Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали - отстранена

Мнениеот flameman5 » Вто 08 дек 2009 0:36


Повредата отстранена. След като ми казаха от сервиза, че не могат да хванат повредата на диагностика ако колата работи, рискувах и купих една бубина HUGO немска, сложихя и колата запали от четвърт оборот. Доста покарах, гасих, палих, бутах датчика на Хол, кабели, бубината и колата си работи без грешка за сега. Дано това да е било. Благодаря на всички за полезната информация!!!




Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали - отстранена

Мнениеот nosex » Вто 08 дек 2009 20:00


flameman5 написа:Повредата отстранена. След като ми казаха от сервиза, че не могат да хванат повредата на диагностика ако колата работи, рискувах и купих една бубина HUGO немска, сложихя и колата запали от четвърт оборот. Доста покарах, гасих, палих, бутах датчика на Хол, кабели, бубината и колата си работи без грешка за сега. Дано това да е било. Благодаря на всички за полезната информация!!!


От това ще да е, браво! :да: :drunk


Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот kojuharov » Вто 08 дек 2009 21:07


Хммм, поне си се престрашил. Аз се мотах много време, докато стигна до твоето заключение.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Пон 28 дек 2009 14:03


Отново се връщам на старата тема, защото днес отново закъсах с Полото. Бях тръгнал в дъжда да го закарам на автоключар, за да ми поправи контактния ключ, защото от време на време не иска да завърта стартера, което пък сме коментирали в друга моя тема и отлагам от лятото. А последното го реших, защото и колата на баща ми сдаде багажа и Полото става основното семейно возило. Изобщо хиляди Коледни изненади :( .
Конкретно по темата - както си чаках на един светофар в дъжда колата изгасна и повече не можах да запаля. Симптомите са същите като по-горе описаните преди да сменя бубината в комплект с комутатора.
Един мой приятел се беше разорил да сменя бубини на голфа със същия двигател 1.6 АЕЕ и да закъсва,когато и където го завари дъжда. Не ми се иска да става и с мен така. Бубината я купих от Косер и не зная дали е със същите характеристики като оригиналната. Довечера ще видя какво пише на кутийката и ще го постна.
Надявам се на някакви съвети или идеи от по-добре запознатите от мен или повече патилите какво да правя, защото и без това в момента бюджета ми е много на минус.


abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот abcd » Сря 30 дек 2009 22:20


Подържам статистиката на Ambuch от опита ми през цялото лято. След като два пъти смених бубина ,най-накрая датчика на Хол разкри подлото си поведение с което успязаше да заблуди и доста опитни хора. Прав е Zfa159-датчика умира бавно, и затова трудно се диагностицира. А,сетих се колко струваше чукче и наковалня на старите коли и за колко минути се сменяше.


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот Bobi_S13 » Сря 30 дек 2009 22:56


датчика на Хол то не остана...
иначе на мене(по точно на бащата ама с мойто кола) докато си върви половера и оп - гаси ламбите
ни той ни нищо се едно от ЧЕЗ са те резнали за неплатени сметки.
Няколко пъти го е правила тоя номер, ама се е палела...


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Съб 02 яну 2010 13:46


abcd написа:Подържам статистиката на Ambuch от опита ми през цялото лято. След като два пъти смених бубина ,най-накрая датчика на Хол разкри подлото си поведение с което успязаше да заблуди и доста опитни хора. Прав е Zfa159-датчика умира бавно, и затова трудно се диагностицира. А,сетих се колко струваше чукче и наковалня на старите коли и за колко минути се сменяше.

И аз се каня да диагностицирам датчика на ХОЛ. Като го направя ще пиша. А колко струва той и описано ли е как се сменя някъде във форума /в сервиз или може и в домашни условия/???


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Нед 03 яну 2010 12:54


Още един вероятно тъп въпрос имам: Не може ли да се замери сигнала от датчика на Хол вместо със светодиод с контролна лампа т.е. с обикновена крушка на 12В?


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот Alexandar_yordanov » Чет 07 яну 2010 22:57


Моето Поло 6Н1 започна да изгасва от време на време. Но после пали веднага и продължавам. Някакви идеи?
Поло 1.4 16в 98'


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Нед 10 яну 2010 17:49


Днес направи проверка на датчика на Хол със съпротивление 320 ома и светодиод - когато дам на контакт светодиода светва, като завъртам мигва леко и после свети постоянно. Сигурно ли е при това положение, че се е скапал датчика и да купувам ли нов???


hbnv

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот hbnv » Нед 10 яну 2010 18:25


При мене за двигател AEX 1.4 нещата се развиха така за година:
- 2-3 загасвания при силен дъжд или без причина
- трудно палене при влага есента и зимата - въртиш два-три пъти по 5-6 секунди вместо от първия път за 2-3 секунди стартер
- загасване посред бял ден и с пътна помощ на диагностика - 40 лева ми струваше возенето за София - в сервиза запали пак без проблем.

На диагностиката тогава преди месец ми смениха свещите, нищо и нямаше на бобината или поне по резултатите от прегледа, но ми дадоха временно здрава за смяна ако се наложи - благодаря на човека - явно имаше опит.

Най-накрая онзи ден бобината ме остави по класическия начин във влажната сутрин на "лятната" зима, смених я - закрепих "оборотната" със свински опашки, защото е от Golf вероятно и e с по-голям размер, прибрах се от 250 км в София и в понеделник ще търся нова, за да си върна оборотната на майстора от диагностиката.


Та опитът ми вече показва - по-добре резервна бобина, отколкото да въртиш бизнес с Пътна помощ.

Високоволтовите бобини правят проблеми при прегряване - намалява изолационното съпротивление и при влага - напукана изолация от стареене например - и в двата случая процесът води до необратими пробиви в бъдеще.

При Polo бобината е с малък размер, което също поставя по-строги изисквания към изолацията и дава повече откази при стареене.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Нед 10 яну 2010 19:12


Аз купих нова бубина преди около месец, смених я, колата се оправи за известно време и започна отново с проблемите. Съпротивленията и на двете бубини при замерване отговарят на параметрите от аутодата и за това си мисля, че не са изгорели, но това не е 100% сигурно. Сега се надявам проблема да е в датчика на Хол. Ще трябва да сменя и него и тогава се надявам вече да запали.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Нед 10 яну 2010 21:52


Имам още едно съмнение, което ме гложди постоянно, защото не съм сигурен дали проблема не може да бъде от контактния ключ. От доста време контактния ключ при въртене на стартера заяждаше понякога, но като запали от втория или третия път си върви без проблем. Сега си мисля дали тези замервния дето ги правя са тони и не е ли възможно всичко това да е следствие от ключа. Единственото, което ме кара да си мисля, че не е от него е, че когато дам на контакт и въртя стартера контролните лампи на таблото си светят. Мисля си, че ако е прекъснат тока от клемореда и лампите няма да светят - дали е така се надявам да ми отговорите Вие.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 12 яну 2010 10:03


Съмнявам се да е от контактния ключ ?Аз съм сменял контактната клема ,защото имах счупване и трябваше да се напъва доста ключа за да завърти стартера. А диода трябва да мига постоянно през цялото време докато въртиш-тези мигания/импулси/командват бобината.Аз сменях датчика точно по Коледа.В зависимост от модела на са различни-за АЕА от 45 до 90лв.Аз намерих втора ръка за 15 .Най-добра цена ми предложиха в "Спектроматик".


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????

Мнениеот flameman5 » Вто 12 яну 2010 22:26


Днес го смениме с един майстор и колата си запали, лошото е че се разбута отново дросела и не иска да се синхронизира нещо. Дали от тестовете при включване и изключване на диагностиката или просто сега и дойде момента, но проблемите с нея се възобновяват. Преди време имах тема за това, бях на косъм да купя нова дроселна клапа, но брат ми закърпи по някакъв начин TPS-а и до сега се държеше много прилично.
Важното е, че поне запали и диагностиката ми се оказа верна :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта