Проблем с контактния ключ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с контактния ключ

Мнениеот orgasmatron » Сря 26 апр 2006 21:22


Имам малко досаден проблем с контактния ключ на пасата. Понякога не иска да завърти въобще и колата съответно не иска да запали. Щеше да ми е смешно ако не ми беше тъжно но се чуствам доста нелепо да си седя в колата и да се опитвам да завъртя контактния ключ. Вадя го вкарвам го, ръчкам бутам натискам, нада, нищо не става и просто ей така в един момент ключа се завърта и света изглежда малко по приятен, случва се почти през ден, понякога и по няколко пъти. пробвах и с двата ключа никакъв ефект.

Ще се радвам ако някой подхвърли някаква идея или пък направо има решение на проблема :)

п.с. уф че съм отвеян колата е пасат Б4 1994 г.

Последна промяна от orgasmatron на Сря 28 юни 2006 6:10, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Сря 26 апр 2006 21:33


При мен не иска да се завърти когато се заключи волана. Едва ли това ти е проблема, сигурно си съобразил да завъртиш лекичко волана и да пробваш дали може да се завърти ключа.


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 26 апр 2006 21:39


Какво ли не съм пробвал, как ли не съм пробвал, блокира и при заключен и при отключен волан, сега говорих и с предишния и собственик и на него му го бил правил тоя номер, значи поне от 3 години го има тоя проблем


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 26 апр 2006 21:55


ПРобвай да напръскаш вътре в ключалката някаква финна смазка
Може и да свърши работа...
Може просто някоя пластина да позапецва..


passat_cl
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 03 фев 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот passat_cl » Чет 27 апр 2006 7:39


Аз също съм се сблъсквал с този проблем. В началото и при мен беше така, но в последствие въобще не искаше да светне каквато и да е лампа и да запали. Налагаше се да бутам. Решението беше нов климоред. Това ми се беше повредило. Преди около 2 год. клемореда беше не повече от 10 лв.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 27 апр 2006 8:06


...или се сменя ключалката... :roll:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 27 апр 2006 8:26


И аз имам същия проблем и е дискутирано тук. С течение на времето контактните клеми се разхлабват и разместват. Решението смяна с нови или добаване на бутон за старт като на американските коли. Слагаш ключа даваш на контакт и с бутона стартираш :)


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Чет 27 апр 2006 8:57


Какъв бутон бе, колегата казва че не му мърда ключа! На мен ми се е случвало същото на едно голфче двойка като там всяко завъртане беше след 5 минути ръчкане. Пръснах му ВД 40 и му помогна обаче не изчезна напълно - вече не блокираше обаче си се движеше тегаво.


ivan vd
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ivan vd » Чет 27 апр 2006 9:32


И при мен го имаше същия проблем , като дойде момент в който въобще не можах да превъртя ключа. Извиках ключар , който свали ключалката разглоби я , почисти я и смаза със специална смазка и от тогава 1,5 години нямам проблем. Тогава ми взе 15 лева , сега нямам представа каква е цената на услугата. Успех.


Потребителски аватар
KVK78
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот KVK78 » Сря 03 май 2006 20:15


А някой има ли си на идея колко струва нов стартер,че нещо и моя прави номера за сега рядко но е тръгнал по същия път
Няма нужда от викане (главни букви).
mod edit: dobrinb


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Сря 03 май 2006 21:17


И моята я палех с бутон,но ми казаха,че такива ги крадели лесно :roll: и сега ще го махам :cry:


Потребителски аватар
Efri
Мнения: 115
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Efri » Чет 04 май 2006 0:16


KVK78 написа:А НЯКОЙ ИМА ЛИ СИ НА ИДЕЯ КОЛКО СТРУВА НОВ СТАРТЕР,ЧЕ НЕЩО И МОЯ ПРАВИ НОМЕРА ЗА СЕГА РЯДКО НО Е ТРЪГНАЛ ПО СЪЩИЯ ПЪТ


Така миналата година се оплаквах и аз. Проблема се проявяваше от време на време в продължение на 3-4 години.
Какво стана.
Проблема се оказа съвсем друг.
Ту върти ту не или само чука. Мислих си че е от влагата, майсторите мислеха че е от шалтера, след ремонт другия пък казва че четките може да не са добре - а те почти нови, после ми казаха че е било в контактния ключ (онази джаджа дето е между ключа и клемореда) - не се сещам за името.
После че има прекъсване на кабела, че масата ми е не добра и нов шалтер слоши, после мислеха че е ротора, акомулатора че е зле и т.н. и т.н.
Шест месеца я бутах да запали или спирах по наклони и къде ли не докато не се случи чудо!
20 дена на море и проблеми със стартера и тогава. Прибрахме се и започнах да проверявам всички агрегати, връзки и какво ли не от това което казваха като проблем че е.
Оказа се проблема е....
... ами алуминия се окислява и хваща един слой който прави изолация става и от там стартера няма маса- минус.
Взех че го изчистих тоя слой на всичките му връзки по корпуса и капачките, сложих от графитната грес за по добра връзка и да не се окисли лесно алуминиевата сплав.
Сложих го на мястото и ....... чудо!
Вече седем месеца няма грам ебавка от негова страна.

п.п.- Всичко по него е старо с изключение на четките - тях ги мениха че от сваляне и качване на стенда се поорониха.

Последна промяна от Efri на Нед 14 май 2006 21:25, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Чет 04 май 2006 18:23


Проблема за сега съм го решил като напръсках ключалката със WD засега работи, чат пат заяжда но от втория опит ключа се завърта :)

Извинявам се за малко късния отговор но нямах достъп до пц известно време


Потребителски аватар
KVK78
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот KVK78 » Чет 04 май 2006 18:30


ефри с една дума трябва да разфасовам стартера и да чистя яко така ли ме съветваш,аз все още не бутам колата. но по някой път завъртам ключа и......... никаква индикация,камоли да завърти,нищо.Мерси за инфото


Потребителски аватар
Efri
Мнения: 115
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Efri » Чет 04 май 2006 22:46


Моля.
Но когато искат да те натоварят с над 500лв. за да ти сменят някой части - за да се пробва - а те са здрави - ще търкаш и ще се радваш че е най малкото зло.
Явно ще трябва да започнеш от някъде и да провериш всичко което се съмнява всеки. Успех.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 29 госта