Интеркулер за Г3 ГТИ 16в

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 19 апр 2006 18:35


musura написа:Тук е редно Paco да си каже тежката дума, като познавач на KR-ите.

Колега направо излизай на пистата да решиме спора.И двамата сме с колектори ама твойте са суперспринт а мойте са килъргтиспринт :D




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 19 апр 2006 18:38


Golf 3 1.8 написа:....Колега направо излизай на пистата да решиме спора.И двамата сме с колектори ама твойте са суперспринт а мойте са килъргтиспринт :D

Ама то въпросът беше кой мотор е по-благодатен за силов тунинг...;)

П.С. Обаче бая се отплеснахме от темата и сега ще долети някой Модератор...хи хи хи


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 19 апр 2006 18:43


Li4o написа:
Golf 3 1.8 написа:....Колега направо излизай на пистата да решиме спора.И двамата сме с колектори ама твойте са суперспринт а мойте са килъргтиспринт :D

Ама то въпросът беше кой мотор е по-благодатен за силов тунинг...;)

Ок тука вече няма спор.Естествено че абф-а тая механична инжекция рано или късно всички които си тунинговат кр-ите ги изхвърлят......


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Сря 19 апр 2006 21:21


GTIteam написа:Не мисля че за 2700 нещата седят точно така както ми казахте ама айде няма да споря. Казвам само - не мисля да го правя на моята.

Стига бе :shock
какви са тея резултати.

Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.

А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста :cry:
колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 19 апр 2006 23:48


r_tuning написа:колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!


Ехе колко си прав.

Относно КР и АБФ... И двата мотора имат еднакав потрнциял. Пипат се по идентичен начин защото рзликата е само в инжекцията.

РАСО


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Чет 20 апр 2006 21:33


paco написа:
r_tuning написа:колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!


Ехе колко си прав.

Относно КР и АБФ... И двата мотора имат еднакав потрнциял. Пипат се по идентичен начин защото рзликата е само в инжекцията.

РАСО
хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4e :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 21 апр 2006 9:10


[quote="r_tuning]хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4e :lol:[/quote]

Аз да съм казал някъде , че няма каво да се прави?!?!?!

Скоро ще се пробваме...макар аз колата да си я правя за лично удоволствие. Няма лошо да се види как тон и сто се дърпа с 700 кила я има я няма.

Изображение

РАСО


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 21 апр 2006 19:24


r_tuning написа:
paco написа:
r_tuning написа:колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!


Ехе колко си прав.

Относно КР и АБФ... И двата мотора имат еднакав потрнциял. Пипат се по идентичен начин защото рзликата е само в инжекцията.

РАСО
хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4e :lol:

С кво време си по г-тек?????


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 21 апр 2006 19:27


Golf 3 1.8 написа:
r_tuning написа:
paco написа:
r_tuning написа:колега....само една хубава турбина е около 2000 лв. а за другите не6та!!!!!!!!


Ехе колко си прав.

Относно КР и АБФ... И двата мотора имат еднакав потрнциял. Пипат се по идентичен начин защото рзликата е само в инжекцията.

РАСО
хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4e :lol:

С кво време си по г-тек?????
не съм мерил с G-tec.....15:10 на Божури6те:)


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 21 апр 2006 19:29


paco написа:[quote="r_tuning]хаха...нямало кво да му се прави на КR-а....Пацо я си спомни на Ерменко КR-4ето.....мога да им направя малко старт4ета на тия с ABF-te с моито 8-клапаново GOLF-4e :lol:


Аз да съм казал някъде , че няма каво да се прави?!?!?!

Скоро ще се пробваме...макар аз колата да си я правя за лично удоволствие. Няма лошо да се види как тон и сто се дърпа с 700 кила я има я няма.

Изображение
не ти бе Пацо...искам да им каже6 на колегите за КR-те:)
РАСО[/quote]


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 21 апр 2006 19:32


Ясно.......


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 21 апр 2006 19:40


Golf 3 1.8 написа:Ясно.......
този сезон да се надяваме и доста по надолу:))


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 21 апр 2006 19:41


Дай малко разбор на колата!


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 21 апр 2006 19:48


Golf 3 1.8 написа:Дай малко разбор на колата!
колата е тази дето ми е на аватара....1.8 е с глава от 2.0 GTI,разпределителен вал schrick-288 gr...електроника разбирасе и вси4ко е доста пипнато + НИТРО система от 100 p.s....тва е в об6ти линии:)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 22 апр 2006 21:00


r_tuning написа:
Golf 3 1.8 написа:Дай малко разбор на колата!
колата е тази дето ми е на аватара....1.8 е с глава от 2.0 GTI,разпределителен вал schrick-288 gr...електроника разбирасе и вси4ко е доста пипнато + НИТРО система от 100 p.s....тва е в об6ти линии:)

А без нитро кво време даваш????



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта