Една вметка, при тия полота наще 2F кантара има пряка зависимост със задния мост, и реагира спрямо това задницата дали е висоака, или ниска, сиреч като се чакат 3 човека отзад
и колата като клекне тоя кантар сякаш се отваря и отзад вече се усеща спирачното услие че е друго!
Но от тука правя извода, че когато се сложи квото и да било спортно окачване, под 30мм, задния мост се качва вече доста по-близо към купето и кантара се лъже и стои доста по-отворен! (Това си е лично мое разсъждение, чисто и просто от наблюдения върху тоя тип коли) И следователно колата ще се усеща че спира по-добре, но всъщност опаснотта е голяма защото отзад ти нямаш тази тежест на 3 та човека а кантара се лъже и спира като с тях, което ме води до мисълта че е жив късмет че нямам окачване на другото поло което е с дискове отзад и с кантар!
Очаквам коментар по написаното! Темата е чудесна!
