Запалване на Дизел при - 11 С

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Martin111
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 22 дек 2009 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот Martin111 » Вто 22 дек 2009 11:56


Здравейте , колеги.
преди около 7 месеца си купих Пасат, 1999 , ТДИ , 116 к.с., комби. Смених Акумулатора защото стария беше слаб и взех 74 А/ч.- това достатъчно ли е ? , защото сега температурите паднаха на -11 С и като я паля сутрин не пали веднага , ами върти някъде около 10 сек. Не съм карал преди това дизел.Нормално ли е да пали така. Подгряващие свещи са сменени.




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот GodLike » Вто 22 дек 2009 12:15


Може би проблема е в стартера. Отначало върти бавно и оборотите не стигат за да запали.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот the_tupan » Вто 22 дек 2009 12:45


Ампеража на акумулатора ти е ОК, но има значение какъв му е стартовия ток. :idea:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот fox_vt » Вто 22 дек 2009 15:12


Аз съм със същия акумолатор 74 Аh но с 30% по висок стартов ток обаче стартера отначало много мудно завърта,и днес даже ми се занули часовника май ще трябва да го смъквам да видя кво е положението.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот KirilGeorgiev » Вто 22 дек 2009 17:29


Не е нормално да въртиш 10 секунди за да запали.Провери си свещите.


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот d1daka » Вто 22 дек 2009 21:21


То на тебе 1 път ти се е занулил часовника а при мене оше по зле.. стартера е с чисто нови втулки и четки.. въртя въртя.. стрелките за горивото и тая за темперетурата на водата направо пощуряват часовника и тои а стартера "ау......Ау.......Ау...." тва е прес 1 2 сек по 1 оборот а акомулатора половин годинка... явно не съм само аз с такива оплаквания от печицата а сичко е ОК! изглежда акомулаторите са ментета ако е така :bishop


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот the_tupan » Вто 22 дек 2009 21:37


Аз съм с Varta Blue power или нещо от сорта 74A/h и след като направих профилактика на стартера няма разлика при въртенето му при +30 и -14 градуса.Въобще не се усеща някакво замисляне или забавяне.


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот Един » Вто 22 дек 2009 21:49


Имах дизел и като е студен винаги искаше въртене дори и лятото. Тънкия номер е, че ако от първи стартер държа докато запали изискваше 70-100% по-дълго въртене отколкото ако врътна - спра и врътна втори път. Иначе все към 12 оборота превърташе докато бръмне.


georgi70
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот georgi70 » Вто 22 дек 2009 23:40


Martin111 написа:Здравейте , колеги.
преди около 7 месеца си купих Пасат, 1999 , ТДИ , 116 к.с., комби. Смених Акумулатора защото стария беше слаб и взех 74 А/ч.- това достатъчно ли е ? , защото сега температурите паднаха на -11 С и като я паля сутрин не пали веднага , ами върти някъде около 10 сек. Не съм карал преди това дизел.Нормално ли е да пали така. Подгряващие свещи са сменени.

колега като е студено трябва да подгрееш акомулатора ,тоест да завъртиш стартера 5-6 сек после да изчакаш още толкова и чак тогава пали успех.


Потребителски аватар
magician
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот magician » Сря 23 дек 2009 0:12


До тук мненията може да ги категоризираш като "градски легенди"...
Да ме извиняват колегите...
Стъпките са две:
-Провери си подгревните свещи!
-Ако скоро е сменяван горивният филтър е възможно да не уплътнява добре и да връща нафтата в резервоара. От там и по-продължителното въртене-просто е необходимо време, за да подкачи...

Мдам,
Извинявам се на двамата дали нормални мнения!
Акумулатора през зимата е подолжен на екстреми натоварвания.
Студът е враг номер едно. Карането в градски условия и на фарове хич не допринасят за добрата му форма. Свикнете с мисълта, че все пак е необходимо да полагате елементарни грижи за акумулаторите си. Поне на 2 месеца е добре да им правите по един цикъл - заряд. Всъщност зависи от карането... Аз моя акумулатор задължително един път в месеца го закачвам на зарядното, а карам всеки ден 20 -40 км. градско!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот fox_vt » Сря 23 дек 2009 12:41


georgi70 написа:
Martin111 написа:Здравейте , колеги.
преди около 7 месеца си купих Пасат, 1999 , ТДИ , 116 к.с., комби. Смених Акумулатора защото стария беше слаб и взех 74 А/ч.- това достатъчно ли е ? , защото сега температурите паднаха на -11 С и като я паля сутрин не пали веднага , ами върти някъде около 10 сек. Не съм карал преди това дизел.Нормално ли е да пали така. Подгряващие свещи са сменени.

колега като е студено трябва да подгрееш акомулатора ,тоест да завъртиш стартера 5-6 сек после да изчакаш още толкова и чак тогава пали успех.


Незнам как ще стане при мен щото тя на 3-4 сек пали няква идея :beat_butt2 :beat_butt2


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот milenski_77 » Сря 23 дек 2009 13:42


Акумулатора се подгрява и с помоща на фаровете.
Включваш дългите са няколко секунди 2-3 пъти и после палиш.
Това нещо съм го чел някъде.Идеята е да протече първоначално голям ток през акумулатора, но не чак толкова голям като от стартера, за да се подгрее малко електролите.Това би трябвало да ти осигури по-голям пусков ток при паленето.


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот theraven » Сря 23 дек 2009 13:46


Ей тука има една темичка, която дискутираме с колегите

ЦЪК


topceto
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: harmanli

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот topceto » Сря 23 дек 2009 14:03


колега аз при ткива студове подгрявам 2 пъти
давам контакт докато цъкне релето после пак така и на второто цъкане въртя за сега стана 4-5 години карам само дизели имаме 3 печки от които 2-те са фордове с прословутото хилене сутрин и 1 голф тди нямам проблеми здрав акумолатор и изрядни свещи това му е цаката дърпам и давам ток на половината махла сутрин


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Сря 23 дек 2009 14:18


аз пак ще досаждам, но лично според мен трябва да давате малко толеранс на колите си. при -11 не е фатално, че в началото и трябва малко повече време да запали. все пак не е чисто нова от завода и лично за мен е ръсене на пари на вятъра да се подменят акомулатори, свещи и стартери за едни 5 сек.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта