


Проблем с загряването на Голф 4 AXR 2003
Проблем с загряването на Голф 4 AXR 2003
Здравейте. Имам голф 4 1,9TDI AXR двигател които много бавно загрява при движение, а ако работи на място не може дори да отлепи стрелката. Дори като спра на място за по-дълго време при загрят двигател ми показва на таблото, че температурата пада. Смених термостата, но нищо не се промени. Мислех си да не е датчик, но имам 3 датчика, които са един до друг и не знам кой е за температурата и как да го проверя дали е от него или от дизеловата печка.
- S.Nikolaev
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003
Смени си пак термостата...
Почети малко в форума за мнения за марка. Гледам по-вечето харесват от ауто+, но все пак си почети. С днешните боклуци новия ти термостат нестава
патил съм си.


- kiril_k83
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 24 дек 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сапарева баня
Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003
Колега пробваи с тази марка казват че са добри.
- Прикачени файлове
-
- 5_down.jpg (7.97 KиБ) Видяна 3507 пъти
-
- qth102f.bmp.jpg (5.94 KиБ) Видяна 3512 пъти
Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003
Смених вече 2-пи термостат и проблема си остава същият. Затова се съмнявам в датчика или в навтовата печка но незнам как да ги проверя. Ще се радвам ако някой може да ми даде съвет. Благодаря
Голф 4 1,9 ТДИ проблем със загряване
Загрявам много бавно,може би и трябват 20мин работа на място за да отлепи стрелката.
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване
По принцип не е нормално да пада толкова от парното, термостат най-вероятно.
Между другото си объркал раздела колега
Между другото си объркал раздела колега

- iv4o9999
- Мнения: 216
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване
Темите за температурата станаха страшно актуални напоследък и се разискват всеки ден по един или друг начин. мнения колкото щеш и въпреки всичко аз твърдя че колата си има работна температура в ковто трябва да работи 90градуса и всяко излизане от нея води до износване на мотора.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003
И оригинален термостат да сложиш пак няма да загрява бързо !
Всички тди-та загряват бавно заради голямото КПД,двигателя на място гори нищожно малко нафта която няма как да загрее студения мотор до 90градуса за няколко минути,а и да пуснеш парното и пак да стой така температурата.
Сега всички които са на бензин или газ ще викнат че не е така и че колата има някакъв проблем,но това си е истината тди-то стопля бавно,особено ако е затапен ЕГР-а
Един прост пример: погледнете на една работеща кола(на бензин или газ)от ауспуха излизат буквално облаци топли газове и колата е като парен локомотив като я наступиш студена
Погледнете и зад едно тди или дизел,от успуха на празен ход не излиза почти никаква пара,само в движение има съвсем леки наченаци
От къде да дойде топлото после 
Всички тди-та загряват бавно заради голямото КПД,двигателя на място гори нищожно малко нафта която няма как да загрее студения мотор до 90градуса за няколко минути,а и да пуснеш парното и пак да стой така температурата.
Сега всички които са на бензин или газ ще викнат че не е така и че колата има някакъв проблем,но това си е истината тди-то стопля бавно,особено ако е затапен ЕГР-а
Един прост пример: погледнете на една работеща кола(на бензин или газ)от ауспуха излизат буквално облаци топли газове и колата е като парен локомотив като я наступиш студена
Погледнете и зад едно тди или дизел,от успуха на празен ход не излиза почти никаква пара,само в движение има съвсем леки наченаци


-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване
trohi написа:Загрявам много бавно,може би и трябват 20мин работа на място за да отлепи стрелката.
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?
Първо, дизелите никога не могат да загреят напълно, когато работят на място, просто такава е физиката

И второ, да, нормално е да падне температурата от 90 на 50, когато си пуснал парно и си на място дълго време.
Избягвай работа на място на двигателя за продължително време. 5 минути веднъж дневно не са проблемни, но 5 минути на всеки час, всеки ден...не е добре.
Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване
Kalin72 написа:Първо, дизелите никога не могат да загреят напълно, когато работят на място, просто такава е физиката
И второ, да, нормално е да падне температурата от 90 на 50, когато си пуснал парно и си на място дълго време.
Избягвай работа на място на двигателя за продължително време. 5 минути веднъж дневно не са проблемни, но 5 минути на всеки час, всеки ден...не е добре.
Защо


-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване
Защото КПД-то на дизела е по-високо от това на бензиновите мотори. При бензиновите двигатели повечето изразходена енергия отива за затопляне.
А ако питаш защо да избяга работа на празен ход - заради турбото.
А ако питаш защо да избяга работа на празен ход - заради турбото.
Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003
Благодаря за изчерпателния отговор но все пак си мисля че има някакав проблем, защото реших да пробвам да оставя колата да загрее на празен ход и след около 1час и 15мин не беше отлепила стрелката за температурата. След това покарах около 15-20 мин и вдигна температура до 90 градуса, но като паркирах и я оставих да поработи на място стрелката на температурата за 5 - 10 мин падна почти до долу. Карал сам и други дизели и по стари и по нови но никога не ми се е случвало такова нещо. И ниакакси не ми се вижда нормално за кола 2003-2004 година.
- iv4o9999
- Мнения: 216
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003
Колегата дориан е адски прав и е точно така .
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване
По темата, колега, смени си термостата и антифриза и проблемите ти ще останат в миналото.
Сори за спама, не съм от компетените хора във форума, но не мисля че това за турбото е правилно, по тая логика моята турбина да се беше скапала отдавна, всеки ден без значение зиме или лете, преди да изкарам колата я оставам да поработи 5мин, после между паленията пак я оставам да си поработи поне 2-3мин, всмисъл че не тръгвам веднага и това вече повече от 4 години и при положение че съм с чип и колата ми е на наистина много километри и я карам на 99% градско, извън града само лятото до морето, разбира се може и да не съм прав, но при мен тази теория с конкретната ми практика не се покриват.
Kalin72 написа:Защото КПД-то на дизела е по-високо от това на бензиновите мотори. При бензиновите двигатели повечето изразходена енергия отива за затопляне.
А ако питаш защо да избяга работа на празен ход - заради турбото.
Сори за спама, не съм от компетените хора във форума, но не мисля че това за турбото е правилно, по тая логика моята турбина да се беше скапала отдавна, всеки ден без значение зиме или лете, преди да изкарам колата я оставам да поработи 5мин, после между паленията пак я оставам да си поработи поне 2-3мин, всмисъл че не тръгвам веднага и това вече повече от 4 години и при положение че съм с чип и колата ми е на наистина много километри и я карам на 99% градско, извън града само лятото до морето, разбира се може и да не съм прав, но при мен тази теория с конкретната ми практика не се покриват.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev, владислав и 48 госта