Пад на оборотите при пускане на светлините

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот zdravko_jett » Нед 13 дек 2009 15:37


келеш написа:Бих посъветвал колегата Здравко,да направи същата процедура-да пусне нови кабели и отново да замери,щом има загуба на зареждане до акумулатора.
абе колега и аз си мислех това да се подменят тея кабели ,заедно с нови клемички(тези дето с апо кабелите уши ли им викат не знам)ама не знаех длаи ще е добре,иначе мн често го следя със мултицета на запалена кла и вчера показваще ана акомулатора 14.00 на алтернатора14.02 и това след почистването на връзките,понякога показава и 13.95 иначе как е сега има ли разлика колко ти показва мултицет когато пуснеш консуматори




alex26
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот alex26 » Нед 13 дек 2009 16:02


келеш написа:Здравяейте момчета!Проблема е отстранен,но ...
1-майстора не ми каза какво е правил,и той хляб трябвало да яде по думите му
2-видях че е пуснал нови кабели-един от минуса на акумулатора до алтернатора и вързан за корпуса му,и още един от + на акумулатора вързан отново за алтернатора,но на клемата на дебелия кабел.
Не вярвам да е имало проблем със самия алтернатор,а в кабелите.Понеже днес бях много ангажиран и не ми остана време да огледам какво точно е правил майстора,не мога да дам по-подробно описание,но при първа възможност и това ще стане.
Сега оборотите при пускането на голяма консумация на енергия пак се понижават,но не е това,което беше(ще има нови замервания).
Бих посъветвал колегата Здравко,да направи същата процедура-да пусне нови кабели и отново да замери,щом има загуба на зареждане до акумулатора.
Процедурата днес,показа че колегата milmar се оказа прав!

Колега и аз имам сащия проблем,благоаря за решението на проблема което си написал, ще сменям и аз кабели да видим какво ще стане!!! :bowdown


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот zdravko_jett » Нед 13 дек 2009 17:26


аз си мислех да направя промяна малко не така както го е направил германеца,мислех д апусна кабел от динамото направо до акомълатора,и един кабел пак нов от акомулатора към стартера за да няма толкова връзки по кабела от динамото към акомълатора,нали тои оригинално се прекъсва на стартера там е връзката между акомълатора и динамото


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот келеш » Пон 14 дек 2009 16:27


Значи,не е нужно да се махат старите кабели от и до алтернатора,просто е хубаво да се пуснат нови с подходящо сечение.Две неща не ми харесаха как са направени от ел.техника:
1-двата нови кабела са пуснати като простори,малка хлабавина и не са захванати със свински опашки към старите кабели.
2-на захранващия кабел от акумулатора до алтернатора е хубаво да има предпазител,понеже не е в гофре или изолиран с шлаух или изолирбанд и може да се замаси след протриване на изолацията на кабела.Ще има преработка,но когато не е толкова студено навън.
С мой приятел замерихме преди дни как зарежда алтернатора.На акумулатора идва 14.01.Не помня точно пада след включването на големи консуматори,но бе малко,нека да намеря време и да не е студено и ще запиша стойностите.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот L&R » Пон 14 дек 2009 17:06


Няма предпазител на кабела акумулатор----стартер----алтернатор.
Там се разхождат зверски тоци, истината е да са прокарани правилно и с добра изолация.


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот келеш » Пон 14 дек 2009 18:10


L&R написа:Няма предпазител на кабела акумулатор----стартер----алтернатор.
Там се разхождат зверски тоци, истината е да са прокарани правилно и с добра изолация.

Не,неее!Този кабел,който е пуснал майстора от алтернатора до акумулатора е опънат като тел на простор и се вее като прани гащи :lol: и предполагам не е проблем да се сложи предпазител.
Смятам да го подменя със същото сечение,но да бъде в гофре или да е захванат за оригиналните и изолиран да не стане дууумммм!


Потребителски аватар
actros1846
Мнения: 458
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Кичево

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот actros1846 » Сря 16 дек 2009 21:27


Колега моя майстор каза че твоя майстор хич го няма mhihi да пуска нови кабели и да оставя старите :screwy


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот келеш » Сря 16 дек 2009 22:27


actros1846 написа:Колега моя майстор каза че твоя майстор хич го няма mhihi да пуска нови кабели и да оставя старите :screwy

А аз казвам-след като е такава работата,нека "твоя" майстор да каже какво да направя,за да видим на кого магарето е по-мъжко?! mhihi


Потребителски аватар
actros1846
Мнения: 458
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Кичево

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот actros1846 » Сря 16 дек 2009 23:07


келеш написа:
actros1846 написа:

А аз казвам-след като е такава работата,нека "твоя" майстор да каже какво да направя,за да видим на кого магарето е по-мъжко?! mhihi


1. Провери си хубаво кабелите да стартер алтернатор да са стегнати и да няма нацепвания по кабелите същото важи и за акумулатора :да:


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот javor_bg » Сря 13 яну 2010 11:22


Колеги, имах и аз подобен проблем с друга кола. Бая голям пад на напрежение имаше в единия и другия край на кабелите на алтернатора (и + и -). Беше от няколко стотин миливолта. Пуснах аз да дублирам тези два кабела и сега имам напрежение от около 14.2 волта на празен ход и около 14 волта с пуснати дълги. Пробвал съм да махам кабелите и напрежението пак си пада след време - демек след като покарам малко. С тези кабели няма мърдане!

Дублиращите кабели, които избрах са многожилни със силиконова изолация и се използват за готварски и отоплителни електрически печки, защото изолацията държи и на по-високи температури. Пробвал съм и с мостов кабел, но алтернатора като се клати насам и натам и след време мостовия кабел се скъсва. Така си реших аз проблема и имам перфектно зареждане на алтернатора.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот Wish_Master » Пон 18 яну 2010 20:02


Здравейте. Имам питане относно 3-ката ми. Когато цъкна копчето на ел. стъклата за затваряне, а те са вече затворени, за секунда оборотите падат рязко и светлините в купето и варовете намаляват яркостта си. Доколкото знам в модула си има реленце и когато прозореца е затворен, не позволява повече да се напъва нагоре стъклото. Въпросът ми е дали е нормално такъв срив в оборотите при цъкане на копчетата на ел. стъклата? Това се получава само ако стъклото няма накъде да се движи повече. Важи и за предни и за задни елстъкла? Някакви идеи?


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пад на оборотите при пускане на светлините

Мнениеот zdravko_jett » Пон 18 яну 2010 20:17


не знам до колко е нормално но и при мен го има ел стъклата са ми допълнително слагани и те правят така,иначе тези машинки си са и бая консуматори, захранват се ако не се лъжа с 2 квадрата,може и зареждането да не ти го бива провери си го,един приятел на алфата мноог трудно му бачкаха стъклата мн бавни обаче палене си маше зареждане всичко ок сложил друг по нов акумулатор и коренна разлика в движенето на стъклото



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта