Проблем с загряването на Голф 4 AXR 2003

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
trohi
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Проблем с загряването на Голф 4 AXR 2003

Мнениеот trohi » Чет 31 дек 2009 14:40


Здравейте. Имам голф 4 1,9TDI AXR двигател които много бавно загрява при движение, а ако работи на място не може дори да отлепи стрелката. Дори като спра на място за по-дълго време при загрят двигател ми показва на таблото, че температурата пада. Смених термостата, но нищо не се промени. Мислех си да не е датчик, но имам 3 датчика, които са един до друг и не знам кой е за температурата и как да го проверя дали е от него или от дизеловата печка.




Потребителски аватар
S.Nikolaev
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003

Мнениеот S.Nikolaev » Чет 31 дек 2009 16:08


Смени си пак термостата... :deal Почети малко в форума за мнения за марка. Гледам по-вечето харесват от ауто+, но все пак си почети. С днешните боклуци новия ти термостат нестава ;) патил съм си.


Потребителски аватар
kiril_k83
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 24 дек 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сапарева баня

Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003

Мнениеот kiril_k83 » Нед 03 яну 2010 19:24


Колега пробваи с тази марка казват че са добри.
Прикачени файлове
5_down.jpg
5_down.jpg (7.97 KиБ) Видяна 3515 пъти
qth102f.bmp.jpg
qth102f.bmp.jpg (5.94 KиБ) Видяна 3520 пъти


trohi
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003

Мнениеот trohi » Пон 04 яну 2010 15:00


Смених вече 2-пи термостат и проблема си остава същият. Затова се съмнявам в датчика или в навтовата печка но незнам как да ги проверя. Ще се радвам ако някой може да ми даде съвет. Благодаря


trohi
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Голф 4 1,9 ТДИ проблем със загряване

Мнениеот trohi » Пон 04 яну 2010 15:41


Загрявам много бавно,може би и трябват 20мин работа на място за да отлепи стрелката.
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване

Мнениеот snupeca » Пон 04 яну 2010 15:57


По принцип не е нормално да пада толкова от парното, термостат най-вероятно.
Между другото си объркал раздела колега :beer


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване

Мнениеот Ludiq » Пон 04 яну 2010 16:36


Причети тази темичка :wink:
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=16&t=821


Потребителски аватар
iv4o9999
Мнения: 216
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване

Мнениеот iv4o9999 » Пон 04 яну 2010 17:01


Темите за температурата станаха страшно актуални напоследък и се разискват всеки ден по един или друг начин. мнения колкото щеш и въпреки всичко аз твърдя че колата си има работна температура в ковто трябва да работи 90градуса и всяко излизане от нея води до износване на мотора.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003

Мнениеот Dorian » Пон 04 яну 2010 17:06


И оригинален термостат да сложиш пак няма да загрява бързо !
Всички тди-та загряват бавно заради голямото КПД,двигателя на място гори нищожно малко нафта която няма как да загрее студения мотор до 90градуса за няколко минути,а и да пуснеш парното и пак да стой така температурата.
Сега всички които са на бензин или газ ще викнат че не е така и че колата има някакъв проблем,но това си е истината тди-то стопля бавно,особено ако е затапен ЕГР-а
Един прост пример: погледнете на една работеща кола(на бензин или газ)от ауспуха излизат буквално облаци топли газове и колата е като парен локомотив като я наступиш студена
Погледнете и зад едно тди или дизел,от успуха на празен ход не излиза почти никаква пара,само в движение има съвсем леки наченаци mhihi От къде да дойде топлото после :Mr Green Fun


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване

Мнениеот Kalin72 » Пон 04 яну 2010 17:10


trohi написа:Загрявам много бавно,може би и трябват 20мин работа на място за да отлепи стрелката.
Имам въпрос,нормално ли е като стигне 90 градуса,колата е на място и си пусна парното да паднат градусите пак до 50 ?

Първо, дизелите никога не могат да загреят напълно, когато работят на място, просто такава е физиката :)
И второ, да, нормално е да падне температурата от 90 на 50, когато си пуснал парно и си на място дълго време.
Избягвай работа на място на двигателя за продължително време. 5 минути веднъж дневно не са проблемни, но 5 минути на всеки час, всеки ден...не е добре.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване

Мнениеот the_tupan » Пон 04 яну 2010 17:40


Kalin72 написа:Първо, дизелите никога не могат да загреят напълно, когато работят на място, просто такава е физиката :)
И второ, да, нормално е да падне температурата от 90 на 50, когато си пуснал парно и си на място дълго време.
Избягвай работа на място на двигателя за продължително време. 5 минути веднъж дневно не са проблемни, но 5 минути на всеки час, всеки ден...не е добре.

Защо :?: :roll:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване

Мнениеот Kalin72 » Пон 04 яну 2010 17:58


Защото КПД-то на дизела е по-високо от това на бензиновите мотори. При бензиновите двигатели повечето изразходена енергия отива за затопляне.
А ако питаш защо да избяга работа на празен ход - заради турбото.


trohi
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003

Мнениеот trohi » Пон 04 яну 2010 18:16


Благодаря за изчерпателния отговор но все пак си мисля че има някакав проблем, защото реших да пробвам да оставя колата да загрее на празен ход и след около 1час и 15мин не беше отлепила стрелката за температурата. След това покарах около 15-20 мин и вдигна температура до 90 градуса, но като паркирах и я оставих да поработи на място стрелката на температурата за 5 - 10 мин падна почти до долу. Карал сам и други дизели и по стари и по нови но никога не ми се е случвало такова нещо. И ниакакси не ми се вижда нормално за кола 2003-2004 година.


Потребителски аватар
iv4o9999
Мнения: 216
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с загриаването на Голф 4 AXR 2003

Мнениеот iv4o9999 » Пон 04 яну 2010 18:45


Колегата дориан е адски прав и е точно така .


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Голф 4 1,9 ТДИ Поблеееем с загряване

Мнениеот tih » Пон 04 яну 2010 19:03


По темата, колега, смени си термостата и антифриза и проблемите ти ще останат в миналото.

Kalin72 написа:Защото КПД-то на дизела е по-високо от това на бензиновите мотори. При бензиновите двигатели повечето изразходена енергия отива за затопляне.
А ако питаш защо да избяга работа на празен ход - заради турбото.


Сори за спама, не съм от компетените хора във форума, но не мисля че това за турбото е правилно, по тая логика моята турбина да се беше скапала отдавна, всеки ден без значение зиме или лете, преди да изкарам колата я оставам да поработи 5мин, после между паленията пак я оставам да си поработи поне 2-3мин, всмисъл че не тръгвам веднага и това вече повече от 4 години и при положение че съм с чип и колата ми е на наистина много километри и я карам на 99% градско, извън града само лятото до морето, разбира се може и да не съм прав, но при мен тази теория с конкретната ми практика не се покриват.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 64 госта