Голф 4 TDI загасна в движение ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Сря 23 дек 2009 23:25


като дадеш на контакт чуваш ли едно цък(чък) от помпата?




Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Чет 24 дек 2009 0:19


В интерес на истината не,а това цък би трябвало да е от това реле под таблото.Но аз и преди това не съм го чувал никога.Вкъщи го пробвах с един адаптер на 12 волта и си работи смисъл затваря веригата .Ся като се сетя преди под капака се чуваше като дам на контакт едно леко тррррррррр като компресорче малко,а сега не обърнах внимание и си мисля,че може и да е от помпата това и сега да не надува.При нормално работеща помпа при подаден контакт трябва да напълни маркуча за горивото към двигателя,а не да стой празен нали.


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Чет 24 дек 2009 0:23


bobomv написа:В интерес на истината не,а това цък би трябвало да е от това реле под таблото.Но аз и преди това не съм го чувал никога.Вкъщи го пробвах с един адаптер на 12 волта и си работи смисъл затваря веригата .Ся като се сетя преди под капака се чуваше като дам на контакт едно леко тррррррррр като компресорче малко,а сега не обърнах внимание и си мисля,че може и да е от помпата това и сега да не надува.При нормално работеща помпа при подаден контакт трябва да напълни маркуча за горивото към двигателя,а не да стой празен нали.

ако не чуваш цък от помпата, може да няма ток до нея. намери от някой реле назаем и пробвай; 30лв винаги можеш да ги дадеш


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот Dobromirski » Чет 24 дек 2009 8:04


Офффф, няколко пъти гледам темата и се надявам да се сетиш да напишеш за какъв двигател става въпрос, но ти така и не пишеш. Интересно ми е каква помпа в резервоара търсиш, като вероятността въобще да нямаш такава е голяма. Погледни следното :
1.Като дадеш на контакт, светка ли ти лампата за подгряването ? (дори за малко, но трябва да светка, което е признак, че захранването на ECU-то се предполага, че е що годе наред.)
2.Ако имаш "дроселна" клапа на EGR-a, виж да не е затворила. (при това положение, колата на стартер върти с доста по-високи обороти от нормалните, тъй като неможе да засмуче въздух).
3-то и най-важно: Напиши кода на мотора. , и ако точки 1 и 2 са ОК , вържи един VAG-COM да видиш какво ще каже!


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Чет 24 дек 2009 8:14


1.9 TDI 90hp AGR. Лампата за подгряването си свети по толкова време колкото и преди.Обаче изобщо нямам идея за каква дроселова клапа ми говориш ,но ме заинтересова защото наистина върти малко по-бързо каточели стартера.За какво иде реч къде е тая клапа ли клапан ли ?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот Dobromirski » Чет 24 дек 2009 8:34


Ще обясна за клапата, ами я ми кажи докато си тук, кой месец и година е. Питам защото до 04.99 са с помпа в резервоара, а след 05.99 са без помпа. Виж на най-долният ред върху четвъртото реле 103 или 409 пише ?
Пфу, ти пък избяга :?
Изображение
Гледаш най-горе в ляво, "летящата чиния", виждаш ли пластмасовото черното вакумче отгоре над нея (демек към купето) ? . То управлява въпросната клапа. Извади маркучето от него и размандахерцай оста на ръка, за да не е заседнала клапата. Палиш, без да го слагаш. Ако всичко е ОК, хич и не го слагай, само намери с какво да го затапиш. Можеш да извадиш и големият маркуч, който идва от кулера за да видиш какво става в действителност.
Ето подобно на твоето :
Изображение


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот BAHKATA_TDi » Чет 24 дек 2009 11:21


kedlar написа:
bobomv написа:Стигах до заключението че релето си бачка когато му подам ток си прилепя и прави връзка(доста просто устроено бобина със съпротивление) и за тая глупост 30 лв ли колко на старо. Но да не се отклонявам от въпроса защо аджеба не стига гориво след филтъра в прозрачната тръба ? Може ли да е запушен толкова жестоко от някакви боклуци или другаде да търся проблема давайте идеи ?


То релето си работи, само от време на време като се нагрее и някоя спойка губи контакт и спира, чакащ някоко минути, истива и спойката се оправя и пак работи, т.е. от него е. Извади го и го мини с поялника...


:applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот BAHKATA_TDi » Чет 24 дек 2009 11:30


Dobromirski написа:Офффф, няколко пъти гледам темата и се надявам да се сетиш да напишеш за какъв двигател става въпрос, но ти така и не пишеш. Интересно ми е каква помпа в резервоара търсиш, като вероятността въобще да нямаш такава е голяма. Погледни следното :
1.Като дадеш на контакт, светка ли ти лампата за подгряването ? (дори за малко, но трябва да светка, което е признак, че захранването на ECU-то се предполага, че е що годе наред.)
2.Ако имаш "дроселна" клапа на EGR-a, виж да не е затворила. (при това положение, колата на стартер върти с доста по-високи обороти от нормалните, тъй като неможе да засмуче въздух).
3-то и най-важно: Напиши кода на мотора. , и ако точки 1 и 2 са ОК , вържи един VAG-COM да видиш какво ще каже!


Ако мислиш, че като я върже на VAG-COM-а ще излезе че проблема е в реле 109, жестоко се лъжеш.
Голф-а може да е здраве кола, но не и умна! Компютъра няма как да разбере, че проблема е в релето.


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот theraven » Чет 24 дек 2009 14:24


Разбра ли, Добромирски mhihi

Брат, намери на кой да обясняваш mhihi


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Чет 24 дек 2009 15:54


:arrow: ,

Последна промяна от bobomv на Чет 24 дек 2009 16:51, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Чет 24 дек 2009 15:56


Dobromirski написа:Виж на най-долният ред върху четвъртото реле 103 или 409 пише ?
Изображение
Мисля че беше едно продълговато много голямо черно и пишеше 409.103 май няма само 109 което и проверих вече и работи.Одеве прекара гориво през маркуча нито е помпата нито са релетата.Освободихме ръчно при опита да запалим тази клапа но стартера почна да върти бъзо при пускането забави но не пали.Защо неможе да взриви горивото и изгасна в движение се пита в задачата :banghead:.И свещи неможе да са при положение че в не много студен ден след половината от него работа на двигателя и 90 градуса загасна в движение няма как да са свещите.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот velinsl » Чет 24 дек 2009 21:26


Да не смуче въздух от някъде?


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Чет 24 дек 2009 22:54


bobomv написа:
Dobromirski написа:Виж на най-долният ред върху четвъртото реле 103 или 409 пише ?
Изображение
Мисля че беше едно продълговато много голямо черно и пишеше 409.103 май няма само 109 което и проверих вече и работи.Одеве прекара гориво през маркуча нито е помпата нито са релетата.Освободихме ръчно при опита да запалим тази клапа но стартера почна да върти бъзо при пускането забави но не пали.Защо неможе да взриви горивото и изгасна в движение се пита в задачата :banghead:.И свещи неможе да са при положение че в не много студен ден след половината от него работа на двигателя и 90 градуса загасна в движение няма как да са свещите.

датчик на хол?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот Dobromirski » Пет 25 дек 2009 0:34


BAHKATA_TDi написа:Ако мислиш, че като я върже на VAG-COM-а ще излезе че проблема е в реле 109, жестоко се лъжеш.
Голф-а може да е здраве кола, но не и умна! Компютъра няма как да разбере, че проблема е в релето.

Връзваш ли бас ? Докато 109 не работи, диагностиката няма да се върже, което е красноречиво за проблема , а когато тръгне, ще има записана грешка (main relay circuit malfunction. (това е защото ECU-to има още едно захранване от контактният ключ освен от релето - StandBy така да се каже



Написал съм ти до кой месец и година са с помпа в резервоара. (04.99). Реле 403 е за помпата. Въпросното 109 е Main relay за ецу-то, но не е от него, щом ти светка подряването!!!
Ако си с допълнително слагана аларма, погледни какво прекъсва по запалването (може да е помпата) .
Не на последно място: направи диагностика.


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот BAHKATA_TDi » Пет 25 дек 2009 8:59


Dobromirski написа:
BAHKATA_TDi написа:Ако мислиш, че като я върже на VAG-COM-а ще излезе че проблема е в реле 109, жестоко се лъжеш.
Голф-а може да е здраве кола, но не и умна! Компютъра няма как да разбере, че проблема е в релето.

Връзваш ли бас ? Докато 109 не работи, диагностиката няма да се върже, което е красноречиво за проблема , а когато тръгне, ще има записана грешка (main relay circuit malfunction. (това е защото ECU-to има още едно захранване от контактният ключ освен от релето - StandBy така да се каже

Аз не коментирам момента когато 109 е дефектирало и изобщо не работи. А момента в който от Варна до София ми загасне колата 5-6 пъти (в следствие на прекъсване на релето) и като се прибера в София да я върже на VAG-COM-а и той тогава да изпише, че има такава и такава грешка и проблема е в 109 и да отида да си го купя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта