B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот _Technics » Нед 27 дек 2009 22:21


Здравейте! Карам Пасат Б5.5 2,5ТДИ 4Моушън Комби. Колата е купих преди около 4-5 месеца. Установих, че когато пусна волана ми дърпа на дясно - викам си лесна работа реглаж и съм готов. Отивам, казват о да правят реглаж излизам и същата работа! Отивам на друго място - пак. Отивам в автотрейд ... нещата се подобриха но пак дърпа надясно. Застана ли пред колата и погледна 17"-ките отдясно (шофиорските предна и задна гуми) в една линия, левите ... предата е прибрана! т.е. предна дясна гума на колата е прибрана умишлено (от момчетата в последния сервиз, т.к. им казах че преди това съм ходил на 2 реглажа и не е добре работата) видимо и колата дърпа по малко надясно но пак дърпа! Та въпроса ми е следния: Тази кормилна рейка не ми е ясно как работи, но има ли си тя средно положение и ако примерно от 5-6 реглажа предните колелета са бутани и всичките да са дадени наляво но да са успоредни едно с друго! и като пусна волана рейката да си застава в средно положение и затова просто да ми измества и двете колелета предни надясно и да мирясва ? Имам технически познания но идея си нямам тази хидравлична рейка как работи, може ли помпата по някакъв начин да помпи повече налягане от едната страна от колкото в другата и затова така да става. Колкото и грешен стенд да имат .. 3 сервиза и все надясно - ясно е че порблема е в моета кола но какъв е той ?
Благодаря предварително за вниманието и евентуалните компетентни менения колеги !!! |гумите са с еднакво налягане, сменял съм предни със задни, т.к. са посочни чисто нови зимни|

Весели празници :)

Последна промяна от _Technics на Нед 27 дек 2009 22:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
pavlingm
Мнения: 145
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
Автомобил: VW Golf
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот pavlingm » Нед 27 дек 2009 22:22


Възможно е купето да е изкривено след удар


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот _Technics » Нед 27 дек 2009 22:24


това ако е така, много лошо - с измерване на диагонали неможе ли да се установи ? Примерно ?


Потребителски аватар
dr.76
Мнения: 57
Регистриран на: Съб 22 авг 2009 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот dr.76 » Нед 27 дек 2009 22:37


Колега аз като взех моята имах същия проблем..ходих на реглаж и ми казаха че всичко било на ред,но дърпането надясно ми остана..докато сложих чисто нови зимни гуми..сега всичко си е наред...


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот kiriko » Нед 27 дек 2009 23:02


При липса на удар единият вариант е неправилно износена гума , а другият е крив долен или горен носач .


Потребителски аватар
kakadu
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 03 май 2008 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот kakadu » Нед 27 дек 2009 23:14


И аз имах същия проблем-регулиране,нови гуми и все дърпа на една страна.Накрая работата се оправи със смяна на долен заден носач изкривен :horror: ,след като ми поставиха новия носач всичко заспа.

п.с.На външен вид сваления носач изглеждаше като новия-нямаше разбито или напукано :012:

Последна промяна от kakadu на Пон 28 дек 2009 0:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mafiota_a4
Мнения: 674
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: AFN 09.1998
Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот mafiota_a4 » Пон 28 дек 2009 0:11


При мен се оказаха скапани амортисьори и макферсони


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот sinanmetin » Пон 28 дек 2009 0:24


И аз го имах същия проблем след 4 реглажа в Примекс Варна на онея им писна от мен и такааа ... проблема се оказа както каза колегата преди мен именно в макферсоните предните ... измери си диагоналите и след това виж макферсоните може да е разместена пружина или нещо друго.


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот ВидиМС » Пон 28 дек 2009 0:30


Ееееехххх братя, братя....Те от такива като вас е пълно със сервизи, т.е. има от къде да папат манги.


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот _Technics » Нед 03 яну 2010 14:59


Благодаря колеги! Колата е удряна но колко силно незнам. Точно десния калник е пребоядисван целия. Гумите са чисто нови зимни 225/45/17 и .. дърпа. Щом е правен реглаж значи колелетата са успоредни, а щом дърпа значи има сила която ги кара да завият. Ще измерим диагонали, и незнам на тези макферсони какво да им гледаме ? оосвен изместена пружина, друго ?


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот Гергин » Нед 03 яну 2010 15:45


Няма такъв вариан да е удряна и да не са останали следи по купе, окачване и така нататък. А това, че е пребоядисван калник, голяма работа щом е кадърно.
Ходи при някой препоръчан човек да ти огледа хубаво колата.
Моя е Б4 и го има същият проблем. Предполагам, че е от тампоните на макферсона, но нямам пари да ги сменям сега.
Можеш да огледаш тампоните само ако ги свалиш.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот niks76 » Нед 03 яну 2010 15:53


на хубав електронен стенд се вижда АБСОЛЮТНО вси4ко;като се гледа освен предницата и задницата;отвеси и диагонали излизат в цифри и се съпоставя със заводските параметри.сменяи сервиза и търси някои които си разбира от работата :idea:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот The_Machine » Нед 03 яну 2010 15:59


Тампоните не се свалят, за да се проверят - вдига се колата на подемник и се гледа... всеки сервиз за ходова част би трябвало да ти свърши работа.

Колега, колата еднакво ли дърпа при ниски и високи скорости?
"Сее" ли предницата по неравности (тоест да подскача и да "плува")...

Виж дали и 4-те джанти са еднакво топли след по-продължително каране - може да се касае за задържащ спирачен апарат...


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот Гергин » Нед 03 яну 2010 18:10


Не съм толкова в час ама като го качи на подемника как ще разбере, че тампонът се е скъсал някъде. Да, може да се забележе ако е скъсан около гайката, но само това. Аиде може горе долу да се усети или види самият ход на тампона, но това достатъчно ли е за заключение. Не споря, просто ми е любопитно. Със сигурност имаш в пъти по голям опит.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B5.5 дърпа ми надясно след 3 реглажа...

Мнениеот The_Machine » Нед 03 яну 2010 18:12


Взимаш щанга и извършваш високотехнологичен тест на опън :mrgreen:

Тампоните на макферсоните се усещат така - като е във въздуха колелото го буташ нагоре и ако има ход нагоре-надолу, значи е смачкан тампона.

Лагери и кормилни накрайници - гумата има страничен луфт, шарнирите пак са нагоре-надолу при по-старите коли (при B5 на ауди/фв е малко по-различно, защото имаш 4 шарнирни съединения на носачите, 2 на биалетките и 1 на кормилния накрайник... )



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта