Изгаснало по време на движение и повече не пали????
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали - отстранена
Повредата отстранена. След като ми казаха от сервиза, че не могат да хванат повредата на диагностика ако колата работи, рискувах и купих една бубина HUGO немска, сложихя и колата запали от четвърт оборот. Доста покарах, гасих, палих, бутах датчика на Хол, кабели, бубината и колата си работи без грешка за сега. Дано това да е било. Благодаря на всички за полезната информация!!!
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали - отстранена
flameman5 написа:Повредата отстранена. След като ми казаха от сервиза, че не могат да хванат повредата на диагностика ако колата работи, рискувах и купих една бубина HUGO немска, сложихя и колата запали от четвърт оборот. Доста покарах, гасих, палих, бутах датчика на Хол, кабели, бубината и колата си работи без грешка за сега. Дано това да е било. Благодаря на всички за полезната информация!!!
От това ще да е, браво!


- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Хммм, поне си се престрашил. Аз се мотах много време, докато стигна до твоето заключение.
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Отново се връщам на старата тема, защото днес отново закъсах с Полото. Бях тръгнал в дъжда да го закарам на автоключар, за да ми поправи контактния ключ, защото от време на време не иска да завърта стартера, което пък сме коментирали в друга моя тема и отлагам от лятото. А последното го реших, защото и колата на баща ми сдаде багажа и Полото става основното семейно возило. Изобщо хиляди Коледни изненади
.
Конкретно по темата - както си чаках на един светофар в дъжда колата изгасна и повече не можах да запаля. Симптомите са същите като по-горе описаните преди да сменя бубината в комплект с комутатора.
Един мой приятел се беше разорил да сменя бубини на голфа със същия двигател 1.6 АЕЕ и да закъсва,когато и където го завари дъжда. Не ми се иска да става и с мен така. Бубината я купих от Косер и не зная дали е със същите характеристики като оригиналната. Довечера ще видя какво пише на кутийката и ще го постна.
Надявам се на някакви съвети или идеи от по-добре запознатите от мен или повече патилите какво да правя, защото и без това в момента бюджета ми е много на минус.

Конкретно по темата - както си чаках на един светофар в дъжда колата изгасна и повече не можах да запаля. Симптомите са същите като по-горе описаните преди да сменя бубината в комплект с комутатора.
Един мой приятел се беше разорил да сменя бубини на голфа със същия двигател 1.6 АЕЕ и да закъсва,когато и където го завари дъжда. Не ми се иска да става и с мен така. Бубината я купих от Косер и не зная дали е със същите характеристики като оригиналната. Довечера ще видя какво пише на кутийката и ще го постна.
Надявам се на някакви съвети или идеи от по-добре запознатите от мен или повече патилите какво да правя, защото и без това в момента бюджета ми е много на минус.
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Подържам статистиката на Ambuch от опита ми през цялото лято. След като два пъти смених бубина ,най-накрая датчика на Хол разкри подлото си поведение с което успязаше да заблуди и доста опитни хора. Прав е Zfa159-датчика умира бавно, и затова трудно се диагностицира. А,сетих се колко струваше чукче и наковалня на старите коли и за колко минути се сменяше.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
датчика на Хол то не остана...
иначе на мене(по точно на бащата ама с мойто кола) докато си върви половера и оп - гаси ламбите
ни той ни нищо се едно от ЧЕЗ са те резнали за неплатени сметки.
Няколко пъти го е правила тоя номер, ама се е палела...
иначе на мене(по точно на бащата ама с мойто кола) докато си върви половера и оп - гаси ламбите
ни той ни нищо се едно от ЧЕЗ са те резнали за неплатени сметки.
Няколко пъти го е правила тоя номер, ама се е палела...
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
abcd написа:Подържам статистиката на Ambuch от опита ми през цялото лято. След като два пъти смених бубина ,най-накрая датчика на Хол разкри подлото си поведение с което успязаше да заблуди и доста опитни хора. Прав е Zfa159-датчика умира бавно, и затова трудно се диагностицира. А,сетих се колко струваше чукче и наковалня на старите коли и за колко минути се сменяше.
И аз се каня да диагностицирам датчика на ХОЛ. Като го направя ще пиша. А колко струва той и описано ли е как се сменя някъде във форума /в сервиз или може и в домашни условия/???
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Още един вероятно тъп въпрос имам: Не може ли да се замери сигнала от датчика на Хол вместо със светодиод с контролна лампа т.е. с обикновена крушка на 12В?
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Моето Поло 6Н1 започна да изгасва от време на време. Но после пали веднага и продължавам. Някакви идеи?
Поло 1.4 16в 98'
Поло 1.4 16в 98'
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Днес направи проверка на датчика на Хол със съпротивление 320 ома и светодиод - когато дам на контакт светодиода светва, като завъртам мигва леко и после свети постоянно. Сигурно ли е при това положение, че се е скапал датчика и да купувам ли нов???
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
При мене за двигател AEX 1.4 нещата се развиха така за година:
- 2-3 загасвания при силен дъжд или без причина
- трудно палене при влага есента и зимата - въртиш два-три пъти по 5-6 секунди вместо от първия път за 2-3 секунди стартер
- загасване посред бял ден и с пътна помощ на диагностика - 40 лева ми струваше возенето за София - в сервиза запали пак без проблем.
На диагностиката тогава преди месец ми смениха свещите, нищо и нямаше на бобината или поне по резултатите от прегледа, но ми дадоха временно здрава за смяна ако се наложи - благодаря на човека - явно имаше опит.
Най-накрая онзи ден бобината ме остави по класическия начин във влажната сутрин на "лятната" зима, смених я - закрепих "оборотната" със свински опашки, защото е от Golf вероятно и e с по-голям размер, прибрах се от 250 км в София и в понеделник ще търся нова, за да си върна оборотната на майстора от диагностиката.
Та опитът ми вече показва - по-добре резервна бобина, отколкото да въртиш бизнес с Пътна помощ.
Високоволтовите бобини правят проблеми при прегряване - намалява изолационното съпротивление и при влага - напукана изолация от стареене например - и в двата случая процесът води до необратими пробиви в бъдеще.
При Polo бобината е с малък размер, което също поставя по-строги изисквания към изолацията и дава повече откази при стареене.
- 2-3 загасвания при силен дъжд или без причина
- трудно палене при влага есента и зимата - въртиш два-три пъти по 5-6 секунди вместо от първия път за 2-3 секунди стартер
- загасване посред бял ден и с пътна помощ на диагностика - 40 лева ми струваше возенето за София - в сервиза запали пак без проблем.
На диагностиката тогава преди месец ми смениха свещите, нищо и нямаше на бобината или поне по резултатите от прегледа, но ми дадоха временно здрава за смяна ако се наложи - благодаря на човека - явно имаше опит.
Най-накрая онзи ден бобината ме остави по класическия начин във влажната сутрин на "лятната" зима, смених я - закрепих "оборотната" със свински опашки, защото е от Golf вероятно и e с по-голям размер, прибрах се от 250 км в София и в понеделник ще търся нова, за да си върна оборотната на майстора от диагностиката.
Та опитът ми вече показва - по-добре резервна бобина, отколкото да въртиш бизнес с Пътна помощ.
Високоволтовите бобини правят проблеми при прегряване - намалява изолационното съпротивление и при влага - напукана изолация от стареене например - и в двата случая процесът води до необратими пробиви в бъдеще.
При Polo бобината е с малък размер, което също поставя по-строги изисквания към изолацията и дава повече откази при стареене.
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Аз купих нова бубина преди около месец, смених я, колата се оправи за известно време и започна отново с проблемите. Съпротивленията и на двете бубини при замерване отговарят на параметрите от аутодата и за това си мисля, че не са изгорели, но това не е 100% сигурно. Сега се надявам проблема да е в датчика на Хол. Ще трябва да сменя и него и тогава се надявам вече да запали.
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Имам още едно съмнение, което ме гложди постоянно, защото не съм сигурен дали проблема не може да бъде от контактния ключ. От доста време контактния ключ при въртене на стартера заяждаше понякога, но като запали от втория или третия път си върви без проблем. Сега си мисля дали тези замервния дето ги правя са тони и не е ли възможно всичко това да е следствие от ключа. Единственото, което ме кара да си мисля, че не е от него е, че когато дам на контакт и въртя стартера контролните лампи на таблото си светят. Мисля си, че ако е прекъснат тока от клемореда и лампите няма да светят - дали е така се надявам да ми отговорите Вие.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Съмнявам се да е от контактния ключ ?Аз съм сменял контактната клема ,защото имах счупване и трябваше да се напъва доста ключа за да завърти стартера. А диода трябва да мига постоянно през цялото време докато въртиш-тези мигания/импулси/командват бобината.Аз сменях датчика точно по Коледа.В зависимост от модела на са различни-за АЕА от 45 до 90лв.Аз намерих втора ръка за 15 .Най-добра цена ми предложиха в "Спектроматик".
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Изгаснало по време на движение и повече не пали????
Днес го смениме с един майстор и колата си запали, лошото е че се разбута отново дросела и не иска да се синхронизира нещо. Дали от тестовете при включване и изключване на диагностиката или просто сега и дойде момента, но проблемите с нея се възобновяват. Преди време имах тема за това, бях на косъм да купя нова дроселна клапа, но брат ми закърпи по някакъв начин TPS-а и до сега се държеше много прилично.
Важното е, че поне запали и диагностиката ми се оказа верна
Важното е, че поне запали и диагностиката ми се оказа верна

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта