Ауспуси "Лазаров"
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Ауспуси "Лазаров"
Тъй като основната идея на интернета е прозрачност, мисля че всеки има право да прочете следния материал и да направи преценка сам за себе си:
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65987
Държа да отбележа, че аз нямам лично отношение по въпроса и не агитирам в която и да е посока. Просто намирам горния за релевантен.
P.s. Извинявам се за повторението, ако вече съм изпреварен.
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65987
Държа да отбележа, че аз нямам лично отношение по въпроса и не агитирам в която и да е посока. Просто намирам горния за релевантен.
P.s. Извинявам се за повторението, ако вече съм изпреварен.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Съгласен съм. Аз също много държа нещата да бъдат точни, ясни и коректни. В този ред на мисли бих споделил следното:
На всеки клиент се извършва предварителен оглед на ауспуховата система (безплатен), за установяване проблемите. Предлагат му се множество вариянти за решаване на проблема, както и различни видове гърнета с различна цена и съответно качество и се фиксира крайната цена ( без изненади в последствие). Така всеки знае предварително, какво точно ще бъде монтирано на автомобила му и на каква цена. Фиксира се точен час, кога автомобила му ще бъде готов, защото на всеки времето е ценно. Така работя аз, казано с няколко думи.
Но за да не бъде само "сух" текст, ето два конкретни случая от тази седмица.:
На колегите бяха предложени следните вариянти, като заместител на катализатора - тръба, различни видове резонатори ( 3-4 вида) с цена межу 35лв. и 70 лв., но те се спряха на следните модели:
Проходно гърне от неръждаема стомана - Ф65 - 110лв.
На всеки клиент се извършва предварителен оглед на ауспуховата система (безплатен), за установяване проблемите. Предлагат му се множество вариянти за решаване на проблема, както и различни видове гърнета с различна цена и съответно качество и се фиксира крайната цена ( без изненади в последствие). Така всеки знае предварително, какво точно ще бъде монтирано на автомобила му и на каква цена. Фиксира се точен час, кога автомобила му ще бъде готов, защото на всеки времето е ценно. Така работя аз, казано с няколко думи.
Но за да не бъде само "сух" текст, ето два конкретни случая от тази седмица.:
На колегите бяха предложени следните вариянти, като заместител на катализатора - тръба, различни видове резонатори ( 3-4 вида) с цена межу 35лв. и 70 лв., но те се спряха на следните модели:
Проходно гърне от неръждаема стомана - Ф65 - 110лв.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Следващият модел:
Проходно гърне,неръждаема стомана тип резонатор - Ф55 - 100лв.
За контакти:
http://www.lazarov90.com/
Проходно гърне,неръждаема стомана тип резонатор - Ф55 - 100лв.
За контакти:
http://www.lazarov90.com/
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 18 май 2009 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ауспуси "Лазаров"
твърда 6-ца за колегата Лазаров!!!един от малкото свестни майстори!!!!
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Ново: http://www.fapremove.com/
Срещу връщане на стар но здрав ( нераздробен) катализатор + 30 лв. получавате резонатор от неръждаема стомана с 2години гаранция.
Срещу връщане на стар но здрав ( нераздробен) катализатор + 30 лв. получавате резонатор от неръждаема стомана с 2години гаранция.
- Tihon
- Мнения: 309
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Студград :D
Re: Ауспуси "Лазаров"
Качествено си свършиха работата. Каквото казаха - това направиха, описаха конкретните услуги, чаркове и толкова платих в уговореното време. Доволен съм. Вече имам над 2000 км след като минах при тях.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Уважаеми колеги в новооткрития цех за производство на „ Ауспуси Лазаров” се проектират и изработват продукти само от неръждаема стомана. Работим и с ауспуси и на други фирми вносители и производители за потдръжка на по-богата гама , избор и цени.
При нас се извършва диагностика, физическо и софтуерно премахване на FAP / DPF филтри.
Предлагат се нови катализатори за бензинови и дизелови автомобили от фирма вносител с издаден сертификат за качество и гаранция.
Разполагаме със собствена лицензирана автошкола-учебен център, за обучение на кандидат водачи категория „В”. Предлага се пълен курс на обучение, опреснителни курсове, допълнителни часове по теория и практика, изпит пред ДАИ.
Всички клиенти на сервиза в рамките на 12 м. ползват отстъпка при пълен курс на обучение.
Как се работи при нас съм описал в предният си пост, конкректно, точно и ясно.
Всеки е свободен да направи своят личен избор.
п.п. Примерни цени:
GOLFIII - 94г.-97г.1.6I-1.8I- среден и заден ауспух комплект- 96лв.
PASSAT B3 - 88г.-93г.1.6/1.8/1.8I/1.9D - среден и заден ауспух комплект - 98лв.
PASSAT B4 - 93г.-97г.1.9TDI - среден и заден ауспух коплект - 125лв.
За повече информация и контакти
http://www.lazarov90.com/
Благодаря. Поздрави.
При нас се извършва диагностика, физическо и софтуерно премахване на FAP / DPF филтри.
Предлагат се нови катализатори за бензинови и дизелови автомобили от фирма вносител с издаден сертификат за качество и гаранция.
Разполагаме със собствена лицензирана автошкола-учебен център, за обучение на кандидат водачи категория „В”. Предлага се пълен курс на обучение, опреснителни курсове, допълнителни часове по теория и практика, изпит пред ДАИ.
Всички клиенти на сервиза в рамките на 12 м. ползват отстъпка при пълен курс на обучение.
Как се работи при нас съм описал в предният си пост, конкректно, точно и ясно.
Всеки е свободен да направи своят личен избор.
п.п. Примерни цени:
GOLFIII - 94г.-97г.1.6I-1.8I- среден и заден ауспух комплект- 96лв.
PASSAT B3 - 88г.-93г.1.6/1.8/1.8I/1.9D - среден и заден ауспух комплект - 98лв.
PASSAT B4 - 93г.-97г.1.9TDI - среден и заден ауспух коплект - 125лв.
За повече информация и контакти
http://www.lazarov90.com/
Благодаря. Поздрави.
Последна промяна от vaskoto1 на Сря 08 дек 2010 9:50, променено общо 3 пъти.
Причина: лазаров, няма да е зле да научиш поне правилно моделите на пасат, след като пишеш тук. срамота е! не да ходи някой да ти оправя модели и години...
Причина: лазаров, няма да е зле да научиш поне правилно моделите на пасат, след като пишеш тук. срамота е! не да ходи някой да ти оправя модели и години...
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Ауспуси "Лазаров"
Добре де, Г-н Лазаров. Това на снимките от колегата по горе ваше творение ли е??


Кажете нещо. То хубаво неръждавейка ама ....

Последна промяна от Гергин на Съб 11 дек 2010 11:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Какво правя? - има информация в сайта. Не съм анонимен.
За всякакъв вид друга информация след оглед на автомобила на място.
За всякакъв вид друга информация след оглед на автомобила на място.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Да похваля и аз г-н Лазаров.
Много коректен човек. Направи ми колата за 20 минути. Взе ме веднага, по спешност.
Резонаторно гърне, 2 тръби неръждавейка, работа в студа - 69лв.
Без колебание препоръчвам неговите услуги.
Много коректен човек. Направи ми колата за 20 минути. Взе ме веднага, по спешност.
Резонаторно гърне, 2 тръби неръждавейка, работа в студа - 69лв.
Без колебание препоръчвам неговите услуги.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Ауспуси "Лазаров"
Най-после намерих свободно време да разкарам „недоразуменията” на Лазаров от моя автомобил. Ето какво свалих след около 2-годишна експлоатация:
Цялото творение:

Тук се виждат „перфектните” сгъвки на тръбата, които са намалили значително свободното напречно сечение (за промяна на аеродинамични съпротивления не ми се и говори):



Тази грозна кука (направена от обикновено арматурно желязо) би трябвало да държи предното гърне, но не го прави – тампонът се мандахерцаше свободно:

Ненадеждно изпълнено съединение между предното и задното гърне. Саждите по тръбата и пода на автомобила издайнически показват изпускане на горивни газове:

Това пък е съединението между катализатора и меката връзка. Забележете местоположението на скобата спрямо процепа. Генерацията излезе с леко издърпване без изобщо да се налага разхлабване на гайките на скобата. Това разбира се ме улесни много в демонтажа, но така свръзки не се правят:

Тук виждаме „солидна” изработка. Лазаров е използвал обикновени „черни” тръби с дебелината на стената 4 (четири!) mm. Тази тръба със сигурност ще надживее Polo-то. Но това ли е целта?

Всъщност това е причината за повечето проблеми с това творение:
– дебелите тръби се огъват трудно – без специално оборудване крайният резултат е като този на снимките;
– дебелите тръби правят постигането на висока надеждност на свръзките почти невъзможно с използването на типичните скоби;
- дебелите тръби са "вечни", но без адекватно защитно покритие започват да изглеждат зле още преди да е изтекла една година експлоатация;
– и не на последно място, дебелите тръби утежняват изключително конструкцията – първите тампони (от Лазаров) се скъсаха само след шест месеца експлоатация, а вторите (от Walker) след осем. Накрая само телта „реши” проблема и задното гърне все пак оцеля и не погина в някоя крайпътна канавка.
В заключение: в този сервиз няма да получите по-качествен продукт, отколкото в която и да е друга квартална работилница на арабелките при съпоставими цени. Ето защо не си струва да биете път от единия край на София до другия, както направих аз подведен от добрите отзиви в нашия форум.
Цялото творение:

Тук се виждат „перфектните” сгъвки на тръбата, които са намалили значително свободното напречно сечение (за промяна на аеродинамични съпротивления не ми се и говори):



Тази грозна кука (направена от обикновено арматурно желязо) би трябвало да държи предното гърне, но не го прави – тампонът се мандахерцаше свободно:

Ненадеждно изпълнено съединение между предното и задното гърне. Саждите по тръбата и пода на автомобила издайнически показват изпускане на горивни газове:

Това пък е съединението между катализатора и меката връзка. Забележете местоположението на скобата спрямо процепа. Генерацията излезе с леко издърпване без изобщо да се налага разхлабване на гайките на скобата. Това разбира се ме улесни много в демонтажа, но така свръзки не се правят:

Тук виждаме „солидна” изработка. Лазаров е използвал обикновени „черни” тръби с дебелината на стената 4 (четири!) mm. Тази тръба със сигурност ще надживее Polo-то. Но това ли е целта?

Всъщност това е причината за повечето проблеми с това творение:
– дебелите тръби се огъват трудно – без специално оборудване крайният резултат е като този на снимките;
– дебелите тръби правят постигането на висока надеждност на свръзките почти невъзможно с използването на типичните скоби;
- дебелите тръби са "вечни", но без адекватно защитно покритие започват да изглеждат зле още преди да е изтекла една година експлоатация;
– и не на последно място, дебелите тръби утежняват изключително конструкцията – първите тампони (от Лазаров) се скъсаха само след шест месеца експлоатация, а вторите (от Walker) след осем. Накрая само телта „реши” проблема и задното гърне все пак оцеля и не погина в някоя крайпътна канавка.
В заключение: в този сервиз няма да получите по-качествен продукт, отколкото в която и да е друга квартална работилница на арабелките при съпоставими цени. Ето защо не си струва да биете път от единия край на София до другия, както направих аз подведен от добрите отзиви в нашия форум.
Последна промяна от stil на Сря 10 авг 2011 16:31, променено общо 1 път.
Re: Ауспуси "Лазаров"

п.с. просто ми е интересно как ще продължи темата, а не мога да я следя ако не съм писал вътре...
Re: Ауспуси "Лазаров"
Ебати не мога да повярвам, че още има балъци дето ходят при лазаров. Всеки си знае де.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Ауспуси "Лазаров"


Добре, че има колеги като вас да разсеят малко розовата мъгла.

Отидох при Найден (kimif) в ЕМ комплект.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта