musura написа:Тук е редно Paco да си каже тежката дума, като познавач на KR-ите.
Колега направо излизай на пистата да решиме спора.И двамата сме с колектори ама твойте са суперспринт а мойте са килъргтиспринт

Li4o написа:Golf 3 1.8 написа:....Колега направо излизай на пистата да решиме спора.И двамата сме с колектори ама твойте са суперспринт а мойте са килъргтиспринт
Ама то въпросът беше кой мотор е по-благодатен за силов тунинг...
колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!GTIteam написа:Не мисля че за 2700 нещата седят точно така както ми казахте ама айде няма да споря. Казвам само - не мисля да го правя на моята.
Стига бе![]()
какви са тея резултати.
Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.
А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста
хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4epaco написа:r_tuning написа:колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!
Ехе колко си прав.
Относно КР и АБФ... И двата мотора имат еднакав потрнциял. Пипат се по идентичен начин защото рзликата е само в инжекцията.
РАСО
r_tuning написа:хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4epaco написа:r_tuning написа:колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!
Ехе колко си прав.
Относно КР и АБФ... И двата мотора имат еднакав потрнциял. Пипат се по идентичен начин защото рзликата е само в инжекцията.
РАСО
не съм мерил с G-tec.....15:10 на Божури6те:)Golf 3 1.8 написа:r_tuning написа:хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4epaco написа:r_tuning написа:колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!
Ехе колко си прав.
Относно КР и АБФ... И двата мотора имат еднакав потрнциял. Пипат се по идентичен начин защото рзликата е само в инжекцията.
РАСО
С кво време си по г-тек?????
paco написа:[quote="r_tuning]хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4e
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта