geordano написа:"razornyo написа:
Благодаря за всички коментари до момента.
Ще допълня, че тази сутрин ми направи впечатление, че при минус 10 градуса навън, за 12 мин. (5 км) стрелката едвам се отлепи, недостигна дори и 1 чертичка, а топлина така и не се появи от климатроника (беше настроен на 25 градуса). "
Според мен това е една от основните грешки. При задаване на висока температура , климатроника усилва вентилатора прекалено много и резултата е удължаване на времето за загряване на двигателя.
Аз лично оставям климатроника на една чертичка на вентилатора докато температурата на двигателя не достигне ~ 70 градуса и това за 10-15 мин. - след това климатроника на 20 градуса на AUTO.
що не го пусна на hi ,на 25 мисля че няма да ти изкара много топлина
при мене на 90 гр. на hi става сауна ама като го сваля на 25 духа значително по студено и оборотите на вентилаторчето намаляват /с климатроник съм/