Тъй като основната идея на интернета е прозрачност, мисля че всеки има право да прочете следния материал и да направи преценка сам за себе си:
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65987
Държа да отбележа, че аз нямам лично отношение по въпроса и не агитирам в която и да е посока. Просто намирам горния за релевантен.
P.s. Извинявам се за повторението, ако вече съм изпреварен.



Ауспуси "Лазаров"
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Съгласен съм. Аз също много държа нещата да бъдат точни, ясни и коректни. В този ред на мисли бих споделил следното:
На всеки клиент се извършва предварителен оглед на ауспуховата система (безплатен), за установяване проблемите. Предлагат му се множество вариянти за решаване на проблема, както и различни видове гърнета с различна цена и съответно качество и се фиксира крайната цена ( без изненади в последствие). Така всеки знае предварително, какво точно ще бъде монтирано на автомобила му и на каква цена. Фиксира се точен час, кога автомобила му ще бъде готов, защото на всеки времето е ценно. Така работя аз, казано с няколко думи.
Но за да не бъде само "сух" текст, ето два конкретни случая от тази седмица.:
На колегите бяха предложени следните вариянти, като заместител на катализатора - тръба, различни видове резонатори ( 3-4 вида) с цена межу 35лв. и 70 лв., но те се спряха на следните модели:
Проходно гърне от неръждаема стомана - Ф65 - 110лв.
На всеки клиент се извършва предварителен оглед на ауспуховата система (безплатен), за установяване проблемите. Предлагат му се множество вариянти за решаване на проблема, както и различни видове гърнета с различна цена и съответно качество и се фиксира крайната цена ( без изненади в последствие). Така всеки знае предварително, какво точно ще бъде монтирано на автомобила му и на каква цена. Фиксира се точен час, кога автомобила му ще бъде готов, защото на всеки времето е ценно. Така работя аз, казано с няколко думи.
Но за да не бъде само "сух" текст, ето два конкретни случая от тази седмица.:
На колегите бяха предложени следните вариянти, като заместител на катализатора - тръба, различни видове резонатори ( 3-4 вида) с цена межу 35лв. и 70 лв., но те се спряха на следните модели:
Проходно гърне от неръждаема стомана - Ф65 - 110лв.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Следващият модел:
Проходно гърне,неръждаема стомана тип резонатор - Ф55 - 100лв.
За контакти:
http://www.lazarov90.com/
Проходно гърне,неръждаема стомана тип резонатор - Ф55 - 100лв.
За контакти:
http://www.lazarov90.com/
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 18 май 2009 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ауспуси "Лазаров"
твърда 6-ца за колегата Лазаров!!!един от малкото свестни майстори!!!!
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Ново: http://www.fapremove.com/
Срещу връщане на стар но здрав ( нераздробен) катализатор + 30 лв. получавате резонатор от неръждаема стомана с 2години гаранция.
Срещу връщане на стар но здрав ( нераздробен) катализатор + 30 лв. получавате резонатор от неръждаема стомана с 2години гаранция.
- Tihon
- Мнения: 309
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Студград :D
Re: Ауспуси "Лазаров"
Качествено си свършиха работата. Каквото казаха - това направиха, описаха конкретните услуги, чаркове и толкова платих в уговореното време. Доволен съм. Вече имам над 2000 км след като минах при тях.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Уважаеми колеги в новооткрития цех за производство на „ Ауспуси Лазаров” се проектират и изработват продукти само от неръждаема стомана. Работим и с ауспуси и на други фирми вносители и производители за потдръжка на по-богата гама , избор и цени.
При нас се извършва диагностика, физическо и софтуерно премахване на FAP / DPF филтри.
Предлагат се нови катализатори за бензинови и дизелови автомобили от фирма вносител с издаден сертификат за качество и гаранция.
Разполагаме със собствена лицензирана автошкола-учебен център, за обучение на кандидат водачи категория „В”. Предлага се пълен курс на обучение, опреснителни курсове, допълнителни часове по теория и практика, изпит пред ДАИ.
Всички клиенти на сервиза в рамките на 12 м. ползват отстъпка при пълен курс на обучение.
Как се работи при нас съм описал в предният си пост, конкректно, точно и ясно.
Всеки е свободен да направи своят личен избор.
п.п. Примерни цени:
GOLFIII - 94г.-97г.1.6I-1.8I- среден и заден ауспух комплект- 96лв.
PASSAT B3 - 88г.-93г.1.6/1.8/1.8I/1.9D - среден и заден ауспух комплект - 98лв.
PASSAT B4 - 93г.-97г.1.9TDI - среден и заден ауспух коплект - 125лв.
За повече информация и контакти
http://www.lazarov90.com/
Благодаря. Поздрави.
При нас се извършва диагностика, физическо и софтуерно премахване на FAP / DPF филтри.
Предлагат се нови катализатори за бензинови и дизелови автомобили от фирма вносител с издаден сертификат за качество и гаранция.
Разполагаме със собствена лицензирана автошкола-учебен център, за обучение на кандидат водачи категория „В”. Предлага се пълен курс на обучение, опреснителни курсове, допълнителни часове по теория и практика, изпит пред ДАИ.
Всички клиенти на сервиза в рамките на 12 м. ползват отстъпка при пълен курс на обучение.
Как се работи при нас съм описал в предният си пост, конкректно, точно и ясно.
Всеки е свободен да направи своят личен избор.
п.п. Примерни цени:
GOLFIII - 94г.-97г.1.6I-1.8I- среден и заден ауспух комплект- 96лв.
PASSAT B3 - 88г.-93г.1.6/1.8/1.8I/1.9D - среден и заден ауспух комплект - 98лв.
PASSAT B4 - 93г.-97г.1.9TDI - среден и заден ауспух коплект - 125лв.
За повече информация и контакти
http://www.lazarov90.com/
Благодаря. Поздрави.
Последна промяна от vaskoto1 на Сря 08 дек 2010 9:50, променено общо 3 пъти.
Причина: лазаров, няма да е зле да научиш поне правилно моделите на пасат, след като пишеш тук. срамота е! не да ходи някой да ти оправя модели и години...
Причина: лазаров, няма да е зле да научиш поне правилно моделите на пасат, след като пишеш тук. срамота е! не да ходи някой да ти оправя модели и години...
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Ауспуси "Лазаров"
Добре де, Г-н Лазаров. Това на снимките от колегата по горе ваше творение ли е??


Кажете нещо. То хубаво неръждавейка ама ....

Последна промяна от Гергин на Съб 11 дек 2010 11:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Какво правя? - има информация в сайта. Не съм анонимен.
За всякакъв вид друга информация след оглед на автомобила на място.
За всякакъв вид друга информация след оглед на автомобила на място.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауспуси "Лазаров"
Да похваля и аз г-н Лазаров.
Много коректен човек. Направи ми колата за 20 минути. Взе ме веднага, по спешност.
Резонаторно гърне, 2 тръби неръждавейка, работа в студа - 69лв.
Без колебание препоръчвам неговите услуги.
Много коректен човек. Направи ми колата за 20 минути. Взе ме веднага, по спешност.
Резонаторно гърне, 2 тръби неръждавейка, работа в студа - 69лв.
Без колебание препоръчвам неговите услуги.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Ауспуси "Лазаров"
Най-после намерих свободно време да разкарам „недоразуменията” на Лазаров от моя автомобил. Ето какво свалих след около 2-годишна експлоатация:
Цялото творение:

Тук се виждат „перфектните” сгъвки на тръбата, които са намалили значително свободното напречно сечение (за промяна на аеродинамични съпротивления не ми се и говори):



Тази грозна кука (направена от обикновено арматурно желязо) би трябвало да държи предното гърне, но не го прави – тампонът се мандахерцаше свободно:

Ненадеждно изпълнено съединение между предното и задното гърне. Саждите по тръбата и пода на автомобила издайнически показват изпускане на горивни газове:

Това пък е съединението между катализатора и меката връзка. Забележете местоположението на скобата спрямо процепа. Генерацията излезе с леко издърпване без изобщо да се налага разхлабване на гайките на скобата. Това разбира се ме улесни много в демонтажа, но така свръзки не се правят:

Тук виждаме „солидна” изработка. Лазаров е използвал обикновени „черни” тръби с дебелината на стената 4 (четири!) mm. Тази тръба със сигурност ще надживее Polo-то. Но това ли е целта?

Всъщност това е причината за повечето проблеми с това творение:
– дебелите тръби се огъват трудно – без специално оборудване крайният резултат е като този на снимките;
– дебелите тръби правят постигането на висока надеждност на свръзките почти невъзможно с използването на типичните скоби;
- дебелите тръби са "вечни", но без адекватно защитно покритие започват да изглеждат зле още преди да е изтекла една година експлоатация;
– и не на последно място, дебелите тръби утежняват изключително конструкцията – първите тампони (от Лазаров) се скъсаха само след шест месеца експлоатация, а вторите (от Walker) след осем. Накрая само телта „реши” проблема и задното гърне все пак оцеля и не погина в някоя крайпътна канавка.
В заключение: в този сервиз няма да получите по-качествен продукт, отколкото в която и да е друга квартална работилница на арабелките при съпоставими цени. Ето защо не си струва да биете път от единия край на София до другия, както направих аз подведен от добрите отзиви в нашия форум.
Цялото творение:

Тук се виждат „перфектните” сгъвки на тръбата, които са намалили значително свободното напречно сечение (за промяна на аеродинамични съпротивления не ми се и говори):



Тази грозна кука (направена от обикновено арматурно желязо) би трябвало да държи предното гърне, но не го прави – тампонът се мандахерцаше свободно:

Ненадеждно изпълнено съединение между предното и задното гърне. Саждите по тръбата и пода на автомобила издайнически показват изпускане на горивни газове:

Това пък е съединението между катализатора и меката връзка. Забележете местоположението на скобата спрямо процепа. Генерацията излезе с леко издърпване без изобщо да се налага разхлабване на гайките на скобата. Това разбира се ме улесни много в демонтажа, но така свръзки не се правят:

Тук виждаме „солидна” изработка. Лазаров е използвал обикновени „черни” тръби с дебелината на стената 4 (четири!) mm. Тази тръба със сигурност ще надживее Polo-то. Но това ли е целта?

Всъщност това е причината за повечето проблеми с това творение:
– дебелите тръби се огъват трудно – без специално оборудване крайният резултат е като този на снимките;
– дебелите тръби правят постигането на висока надеждност на свръзките почти невъзможно с използването на типичните скоби;
- дебелите тръби са "вечни", но без адекватно защитно покритие започват да изглеждат зле още преди да е изтекла една година експлоатация;
– и не на последно място, дебелите тръби утежняват изключително конструкцията – първите тампони (от Лазаров) се скъсаха само след шест месеца експлоатация, а вторите (от Walker) след осем. Накрая само телта „реши” проблема и задното гърне все пак оцеля и не погина в някоя крайпътна канавка.
В заключение: в този сервиз няма да получите по-качествен продукт, отколкото в която и да е друга квартална работилница на арабелките при съпоставими цени. Ето защо не си струва да биете път от единия край на София до другия, както направих аз подведен от добрите отзиви в нашия форум.
Последна промяна от stil на Сря 10 авг 2011 16:31, променено общо 1 път.
Re: Ауспуси "Лазаров"

п.с. просто ми е интересно как ще продължи темата, а не мога да я следя ако не съм писал вътре...
Re: Ауспуси "Лазаров"
Ебати не мога да повярвам, че още има балъци дето ходят при лазаров. Всеки си знае де.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Ауспуси "Лазаров"


Добре, че има колеги като вас да разсеят малко розовата мъгла.

Отидох при Найден (kimif) в ЕМ комплект.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта