Тук е момента да кажа,че колата съм я купувал нов внос от Австрия и Power Box-a беше на нея... Направих си труда да изчета около 15 страници на чичо Google с мнения за този вид тунинг.Повечето са отрицателни,има и положителни.Аз по-скоро клоня към положителния край

Имам и няколко забележки,давам пример: След като си поиграхме с потенциометрите с колегата vaso18 колата се развървя много,НО на празен ход има леко играене на оборотите от порядъка на 20-30 оборота.След 2-3 мин се оправя и пак като форсирам леко се появава (това винаги на загрял двигател!!)Друго което забелязах е,че колата взе да пали по-добре (след като си поиграхме с потенциометрите).Има и друг проблем преди да се заиграем с този "бокс"

колата имаше друг проблем (със закъсал се вакуум,който подмених) и постоянно влизаше в авариен режим.След разрешаването му колата не е влизала в авариен режим,но след като врътнахме по един оборот на потенциометрите се появи отново.... Първо си мислех,че отново е вакуум,но свалих Power Box-a и проблема изчезна ....
И така да обобщя:Първата година колата не ми е правила проблем с този "бокс"(като не съм знаел за съществуването му

).
След това се появи проблема с вакуума (оправих го със съдействие на vaso18).
Заиграхме се с тази кутийка(вече знаех,че е вид чип,но незнаех за какво е

) и колата се промени драстично(към по-добро

),но се появи стария проблем с аварийния режим.
Искам съвет да го махна ли или да го върна към старите му стойности(които все пак са по-добри,от тези които са без него)
За друго немога да се сетя,чакам компетентни отговори на хора ,които са се сблъсквали с този вид тунинг.Също така и мнения на доволни и недоволни колеги (като споделите от какво сте доволни и от какво не)
Мерси още веднъж. Поздрави
