Проект VW Vento/Jetta Mk3.....1.8Т

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Съб 13 сеп 2008 19:43


8) Най ме интересуваше как смени на моното клапата, на място демонтира оста дето от едната страна тегли педала на газта, а от другаата е тротъл позиционера,.. като махнеш "стотинката" изтегляш ли оста,или махаш и позиционера ;) ,след сглобяването ходиш ли на регулировка,? или мотора заработва все едн оне си вадил оста 8)




Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Съб 13 сеп 2008 19:59


:D Махаш жълтицата, съвсем спокойно си махаш позициомера, вадиш оста, правиш квото правиш и си сглобяваш всичко наново. Моното си тръгва без грешка. На мен за тва ми стана смешно за настройките, щото тоя позициомер няма някакъв активен елемент вътре, че да има някакви настройки, които да се "разцентроват" като го разкачиш. Представлява пасивен елемент на принципа на потенциометрите. Цялата работа я върши компа, той отчита позицията на клапата посредством тоя "потенциометър". Така че няма никакъв проблем да си го разкачиш.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 13 сеп 2008 20:02


има ..... помисли малко и ще се сетиш ;) в зависимост от това как си го сглобил дросела и потенциометъра спрямо тротъл бадито може да върви една идея по малко, една идея повече или като едно време като ако си нацелил последното пусни тото :)


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Съб 13 сеп 2008 20:27


Единствения начин да се разцентрова според мен е ако пластмасовия държач на пластинките(четките) които опират на плъзгача се върти, а не е хванат здраво за оста. При това положение извадиш ли оста, после вкараш ли я пак, тя пак си идва в същите крайни положения и същото положение на клапата съответно.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот baivan » Пон 19 яну 2009 18:41


Така и така седнах да си оправя снимките в темата, че в picvalley явно се сменят и некви чичковци по пижама се разкарваха из темата ми :lol: ще пусна и малко актуални снимки на колата, че гледам отдавна не съм писъл в тая тема та хванала прах чак.Ето така изглежда сега:

Изображение

Изображение

Разделих се с къстъм мейк решетката и сложих оригинална FK без емблема, пръснах и горната част на бронята да е като веждите, което очаква и другите лайсни и огледалата когато времето се постопли. Сенника на предното стъкло вече го няма, а стъклото е ново с фабрична лента(сенник) което е далеч по-добре от това което беше.
Относто двигателя, промените които направих доведоха само до добро, с изключение на лееко повишилия се разход, но без това не може. С по-голямата дроселова клапа и регулатора за налягане на бензина колата ускорява с около 1.5 секудни по малко от 0 до 100. До няколко дни ще и сложа и едно чипче, а скоро се надявам вече да е със спортен вал на 260 градуса и спортен испускателен колектор, а може би и още нещо ;).
За сега толкова. Поздрави на всички!


Потребителски аватар
Skakauec
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
Автомобил: VW Lupo
Двигател: AMF
Местоположение: Перник/София

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот Skakauec » Пон 19 яну 2009 18:44


Колата е супер на живо е още по-добре :)


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот baivan » Вто 15 дек 2009 20:42


Вече почти година не съм писал в темата, все не намирах време.Сега имам доста повече свободно време и реших да си ъпна малко темата с информация за това през какви промени мина Вентото от началото на тази година до сега.
Четох темата на колегата golfer "Смяна на осветлението на таблото" и ми допаднаха някои доста добри идеи за промяна на осветлението на таблото, врътките на парното, копчетата за ел. стъклата. Засега имам снимки само на врътките на парното:
Изображение
Изображение

Последваха някои други дребни глезотийки като сгъваем ключ с аларма и др.
Колата изглеждаше доста добре, но стоеше доста височка с оригиналното си окачване, затова си взех спортно фиксирано такова - Powertech амортисьори и пружини FK 60/40:
Изображение
Изображение

Ето и снимки на колата вече със спортното окачване:
Изображение
Изображение

След многото заигравки с моноинжекцията, всмукателния тракт и софтуера прецених, че не мога да докарам мощността и вървежа, която искам само с това и причината беше малките клапани на ABS-а. Взех глава от Голф 2 GTI 112kc (PB) и започнах да я приготвям за трансплантация :) . Портнах и полирах отворите на главата за колекторите както и самите колектори. Смених водачите на клапаните и естествено гумичките, последва и един контролен шлайф след което бях готов за монтаж. Испускателния колектор замених с такъв от PB, а за разпределителен вал сложих такъв от 2Е. Разликата в клапаните мисля, че беше 2мм на клапан разлика при всмукателните, испускателните са същите. Ефекта беше по-голям дори от колкото очаквах. До момента колата я докарах до ускорение 0-100км/ч за 10.04сек и макс. скорост от около 220км/ч при лек наклон.
Ето малко снимки от смяната на главата:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Колата тръгна доста добре, но ми се искаше и да спира подобаващо. За целта взех пълен комплект спирачки от Голф 3 ГТИ 16В - заден мост с дискове, предни носачи, ст. щанга, шенкели, главини, шарнири, карета, дискове, апарати супорти. Така и така трябваше да подменя всички тези неща, подмених и почти всички накрайници и тампони по предницата и задницата на колата, вкл. и тампони на заден мост, тампони на носачите и др. Спирачната помпа за сега си е оригиналната, но скоро ще я сменя с такава от ГТИ + абс-а, въпреки че и сега спира доста добре.
Снимки на предните спирачки без джанти на тях за сега нямам, но ще направя.
ИзображениеИзображение
Продължава!


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот baivan » Вто 15 дек 2009 22:41


И тъй като колата вече с 5 болта трябваше да се откажа от борбета и минах на оригиналния на Голф 3 ГТИ BBS RS GT 16". Ето и първата проба на джантите :lol: :
Изображение

Първо 5 болта отзад и 4 отпред :roll:
Изображение

И накрая със сложени спирачки и всички джанти на място:
Изображение

Междувременно преди да сменя спирачките и джантите реших да си поиграя и си направих вежда над фаровете от оригинална метална лайсна от старата решетка на Вентото:
Изображение

Пръснах си в гланц огледалата и отново 3 от веждите на калниците които бяха с ожулена боя:
Изображение

В момента Вентото е с оригиналните джанти на Голф ВР6 15" (за зимата) благодарение на колегата alpine и зимните гуменички.
Ето 1 актуална снимка от преди 2-3 дни(вече и с готова и поставена вежда на фаровете):
Изображение

За сега е това....тези дни ще сваля и ще пръсна предната броня, че боята е малко зле от камъчетата по пътя.
За напред колата я очакват още доста промени както по външния вид, така и по интериора, багажното отделение(малко музичка :D ) с което сега се занимавам, и не на последно място по сърцето.
Тези дни ще направя малко повече снимки, а и ще се постарая за напред да снимам всяка една промяна по колата.
:beer


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот moncho8920 » Вто 15 дек 2009 23:53


Айдееее, бравоооо, ставаме все повече. Преди няколко дни пуснах и аз тема, а са се опука от Вентота.
П.С. Страхотна е колата. На мене вентото ми е слабост. :да:


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот emohrisstov » Сря 16 дек 2009 15:34


Ами колега, мога да ти кажа, че вървиш в правилната посока :да:
Колата изглежда в пъти по-добре, отколкото в началото на темата :dummy:
Продължавай напред и много безавариийни ;)


Потребителски аватар
VW_Ventsi
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
Автомобил: VW GolF III
Двигател: ABF 94
Местоположение: София

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот VW_Ventsi » Сря 16 дек 2009 18:17


колега аз пък мога да ти кажа че вентото е страшно красиво,най-добрия тунинг е изчистения...евалата много добра визия вади :да: heavy metal zork

поздрави \v_W/


Потребителски аватар
stanyoo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 03 авг 2009 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот stanyoo » Сря 16 дек 2009 18:32


Време беше за това окачване, стана друга кола!

Поздрави и успех с проекта!


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот baivan » Сря 16 дек 2009 18:33


Мерси колеги, радвам се че колата ви харесва, тези дни ще започна да работя по багажното отделение пък да видим какви ще ги скалъпя.


moncho8920 написа:На мене вентото ми е слабост. :да:


Не си единствен бате :wink:


Потребителски аватар
Piro_vw
Мнения: 764
Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот Piro_vw » Сря 16 дек 2009 18:40


baivan написа:Мерси колеги, радвам се че колата ви харесва, тези дни ще започна да работя по багажното отделение пък да видим какви ще ги скалъпя.


moncho8920 написа:На мене вентото ми е слабост. :да:


Не си единствен бате :wink:


Май ще си правим клуб Венто,евала и на двама ви


Потребителски аватар
lou
Мнения: 907
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Passat Variant
Двигател: BMR TDI
Местоположение: Шумен

Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.

Мнениеот lou » Чет 17 дек 2009 17:33


Колега Вентото е супер.Тъкмо ми даде няколко идей за догодина когато го почна моето mhihi :beer



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта