Проблем със смазочната с-ма на Голф3 АБУ (замръзна)
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: Проблем със смазочната с-ма на Голф3 АБУ (замръзна)
Това наистина се получава от замръзмане на отдушника на картерните газове. Намира се на 1,6 АБУ мотора зад двигателя под колекторите. Държи се ако не се лъжа с три болта и се сваля, като първо откачаш маркуча от капака на клапаните. Местото където този маркуч който влиза в отдушника на картерните газове е с много малка дупка и обикновенно замръзва. Когато караш колата на къси разстояния се получава именно това и ако развиеш капачката за доливане на масло ще видиш, че и там има конденз. Колкото до нивото на маслото, сигурно е част от горивните пари и бензин са разредили маслото за да му се вдигне нивото, при условие, че има изтичане. Този бензин разрежда маслото и е нормално да не може да ти вдигне нужното налягане и лампата в купето да премигва. Съвета ми е да си смениш маслото и почистиш отдушника. Смятам, че това ще реши проблемите ти.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Проблем със смазочната с-ма на Голф3 АБУ (замръзна)
Ей-ей аре не се караите сега де. Има ли смисъл?!
Проблема е решен долях 700мл масло разглобих въпросният филтър ако мога така да го нарека и точно така вътре имаше ЛЕД с пяна. Сега колата си заработи подобаващо.
Благодарен съм на всички отзовали се.
И на теб колега дето се обади по ГСМ-а. точно така беше както ми го описа по телефона (и по горе в мнението)
Сега друго ми е в главата, маркуча дето отива в моното с каква цел е там (освен екологична) спомага лки нещо на двигателя? Щото мисля да го оставя да си издухва картерните газове навън
Проблема е решен долях 700мл масло разглобих въпросният филтър ако мога така да го нарека и точно така вътре имаше ЛЕД с пяна. Сега колата си заработи подобаващо.
Благодарен съм на всички отзовали се.
И на теб колега дето се обади по ГСМ-а. точно така беше както ми го описа по телефона (и по горе в мнението)

Сега друго ми е в главата, маркуча дето отива в моното с каква цел е там (освен екологична) спомага лки нещо на двигателя? Щото мисля да го оставя да си издухва картерните газове навън

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със смазочната с-ма на Голф3 АБУ (замръзна)
За нищо колега
Ако си обърнал внимание аз днес правих същата гимнастика viewtopic.php?f=11&t=177431 и затова и ти звъннах а относно другият ти въпрос май от екологична гледна точка е там. Да има кой да цапа дроселната клапа като поостарее мотора.

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Проблем със смазочната с-ма на Голф3 АБУ (замръзна)
znainainai написа:За нищо колегаАко си обърнал внимание аз днес правих същата гимнастика viewtopic.php?f=11&t=177431 и затова и ти звъннах а относно другият ти въпрос май от екологична гледна точка е там. Да има кой да цапа дроселната клапа като поостарее мотора.
Така си и мислех аз за сега съм откачил маркича да си (духа) на воля но сутрин ще я паля с едно на ум




-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Преслав
Re: Проблем със смазочната с-ма на Голф3 АБУ (замръзна)
Аз също имам проблем.Моят голф днес хвърли масло през щеката, но когато проверерих нивото на маслото то беше почти на максимума.Защо се е получило така ясно трябва да видя този отдушник , но немога да си обесня хем изхвърли масло и пак е високо нивото му?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта