Здравейте , колеги.
преди около 7 месеца си купих Пасат, 1999 , ТДИ , 116 к.с., комби. Смених Акумулатора защото стария беше слаб и взех 74 А/ч.- това достатъчно ли е ? , защото сега температурите паднаха на -11 С и като я паля сутрин не пали веднага , ами върти някъде около 10 сек. Не съм карал преди това дизел.Нормално ли е да пали така. Подгряващие свещи са сменени.



Запалване на Дизел при - 11 С
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Може би проблема е в стартера. Отначало върти бавно и оборотите не стигат за да запали.
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Ампеража на акумулатора ти е ОК, но има значение какъв му е стартовия ток. 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Аз съм със същия акумолатор 74 Аh но с 30% по висок стартов ток обаче стартера отначало много мудно завърта,и днес даже ми се занули часовника май ще трябва да го смъквам да видя кво е положението.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Не е нормално да въртиш 10 секунди за да запали.Провери си свещите.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
То на тебе 1 път ти се е занулил часовника а при мене оше по зле.. стартера е с чисто нови втулки и четки.. въртя въртя.. стрелките за горивото и тая за темперетурата на водата направо пощуряват часовника и тои а стартера "ау......Ау.......Ау...." тва е прес 1 2 сек по 1 оборот а акомулатора половин годинка... явно не съм само аз с такива оплаквания от печицата а сичко е ОК! изглежда акомулаторите са ментета ако е така 

Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Аз съм с Varta Blue power или нещо от сорта 74A/h и след като направих профилактика на стартера няма разлика при въртенето му при +30 и -14 градуса.Въобще не се усеща някакво замисляне или забавяне.
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Имах дизел и като е студен винаги искаше въртене дори и лятото. Тънкия номер е, че ако от първи стартер държа докато запали изискваше 70-100% по-дълго въртене отколкото ако врътна - спра и врътна втори път. Иначе все към 12 оборота превърташе докато бръмне.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Martin111 написа:Здравейте , колеги.
преди около 7 месеца си купих Пасат, 1999 , ТДИ , 116 к.с., комби. Смених Акумулатора защото стария беше слаб и взех 74 А/ч.- това достатъчно ли е ? , защото сега температурите паднаха на -11 С и като я паля сутрин не пали веднага , ами върти някъде около 10 сек. Не съм карал преди това дизел.Нормално ли е да пали така. Подгряващие свещи са сменени.
колега като е студено трябва да подгрееш акомулатора ,тоест да завъртиш стартера 5-6 сек после да изчакаш още толкова и чак тогава пали успех.
- magician
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
До тук мненията може да ги категоризираш като "градски легенди"...
Да ме извиняват колегите...
Стъпките са две:
-Провери си подгревните свещи!
-Ако скоро е сменяван горивният филтър е възможно да не уплътнява добре и да връща нафтата в резервоара. От там и по-продължителното въртене-просто е необходимо време, за да подкачи...
Мдам,
Извинявам се на двамата дали нормални мнения!
Акумулатора през зимата е подолжен на екстреми натоварвания.
Студът е враг номер едно. Карането в градски условия и на фарове хич не допринасят за добрата му форма. Свикнете с мисълта, че все пак е необходимо да полагате елементарни грижи за акумулаторите си. Поне на 2 месеца е добре да им правите по един цикъл - заряд. Всъщност зависи от карането... Аз моя акумулатор задължително един път в месеца го закачвам на зарядното, а карам всеки ден 20 -40 км. градско!
Да ме извиняват колегите...
Стъпките са две:
-Провери си подгревните свещи!
-Ако скоро е сменяван горивният филтър е възможно да не уплътнява добре и да връща нафтата в резервоара. От там и по-продължителното въртене-просто е необходимо време, за да подкачи...
Мдам,
Извинявам се на двамата дали нормални мнения!
Акумулатора през зимата е подолжен на екстреми натоварвания.
Студът е враг номер едно. Карането в градски условия и на фарове хич не допринасят за добрата му форма. Свикнете с мисълта, че все пак е необходимо да полагате елементарни грижи за акумулаторите си. Поне на 2 месеца е добре да им правите по един цикъл - заряд. Всъщност зависи от карането... Аз моя акумулатор задължително един път в месеца го закачвам на зарядното, а карам всеки ден 20 -40 км. градско!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
georgi70 написа:Martin111 написа:Здравейте , колеги.
преди около 7 месеца си купих Пасат, 1999 , ТДИ , 116 к.с., комби. Смених Акумулатора защото стария беше слаб и взех 74 А/ч.- това достатъчно ли е ? , защото сега температурите паднаха на -11 С и като я паля сутрин не пали веднага , ами върти някъде около 10 сек. Не съм карал преди това дизел.Нормално ли е да пали така. Подгряващие свещи са сменени.
колега като е студено трябва да подгрееш акомулатора ,тоест да завъртиш стартера 5-6 сек после да изчакаш още толкова и чак тогава пали успех.
Незнам как ще стане при мен щото тя на 3-4 сек пали няква идея


-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
Акумулатора се подгрява и с помоща на фаровете.
Включваш дългите са няколко секунди 2-3 пъти и после палиш.
Това нещо съм го чел някъде.Идеята е да протече първоначално голям ток през акумулатора, но не чак толкова голям като от стартера, за да се подгрее малко електролите.Това би трябвало да ти осигури по-голям пусков ток при паленето.
Включваш дългите са няколко секунди 2-3 пъти и после палиш.
Това нещо съм го чел някъде.Идеята е да протече първоначално голям ток през акумулатора, но не чак толкова голям като от стартера, за да се подгрее малко електролите.Това би трябвало да ти осигури по-голям пусков ток при паленето.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: harmanli
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
колега аз при ткива студове подгрявам 2 пъти
давам контакт докато цъкне релето после пак така и на второто цъкане въртя за сега стана 4-5 години карам само дизели имаме 3 печки от които 2-те са фордове с прословутото хилене сутрин и 1 голф тди нямам проблеми здрав акумолатор и изрядни свещи това му е цаката дърпам и давам ток на половината махла сутрин
давам контакт докато цъкне релето после пак така и на второто цъкане въртя за сега стана 4-5 години карам само дизели имаме 3 печки от които 2-те са фордове с прословутото хилене сутрин и 1 голф тди нямам проблеми здрав акумолатор и изрядни свещи това му е цаката дърпам и давам ток на половината махла сутрин
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Запалване на Дизел при - 11 С
аз пак ще досаждам, но лично според мен трябва да давате малко толеранс на колите си. при -11 не е фатално, че в началото и трябва малко повече време да запали. все пак не е чисто нова от завода и лично за мен е ръсене на пари на вятъра да се подменят акомулатори, свещи и стартери за едни 5 сек.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта