работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот vladitdrv » Пет 25 дек 2009 11:34


Като започне да работи на 2-3 цилиндъра я изгаси и опитай пак да я запалиш,може сам да си отговориш на въпроса :wink:
Весели празници!




Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Пет 25 дек 2009 21:45


количеството на впръсканото гориво да е в повече при тия критични обороти и остава неизгоряла нафта и се дави ли ?????????????????


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот _NqKoI_ » Пет 01 яну 2010 19:55


гледам има такава тема за този двигател лятото мисля да сменям бензиновия... с 1Z подлежили на чиптосване и колко е разхода :) :beer :beer


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот judasss » Пет 01 яну 2010 22:17


Да подлежи , разхода е нисък , около 6 се върти :)
Извън градско ще останеш очарован от икономията на мотора ... пък и е доста пъграв !

ПС , колега не е в тая тема местото за такива въпрости . :beer


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот _NqKoI_ » Съб 02 яну 2010 12:03


judasss написа:Да подлежи , разхода е нисък , около 6 се върти :)
Извън градско ще останеш очарован от икономията на мотора ... пък и е доста пъграв !

ПС , колега не е в тая тема местото за такива въпрости . :beer

знам знам но да пускам нова... мерси мн :) :beer лятото ще се вкарвам във филма heavy metal zork


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Съб 02 яну 2010 13:34


хахах, стефан, и аз така предположих от начало, че се дави :) ама ми обясниха че това при тоя мотор няма как да стане

топъл и при мен ми го е правило 2 пъти помня поне
ако причината е описаната по-горе със отворените клапани, едва ли има оправия
аз карам с мобил масло


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Съб 02 яну 2010 13:38


аз съм с масло IGAT Formula Diesel 10w40
За 6000 не е мръднало
не вярвам че е от маслото


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот vanko.vw » Съб 02 яну 2010 15:37


Колеги аз съм със същия проблем но и топла ми го прави на 1 и 2 изпушва зверски и почва да работи на 2-3 цилиндъра колата е с чип на 1.4 бара сега в момента турбото разтоварва постоянно защото ми се прецака H75 и е на 0.6 и го няма този проблем влиза в 4800-5000 и не го прави но предполагам като сменя H75 пак ще го прави незнам и аз какво да правя Помагайте


skalitko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот skalitko » Съб 06 фев 2010 13:41


При мен е същия проблем с цилиндрите над 4000 об. Почвам да се замислям дали не е маслото понеже е вече на 9000 км, но не съм сигурен и за обтегачите, защото сега по студовете пали малко кофти като че не запалва един от цилиндрите пуши леко при палене, но се получава само при напълно студен двигател. Иначе колата си върви, но като се замисля влизам във всички проблеми, защото и турбото ми забива при настъпване на колата при 3500 об. някъде, но не винаги забива. С рестартиране на двигателя се оправя турбото. Така че не знам кой ще да е проблема при мен...


vaico
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот vaico » Пон 08 фев 2010 21:38


Колега колата ти наи-вероятно дърпа въздух от някъде по горивата система прегледаи горивния филтър и горивопроводите


skalitko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот skalitko » Вто 09 фев 2010 15:38


Оказа се регулатора на помпата. Давал кофти стойности и била за смяна електрониката. Дали наистина е така ме съмнява щото вчера пробвах пак и не ми правеше никакви проблеми колицата


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот shaquile » Съб 13 фев 2010 9:11


наистина е така.когато купих колата нямах този проблем,докато един майстор не забеляза че Н75 е откачен,вкарахме буксата и като се замисля от тогава го прави. на какво се дължи,не му стига въздух ли кво?
от задръстени всмукателни колектори може ли да е?


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот judasss » Съб 13 фев 2010 10:56


Мисля че само при откачена букса не влиза в сервизен режим а дъжи 0.65 бара , ако са разменени маркучите на н75 може да пренадува , стига 1.2 - 1.5 ++++ бара и на 4к оборота влиза в такав режим ... При мен го имаше само като е студена ми се налага един два пъти да я изрежа , но от както смених н75 мисля че не се е появявал този проблем :roll:


alexnz
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот alexnz » Съб 13 фев 2010 22:37


колега аз имам сащия проблем, обаче при мен го прави само като е студен ДВ и леко се чуват повдигачите в продалжение на 10 15 сек след като го запаля сутрин и си карам със Мобил1 10на40 и така като гледам май тва си е нормално за 1з иначе наистина е доста притеснително като го гледаш как пуши и двигателя се тресе много жестоко


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот shaquile » Нед 14 фев 2010 10:07


не е от повдигачите сменял съм ги,по съвет на майстор от форума.
смених и маслото по рано пак по съвет.сега ми казаха да сменя Н75. и температурен датчик на помпата.
но май ми писна с това налучкване.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта