорост от около 220км/ч при лек наклон.
Ето малко снимки от смяната на главата:




Колата тръгна доста добре, но ми се искаше и да спира подобаващо. За целта взех пълен комплект спирачки от Голф 3 ГТИ 16В - заден мост с дискове, предни носачи, ст. щанга, шенкели, главини, шарнири, карета, дискове, апарати супорти. Така и така трябваше да подменя всички тези неща, подмених и почти всички накрайници и тампони по предницата и задницата на колата, вкл. и тампони на заден мост, тампони на носачите и др. Спирачната помпа за сега си е оригиналната, но скоро ще я сменя с такава от ГТИ + абс-а, въпреки че и сега спира доста добре.
Снимки на предните спирачки без джанти на тях за сега нямам, но ще направя.


Продължава!