Дебитомер и вдигане на мощноста?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 26 апр 2006 15:49


Аналогично ако сложиш по голям оборотомер да вдигнеш оборотите :screwy Няма никаква логика.




Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Сря 26 апр 2006 15:58


L&R написа:Аналогично ако сложиш по голям оборотомер да вдигнеш оборотите :screwy Няма никаква логика.


По-лесно е да изтриеш червеното :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 27 апр 2006 11:22


Boro написа:ЕКУ-то ще компенсира до нормалното ниво, тоест мощността от по-ниска постепено ще достигне до нормална.
А относно вкарването на повече въздух, това става само с компресор.


Много си далеч от истината колега.

РАСО


neno_11
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 03 фев 2006 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

за повече мощност

Мнениеот neno_11 » Пет 28 апр 2006 13:36


Пичове аз имам Голф 3 1,6 и се чудя какво да му направя та да върви повече с по-малко пари.Даите някои идеи,с чип не става - майсторите отказват да слагат на този мотор


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: за повече мощност

Мнениеот vasstop » Пет 28 апр 2006 15:51


neno_11 написа:Пичове аз имам Голф 3 1,6 и се чудя какво да му направя та да върви повече с по-малко пари.Даите някои идеи,с чип не става - майсторите отказват да слагат на този мотор

Питането ти е за Тунинг форума, аз тук ще ти дам един отговор:
Продай голфа и си купи друг с по-мощен мотор.
С по-малко пари "бегачка" не се прави.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Нед 30 апр 2006 16:37


paco написа:
Boro написа:ЕКУ-то ще компенсира до нормалното ниво, тоест мощността от по-ниска постепено ще достигне до нормална.
А относно вкарването на повече въздух, това става само с компресор.


Много си далеч от истината колега.

РАСО


Е ако беше и така добър да споделиш така близката ти истина. :wink:
Или поне да беше казал кое от двете твърдения не хареса.


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пон 01 май 2006 14:46


Golf 3 1.8 написа:
madmen написа:По пътя на простата логика можеш ли да ми обясниш какво точно ще направиш -> ще подадеш повече въздух на единица обем гориво, или ще подадеш по-малко? Според мен и в двата случая влошаваш работата на двг-то, освен ако не е предварително влошена и успееш да я оправиш.
п.с. Мисля на глас(т.е. на клавиатура), не съм от разбирачите! 8)

Ако успее да подаде повече въздух екуто гледа да спазва съотношението бенз/въздух и вкарва повече бензин!?Аз поне така си го обяснявам де да знам.....
Аз мисля че е точно така преди 2 години имах Голф 2 ГТИ 8В който е със същия или почти инжекцион Дигифант а дебитомера даже е същия 100%.Та като го купих колата вървеше неистово и направо ме плашеше на 16В КР седеше на задната броня и неможеше да ме дръпне но харчеше 20 но след интервенцията на Боби инжекциона разхода падна на 11 но естетвено и вървенето изчезна,както и да е да ви кажа недейте да си правите експерименти с неща които наистина са много скъпи както каза един колега по-нагоре защото аз го правих и колата се бангьоса тотално накрая пълнеше цилиндрите с бензин догоре и се давеше зверски и се оказа от дебитомера.На определени обороти плочката и писеца губеха връзка следствие на което се увеличаваше съпротивлемието и компа се шашкаше - край :evil: :evil: :evil: След като го направи първия път източихме от мотора 10 :shock :shock литра масло.Смених какво ли не ма така и не се оправи но накрая открихме че е от дебитомера и го нагласихме горе-долу със заводските настройки и се оправи и така го продадох :cry: :cry:


To6ebg
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 1:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: USA
Контакти:

Мнениеот To6ebg » Съб 26 авг 2006 1:58


Това за дебитомера са големи глупости моят веднъж залепна на + колата ми не искаше да запали (вече знам защо) дадох си 10 лева на майстор да ми я "оправи" и вече си я бутам сам. Но ако се разбута започва да гори като съдрана мойта барака е 1.3 пълна спринцофка и много съм я базикал. Щом ми е стигала разход 15-16 да смята този който иска да си бута дебитомера. Е верно върви здраво, но садира джоба. :( .


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 27 авг 2006 7:24


В крайна сметка става дума за бутането на 2-3 зъбчета.....както и да е, темата е за заключване, който има хубава кола и му върши работа да не си търси белята.....който ползва колата си за други работи и иска да бута дебитомера тая тема не му е нужна :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта