Голф 4 TDI загасна в движение ?
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
като дадеш на контакт чуваш ли едно цък(чък) от помпата?
- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
В интерес на истината не,а това цък би трябвало да е от това реле под таблото.Но аз и преди това не съм го чувал никога.Вкъщи го пробвах с един адаптер на 12 волта и си работи смисъл затваря веригата .Ся като се сетя преди под капака се чуваше като дам на контакт едно леко тррррррррр като компресорче малко,а сега не обърнах внимание и си мисля,че може и да е от помпата това и сега да не надува.При нормално работеща помпа при подаден контакт трябва да напълни маркуча за горивото към двигателя,а не да стой празен нали.
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
bobomv написа:В интерес на истината не,а това цък би трябвало да е от това реле под таблото.Но аз и преди това не съм го чувал никога.Вкъщи го пробвах с един адаптер на 12 волта и си работи смисъл затваря веригата .Ся като се сетя преди под капака се чуваше като дам на контакт едно леко тррррррррр като компресорче малко,а сега не обърнах внимание и си мисля,че може и да е от помпата това и сега да не надува.При нормално работеща помпа при подаден контакт трябва да напълни маркуча за горивото към двигателя,а не да стой празен нали.
ако не чуваш цък от помпата, може да няма ток до нея. намери от някой реле назаем и пробвай; 30лв винаги можеш да ги дадеш
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Офффф, няколко пъти гледам темата и се надявам да се сетиш да напишеш за какъв двигател става въпрос, но ти така и не пишеш. Интересно ми е каква помпа в резервоара търсиш, като вероятността въобще да нямаш такава е голяма. Погледни следното :
1.Като дадеш на контакт, светка ли ти лампата за подгряването ? (дори за малко, но трябва да светка, което е признак, че захранването на ECU-то се предполага, че е що годе наред.)
2.Ако имаш "дроселна" клапа на EGR-a, виж да не е затворила. (при това положение, колата на стартер върти с доста по-високи обороти от нормалните, тъй като неможе да засмуче въздух).
3-то и най-важно: Напиши кода на мотора. , и ако точки 1 и 2 са ОК , вържи един VAG-COM да видиш какво ще каже!
1.Като дадеш на контакт, светка ли ти лампата за подгряването ? (дори за малко, но трябва да светка, което е признак, че захранването на ECU-то се предполага, че е що годе наред.)
2.Ако имаш "дроселна" клапа на EGR-a, виж да не е затворила. (при това положение, колата на стартер върти с доста по-високи обороти от нормалните, тъй като неможе да засмуче въздух).
3-то и най-важно: Напиши кода на мотора. , и ако точки 1 и 2 са ОК , вържи един VAG-COM да видиш какво ще каже!
- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
1.9 TDI 90hp AGR. Лампата за подгряването си свети по толкова време колкото и преди.Обаче изобщо нямам идея за каква дроселова клапа ми говориш ,но ме заинтересова защото наистина върти малко по-бързо каточели стартера.За какво иде реч къде е тая клапа ли клапан ли ?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Ще обясна за клапата, ами я ми кажи докато си тук, кой месец и година е. Питам защото до 04.99 са с помпа в резервоара, а след 05.99 са без помпа. Виж на най-долният ред върху четвъртото реле 103 или 409 пише ?
Пфу, ти пък избяга

Гледаш най-горе в ляво, "летящата чиния", виждаш ли пластмасовото черното вакумче отгоре над нея (демек към купето) ? . То управлява въпросната клапа. Извади маркучето от него и размандахерцай оста на ръка, за да не е заседнала клапата. Палиш, без да го слагаш. Ако всичко е ОК, хич и не го слагай, само намери с какво да го затапиш. Можеш да извадиш и големият маркуч, който идва от кулера за да видиш какво става в действителност.
Ето подобно на твоето :

Пфу, ти пък избяга


Гледаш най-горе в ляво, "летящата чиния", виждаш ли пластмасовото черното вакумче отгоре над нея (демек към купето) ? . То управлява въпросната клапа. Извади маркучето от него и размандахерцай оста на ръка, за да не е заседнала клапата. Палиш, без да го слагаш. Ако всичко е ОК, хич и не го слагай, само намери с какво да го затапиш. Можеш да извадиш и големият маркуч, който идва от кулера за да видиш какво става в действителност.
Ето подобно на твоето :

- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
kedlar написа:bobomv написа:Стигах до заключението че релето си бачка когато му подам ток си прилепя и прави връзка(доста просто устроено бобина със съпротивление) и за тая глупост 30 лв ли колко на старо. Но да не се отклонявам от въпроса защо аджеба не стига гориво след филтъра в прозрачната тръба ? Може ли да е запушен толкова жестоко от някакви боклуци или другаде да търся проблема давайте идеи ?
То релето си работи, само от време на време като се нагрее и някоя спойка губи контакт и спира, чакащ някоко минути, истива и спойката се оправя и пак работи, т.е. от него е. Извади го и го мини с поялника...



- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Dobromirski написа:Офффф, няколко пъти гледам темата и се надявам да се сетиш да напишеш за какъв двигател става въпрос, но ти така и не пишеш. Интересно ми е каква помпа в резервоара търсиш, като вероятността въобще да нямаш такава е голяма. Погледни следното :
1.Като дадеш на контакт, светка ли ти лампата за подгряването ? (дори за малко, но трябва да светка, което е признак, че захранването на ECU-то се предполага, че е що годе наред.)
2.Ако имаш "дроселна" клапа на EGR-a, виж да не е затворила. (при това положение, колата на стартер върти с доста по-високи обороти от нормалните, тъй като неможе да засмуче въздух).
3-то и най-важно: Напиши кода на мотора. , и ако точки 1 и 2 са ОК , вържи един VAG-COM да видиш какво ще каже!
Ако мислиш, че като я върже на VAG-COM-а ще излезе че проблема е в реле 109, жестоко се лъжеш.
Голф-а може да е здраве кола, но не и умна! Компютъра няма как да разбере, че проблема е в релето.
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Разбра ли, Добромирски
Брат, намери на кой да обясняваш

Брат, намери на кой да обясняваш

- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Последна промяна от bobomv на Чет 24 дек 2009 16:51, променено общо 2 пъти.
- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Мисля че беше едно продълговато много голямо черно и пишеше 409.103 май няма само 109 което и проверих вече и работи.Одеве прекара гориво през маркуча нито е помпата нито са релетата.Освободихме ръчно при опита да запалим тази клапа но стартера почна да върти бъзо при пускането забави но не пали.Защо неможе да взриви горивото и изгасна в движение се пита в задачатаDobromirski написа:Виж на най-долният ред върху четвъртото реле 103 или 409 пише ?

- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
bobomv написа:Мисля че беше едно продълговато много голямо черно и пишеше 409.103 май няма само 109 което и проверих вече и работи.Одеве прекара гориво през маркуча нито е помпата нито са релетата.Освободихме ръчно при опита да запалим тази клапа но стартера почна да върти бъзо при пускането забави но не пали.Защо неможе да взриви горивото и изгасна в движение се пита в задачатаDobromirski написа:Виж на най-долният ред върху четвъртото реле 103 или 409 пише ?.И свещи неможе да са при положение че в не много студен ден след половината от него работа на двигателя и 90 градуса загасна в движение няма как да са свещите.
датчик на хол?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
BAHKATA_TDi написа:Ако мислиш, че като я върже на VAG-COM-а ще излезе че проблема е в реле 109, жестоко се лъжеш.
Голф-а може да е здраве кола, но не и умна! Компютъра няма как да разбере, че проблема е в релето.
Връзваш ли бас ? Докато 109 не работи, диагностиката няма да се върже, което е красноречиво за проблема , а когато тръгне, ще има записана грешка (main relay circuit malfunction. (това е защото ECU-to има още едно захранване от контактният ключ освен от релето - StandBy така да се каже
Написал съм ти до кой месец и година са с помпа в резервоара. (04.99). Реле 403 е за помпата. Въпросното 109 е Main relay за ецу-то, но не е от него, щом ти светка подряването!!!
Ако си с допълнително слагана аларма, погледни какво прекъсва по запалването (може да е помпата) .
Не на последно място: направи диагностика.
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Dobromirski написа:BAHKATA_TDi написа:Ако мислиш, че като я върже на VAG-COM-а ще излезе че проблема е в реле 109, жестоко се лъжеш.
Голф-а може да е здраве кола, но не и умна! Компютъра няма как да разбере, че проблема е в релето.
Връзваш ли бас ? Докато 109 не работи, диагностиката няма да се върже, което е красноречиво за проблема , а когато тръгне, ще има записана грешка (main relay circuit malfunction. (това е защото ECU-to има още едно захранване от контактният ключ освен от релето - StandBy така да се каже
Аз не коментирам момента когато 109 е дефектирало и изобщо не работи. А момента в който от Варна до София ми загасне колата 5-6 пъти (в следствие на прекъсване на релето) и като се прибера в София да я върже на VAG-COM-а и той тогава да изпише, че има такава и такава грешка и проблема е в 109 и да отида да си го купя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта