
Съвет за ремонт на двигателя на Г4(Edit стр.2)
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Много благодаря колега
А тези цени за нови или за втора употреба от морга са?

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Prodriver написа:Много благодаря колегаА тези цени за нови или за втора употреба от морга са?
Нови от VW !
Цените би трябвало да са точни до към +/- 15%
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7860
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Prodriver написа:Много благодаря колегаА тези цени за нови или за втора употреба от морга са?
Значиии щом си в София, оставяш им 20-30лв на тея майстори да се почерпят и колата при Ники в Герман... всичко друго е

- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Еми вече май е късно колега,хванахме се на хорото вече.Защото поръчахме оригинални части за обслужването на главата и необходимите гарнитури,О - пръстени и болтове - около 550 лв.За труд казаха около 400 лв.
Остналите неща са шлайфането на главата и напасване на клапаните,масла,филтри,антифризи,свещи и т.н.Тотала ще дойде на към 1600 най-малко
ама няма как . 
Остналите неща са шлайфането на главата и напасване на клапаните,масла,филтри,антифризи,свещи и т.н.Тотала ще дойде на към 1600 най-малко


- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Съжалявам за това което е станало...
А имаш ли обяснение защо се е скъсал болта? Кога е сменян ангренажа, къде? Да е станало от юркане или нещо подобно? Предположения?
А имаш ли обяснение защо се е скъсал болта? Кога е сменян ангренажа, къде? Да е станало от юркане или нещо подобно? Предположения?
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
skotis написа:...
Доста неприятна случка наистина...при това за втори път за една година





- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Колеги дайте мнение относно филтъра с активен въглен за филтриране на бензиновите пари как работи точно.Снощи майстора ми го даде за да търся нов такъв понеже бил стопен
Според мен е стопен умишлено със запалка(поне така ми се струва).Едва ли той точно го е направил,по скоро имам съмнения за предишния некадърен "майстор" от който я взехме разглобена колата.
Питането ми е дали ще може да се залепи по някакав начин защото в Порше БГ искат 190 лв.а в една морга 80 което пак ми се вижда много
Номера му е 1J0201801H.Ето за това става въпрос:



- babata 1
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 23:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MILANO
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Prodriver написа:Здравейте колеги,става въпрос за Г4,1.4 16V 2002г,мотор AXP.Случая е следния:
Колата угасва с около 50-60км.Оказва се че се е скъсал болта на обтяжната ролка и оттам клапаните са намляни,блока е здрав.Едни майстори искат за цялата операция по отремонтирване и обслужване с оригинални части,както си трябва около 3000 лв.Гарантират едва ли не,че занапред няма да имаме проблеми и двигателя едва ли не ще е като нов.
Втория вариант е да се купи глава от морга( около 500лв.)и направо тя да се сложи,за тази процедура не гарантирали занапред какво може да стане и щяло да излезе около 1500лв крайна цена и след това да се продаде.
Третия варинат е двигател от морга-намерил съм за 2000 лв.
Другите варианти са да продам както е в момента или да я пусна на части.
Дайте съвет какво да правя,че наистина незнам![]()
какъв е тоя мотор 2000 лв да не би де ти продават цялата кола тоя мотор не е повече 700 - 800 лева
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4(Edit стр.2)
От чужбина може да се намери за около 20 евро втора ръка или 45-50 евро ново... но да ти кажа аз за 40лв разлика не бих се занимавал - дори ремонт да е възможен, което силно ме съмнява - той без пари ли ще е ? И ако изкара 5 дена?
Бих те посъветвал да обиколиш повечко морги и да пуснеш обява тук и все ще се намери и под 80лв. Всичко останало е пестене от грешния край.
Бих те посъветвал да обиколиш повечко морги и да пуснеш обява тук и все ще се намери и под 80лв. Всичко останало е пестене от грешния край.
Последна промяна от Haralampi на Вто 05 яну 2010 22:37, променено общо 1 път.
- babata 1
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 23:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MILANO
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4
Prodriver написа:brum написа:...
В София се намира колата в момента е при майсторите.Искат да правят едва ли не всичко от-до(както си трябва)но за мен 3000 е абсурдна цена.1500лв. с глава втора ръка,проверка дали не е спукана,гарнитура на главата,херметик някакъв(каза 80 лв за него което ми се вижда адски много),болтове всичките които трябват там и те 100лв.и труда.Без ремъците и ролките,тях ние сме ги взели.Май ще трябва да го накарам да напише един списък кое колко.![]()
вчера купувах болтове за главата 37 лв.
гарнитура орегинална 163 лв. става въпрос за 1.9 помпа дюлза
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4

babata 1 написа:помпа дюлза
Много се извинявам за оффтопика.... ама кой и откъде я измисли тая дюЛза ??? И другаде съм го виждал... думата е ДЮЗА и на немски... (Düse)

- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4(Edit стр.2)
Haralampi написа:...
Ремонта ще си го правя аз няма да се дават пари за него(все си мисля че не съм толкова схванат в ръцете),нарушен само корпуса.Питането ми беше какъв точно му е принципа на работа защото има и букса(т.е вероятно и датчик някакъв)и дали се влияе от отвора?


- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4(Edit стр.2)
малкото маркуче се свързва към входящите въздухопроводи и при отваряне на вентила на двигателя парите се засмукват.
Не знам дали го обясних съвсем добре, но принципа е такъв.
Не знам дали го обясних съвсем добре, но принципа е такъв.
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
- Местоположение: София
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4(Edit стр.2)
За канистъра, принципа е клапанчето което е на буксата изсмуква парите от самият съд и ги вкарва във всмукателният колектор. Нормално при работещо клапанче се чува едно "цъкане".
От снимката пластмасовият маркуч трябва да се върже за маркуча които идва от отдушника на резервоара (там са три един за бензина за дюзите, за обратният бензин и този за бензиновите пари), трябва да има един гумен маркуч за колекторите, не го виждам на снимката, ако е спукан самият съд и дърпа въздух и не е залепан както трябва, ще го вкарваш в колекторите и ще ти играят оборотите или гасне колата
От снимката пластмасовият маркуч трябва да се върже за маркуча които идва от отдушника на резервоара (там са три един за бензина за дюзите, за обратният бензин и този за бензиновите пари), трябва да има един гумен маркуч за колекторите, не го виждам на снимката, ако е спукан самият съд и дърпа въздух и не е залепан както трябва, ще го вкарваш в колекторите и ще ти играят оборотите или гасне колата
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Съвет за ремонт на двигателя на Г4(Edit стр.2)
Братле късно е вече, но за тея пари щеше да си вземеш 1.8т заедно с кутията инсталация и комп. Ама си се хванал вече, така че успех. От твоите скорости щеше да земеш некой лев таман да покриеш труда.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта