Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jimmy7777
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 19 май 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот jimmy7777 » Пон 07 дек 2009 18:47


Много лесно се проверява....просто когато колата е загасена,вадиш една дюза и ако е мокра...това е!




Потребителски аватар
toncheff
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот toncheff » Вто 08 дек 2009 11:00


Абсолютно същия проблем имам. Бях писал и в друга подобна тема. Сутрин не поработи ли 1-2 мин. не става. Подаваш газ, като върнеш педала, оборотите падат под критичните, почва едно давене, сиво-бяла пушилка отзад, притрисане, сякаш работи на 3 цилиндъра и най-често угасва. Ужас направо. Принципно не е кой знае какво, ама не винаги ги имам тези 1-2 минути и ме дразни, защото преди не беше така. Термодатчикът го сменях минала година - може ли пак да се е прецакал. Вчера чистих стъпковото моторче, бърках в дросела (пръсках с WD40), докъдето стигам - чистих и там, беше си бая омазано от тръбичката дето връща картерните газове. По въздуховода обратно към дебитомера и кутията на възд.фитър беше чисто. Монтирах всичко обратно и все си е тая - пак така прави сутрин. Ще го сменя датчика пак, не е кой знае какво - струва към 15-20лв и става са 30 секунди, но се съмнявам, че е от него, защото му разкачих кабелчетата и никаква промяна. Аз забелязах друго - сутрин като я запаля и като ги чакам тези 1-2 минути и по някое време от кутията с релета и бушони се чува едно "цък" и сякаш след това "цък" вече мога да потеглям. Т.е. някакво реле сработва и...не знам дали е точно това, но е факт, че това се случва в тези 1-2-3 минути, след които вече няма проблем да я изфорсирам.


Потребителски аватар
cenko1971
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 21:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот cenko1971 » Вто 08 дек 2009 12:08


сутрин и при мен има проблем
като връщам педала на газта оборотите падат критично на някилко пъти и ако не подам газ направо изгасва ако подавам газ няколко пъти се чува това изщракване от релетата и вече всичко е точно
запалването е без проблем и на място работи добре


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот Boko* » Съб 12 дек 2009 1:15


toncheff написа:Абсолютно същия проблем имам. Бях писал и в друга подобна тема. Сутрин не поработи ли 1-2 мин. не става. Подаваш газ, като върнеш педала, оборотите падат под критичните, почва едно давене, сиво-бяла пушилка отзад, притрисане, сякаш работи на 3 цилиндъра и най-често угасва. Ужас направо. Принципно не е кой знае какво, ама не винаги ги имам тези 1-2 минути и ме дразни, защото преди не беше така. Термодатчикът го сменях минала година - може ли пак да се е прецакал. Вчера чистих стъпковото моторче, бърках в дросела (пръсках с WD40), докъдето стигам - чистих и там, беше си бая омазано от тръбичката дето връща картерните газове. По въздуховода обратно към дебитомера и кутията на възд.фитър беше чисто. Монтирах всичко обратно и все си е тая - пак така прави сутрин. Ще го сменя датчика пак, не е кой знае какво - струва към 15-20лв и става са 30 секунди, но се съмнявам, че е от него, защото му разкачих кабелчетата и никаква промяна. Аз забелязах друго - сутрин като я запаля и като ги чакам тези 1-2 минути и по някое време от кутията с релета и бушони се чува едно "цък" и сякаш след това "цък" вече мога да потеглям. Т.е. някакво реле сработва и...не знам дали е точно това, но е факт, че това се случва в тези 1-2-3 минути, след които вече няма проблем да я изфорсирам.


Колега точно същия проблем имаш , като го оправиш се обади т.к. аз се уморих.

Не мо га да я диагностицирам.
На компа има сигнал на On Board Diagnostic няма. Някакви предположения.Някой да е имал проблеми с четенето.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот rudoni » Съб 12 дек 2009 20:20


някой джамбазин да не е отрязъл кабела към ОБД буксата? има такива случаи!тръгвай на диференциална проверка - датчик по датчик , щом нямаш сигнал към буксата.сравняваш по ауто дата.


Потребителски аватар
tandem1
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот tandem1 » Нед 13 дек 2009 19:20


зравейте от сервиза ми казаха че проблема е компа на колата .защото когато и загрял мотора пали без проблем но като я изгасят и охладят с компресор компютъра па прави същия проблем.занесах им дуг тази сидмица ще го монтират и обучат ключа пък ще видим дали ще стане но като си взема колата дано да стане ще пиша тук.


Потребителски аватар
toncheff
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот toncheff » Нед 13 дек 2009 21:54


Ами смених го този датчик за температурата на охл. течност и както си и мислех - нищо..
Аблосютно никаква промяна. Може да пробвам с този за темп. на входящия въздух, дето е на колектора...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот radotom » Нед 13 дек 2009 22:03


tandem1 написа:зравейте от сервиза ми казаха че проблема е компа на колата

Мммм дам!
Интересно- какво ли ще кажат след това?
Щото като не могат да се справят с някаква кола- всички 'майстори' набеждават компютъра :screwy


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот rudoni » Нед 13 дек 2009 23:04


:D :D колко си прав!
toncheff ,бягай в герман при мишо ,а аз ще помагам от тук !що ли не чета по бързо? там във варна няма ли по свестни?


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот nikolai_an » Пон 14 дек 2009 20:13


jimmy7777 написа:Защо тогава с интереса които следиш темата не дадеш ти смислено предложение или решение...?Ние тук се опитваме да помогнем на колегата с каквото можем,всеки споделя проблемите които е имал и това което му е помогнало....и това е достатачно смислено!!!

ти пък данеди с този твоя супертъп пост да помогна с нещо????


Потребителски аватар
toncheff
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот toncheff » Чет 17 дек 2009 9:16


Продължавам с борбата....
Сега забелязвам нещо друго. Като застудя повечко тези дни, сутрин като запаля (пали без проблем),оборотите вместо да отидат около 1000 и малко над - като за студен мотор, се мъчат да се установят някъде към 850, което е за загрял мотор. Естествено 850 са малко, леко притриса и не са особено стабилни....и така си чакам 1-2 минути, в които оборотите се вдигат постепенно или докато се чуе онова "цък" и всичко е ок вече. Ако я изфорсирам в тези 1-2 минути става мармалада от по-горните постове.
Възможно ли е да има връзка с това, че последната смяна на маслото я направих с Лики Моли с онзи молибден, който се отлагал уж по триещите се части и нещо да "стяга" мотора, когато е студено. Казвам го, защото този проблем при студен мотор се появи след като смених маслото, ама не ми се вярва да има някаква връзка. Работата обаче на мотора с това масло е :да: ....утихна много, дори студен работи усезаемо по-различно от преди. Нямам време кога да отида да я закачат, да видим кво ще каже комп-а....ама май няма да ми се размине..


Потребителски аватар
tandem1
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот tandem1 » Чет 17 дек 2009 14:38


да ама в благоевград този майстор е най добрия ама не мога да го намеря този компютър 06А 906 033 на сименс и на мойто ми казаха че дроселната клапа не е с жило.и трябва точно този комп вчера намерих в София втора ръка днес трябва да престигне в Бл-град. дано да стане че 1 месец съм без кола макър и да не разбирам се съмнявам че е от компютъра .Ама дано да е прав майстора


Потребителски аватар
toncheff
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот toncheff » Съб 19 дек 2009 10:53


Добре ве-е-е, може ли като си сложа ръката на тръбата на входа към въздушния филтър, т.е. запушвам входа на въздуха и да не се влия мотора въобще, ама въобще. Този мизерник смуче въздух отнякъде. Тръбата ми е завъртяна (не е към калника) заради газовото и гледа към мотора и свободно си слагам ръката и нищо... :063: и на бензин и на газ...никаква промяна на обороти, да глъхне нещо, да се опитва да гасне. На тоз мотор въздух не му ли трябва... :banghead: . Прегледах така на пръв поглед всички маркучи, гарнитурата на колектора - ами нищо не се усеща, като че ли съска отнякъде, ама не мога да открия или си въобразявам, защото очаквам да съска. К`во да правя - с някой спрей за карбуратори става ли да пръскам тук-там и да гледам за двигане на оборотите.. :screwy


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот rudoni » Съб 19 дек 2009 19:05


ами да !понапръскай и потърси! това е без пари .


Потребителски аватар
juve1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена

Мнениеот juve1 » Съб 19 дек 2009 21:11


toncheff написа:Добре ве-е-е, може ли като си сложа ръката на тръбата на входа към въздушния филтър, т.е. запушвам входа на въздуха и да не се влия мотора въобще, ама въобще. Този мизерник смуче въздух отнякъде. Тръбата ми е завъртяна (не е към калника) заради газовото и гледа към мотора и свободно си слагам ръката и нищо... :063: и на бензин и на газ...никаква промяна на обороти, да глъхне нещо, да се опитва да гасне. На тоз мотор въздух не му ли трябва... :banghead: . Прегледах така на пръв поглед всички маркучи, гарнитурата на колектора - ами нищо не се усеща, като че ли съска отнякъде, ама не мога да открия или си въобразявам, защото очаквам да съска. К`во да правя - с някой спрей за карбуратори става ли да пръскам тук-там и да гледам за двигане на оборотите.. :screwy



Колега ако не си забелязал като отвориш кутията за вуздушния филтър на дъното й има един друг отвор с една клапа която се командва от едно вакумче което утива към всмуквателните колектори тази клапа е за топлия въздух.... ти като запушиш отвора клапата за топлия въздух се отваря и смуче само от нея затова мотора не се дави .. :wink: А относно съскането се чува от една черна кутиика близо до всмуквателните колектори отгоре се намира от нея се чува така ... :wink: А ниските обороти незнам защо така се получава .. най добре утивай на VAG-KOM 20-30лв. ще да е .. мисля че за тези пари ще си речиш главоболията и нервите които си причиняваш .. Благодаря ,дано да съм бил поне малко полезен .Успех Колега :да:

Последна промяна от juve1 на Нед 20 дек 2009 9:47, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petmm и 58 госта