Няма никаква логика.Дебитомер и вдигане на мощноста?
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 
				neno_11
 - Мнения: 16
 - Регистриран на: Пет 03 фев 2006 11:06
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Добрич
 
за повече мощност
Пичове аз имам Голф 3   1,6 и се чудя какво да му направя та да върви повече с по-малко пари.Даите някои  идеи,с чип не става - майсторите отказват да слагат на този мотор
			
									
										
						- vasstop
 - Гадфадъ'

 - Мнения: 17179
 - Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
 - Автомобил: Golf 2 syncro
 - Двигател: 1P 1990
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: за повече мощност
neno_11 написа:Пичове аз имам Голф 3 1,6 и се чудя какво да му направя та да върви повече с по-малко пари.Даите някои идеи,с чип не става - майсторите отказват да слагат на този мотор
Питането ти е за Тунинг форума, аз тук ще ти дам един отговор:
Продай голфа и си купи друг с по-мощен мотор.
С по-малко пари "бегачка" не се прави.
paco написа:Boro написа:ЕКУ-то ще компенсира до нормалното ниво, тоест мощността от по-ниска постепено ще достигне до нормална.
А относно вкарването на повече въздух, това става само с компресор.
Много си далеч от истината колега.
РАСО
Е ако беше и така добър да споделиш така близката ти истина.
Или поне да беше казал кое от двете твърдения не хареса.
Аз мисля че е точно така преди 2 години имах Голф 2 ГТИ 8В който е със същия или почти инжекцион Дигифант а дебитомера даже е същия 100%.Та като го купих колата вървеше неистово и направо ме плашеше на 16В КР седеше на задната броня и неможеше да ме дръпне но харчеше 20 но след интервенцията на Боби инжекциона разхода падна на 11 но естетвено и вървенето изчезна,както и да е да ви кажа недейте да си правите експерименти с неща които наистина са много скъпи както каза един колега по-нагоре защото аз го правих и колата се бангьоса тотално накрая пълнеше цилиндрите с бензин догоре и се давеше зверски и се оказа от дебитомера.На определени обороти плочката и писеца губеха връзка следствие на което се увеличаваше съпротивлемието и компа се шашкаше - крайGolf 3 1.8 написа:madmen написа:По пътя на простата логика можеш ли да ми обясниш какво точно ще направиш -> ще подадеш повече въздух на единица обем гориво, или ще подадеш по-малко? Според мен и в двата случая влошаваш работата на двг-то, освен ако не е предварително влошена и успееш да я оправиш.
п.с. Мисля на глас(т.е. на клавиатура), не съм от разбирачите!
Ако успее да подаде повече въздух екуто гледа да спазва съотношението бенз/въздух и вкарва повече бензин!?Аз поне така си го обяснявам де да знам.....
- 
				To6ebg
 - Мнения: 1
 - Регистриран на: Съб 26 авг 2006 1:52
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: USA
 - Контакти:
 
Това за дебитомера са големи глупости моят веднъж залепна на + колата ми не искаше да запали (вече знам защо) дадох си 10 лева на майстор да ми я "оправи" и вече си я бутам сам. Но ако се разбута започва да гори като съдрана мойта барака е 1.3 пълна спринцофка и много съм я базикал. Щом ми е стигала разход 15-16 да смята този който иска да си бута дебитомера. Е верно върви здраво, но садира джоба.  
 .
			
									
										
						- NovobranecGT
 - Мнения: 2831
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта