



AJM пали много трудно сутрин!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
AJM пали много трудно сутрин!
След като смених уплътненята на дюзите и една дюза тъй като имаше +5 корекция си мислех че нещата ще са ок но уви не са. Тази сутрин пали и гасне припалва и гасне и като задържах на стартер запали но пуши от отзад за около 40сек и до тогава работи много гадно после изчиства. Предложения? Сменил съм подгревни свещи. Те работят релето щрака има ток.
Зверски отчаян съм.

- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Здравей колега ти си следващият с такъв проблем (аз включително),при мен се случи същото след смяна на хидравличните повдигачи а преди да ги пипам не съм имал никакви проблеми с паленето,сменях горивен филтър и куп други неща но спасение няма .Ето може да видиш тази тема:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=177522
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Търсете проблема в количството гориво
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Е да де количеството гориво него ли определя шибания ел клапан. За който разбрах че на пд е проблем. За това сменям дюза защото е с корекция +5 и започва да пада. На 3-ти е +2.5 На 4ти е +5 и почва да пада.
Но това пре напълно истинъл двигател. Утре като я запаля сутринта ще прочета корекциите.
Но това пре напълно истинъл двигател. Утре като я запаля сутринта ще прочета корекциите.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: AJM пали много трудно сутрин!
какви са тия стойности.нямаш нормално работещ цилиндър.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Да не смучи въздух от тандем помпата, за туй да блъска тез корекции ?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: AJM пали много трудно сутрин!
корекциите са все в + , значи пикаещи.не вярвам да е въздух.в краен случай измерете компресия.много е погрешно да се съди за състоянието на дюзите по показанията.тия стойности дават информация за работата на цилиндъра като цяло.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Хммм, Корекция в + не означава ли , че е удължен импулса за впръскване ? Тоест, принудително се увеличава порцията гориво за тоз цилиндър ?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Пичове гледайте какво пиша!! При първоначалния тест след престой от 12ч показва следните стойности! 1-ви цилиндър съответно първа дюза +0.5 2-ри +0.5, 3-ти +2.5, 4-ти +5. След смяна на 4-ти цилиндър съответно 4-та дюза на първи цилиндър и 12часа престой на този цилиндър стойностите са същите е няма ле да кажете с лека ръка дюза! 

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: AJM пали много трудно сутрин!
а синхронизацията на двата вала колко е?
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Хубаво де при мен корекциите на дюзите на студен мотор достигат на дюза най-много на -0.30 до +0.26 и като загрее почти всичките са на нулата.Незнам най накрая ще излезе нещо дребно което трудно за хващане.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Здравейте отново ето и корекциите днес:
1ви - -2,6
2ри - +2,6
3ти - -0,5
4ти - +1,8
1ви - -2,6
2ри - +2,6
3ти - -0,5
4ти - +1,8
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Нещо ново. След като измерих компреся и видах че е в норми както и няма отклонение в различните цилиндри при закачен амперметър подкачващата помпа гълта 5А а не от 8-10А както го дават по сервизните инструкции. Не се мерило дебит и налягане а по тока се ориентираш.
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Не вярвам да е от това(подкачващата помпа в резервора),моят AJM няма помпа в резервора.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AJM пали много трудно сутрин!
Защо мислиш че няма?
Като дадеш на контакт не чуваш ли как леко шуми като на бензиновите двигатели?
Мойта джвърква така та си изразя ма на студено като откачих маркуча на входа на горивния филтър то само плуе. А на входа на тандем помпата трябва да се подаде налягане от 1бар ма в инструкцитее не пише.
Просто го замерихме на друг ajm с манометър. Днес отивам да сменям дюзата която взех за такава помпа хората казаха че ще може. Между другото моргата на стар лозенски път дето продават само части от ваг групата са мнооооооого коректни.
Приятно изненадън съм.

Мойта джвърква така та си изразя ма на студено като откачих маркуча на входа на горивния филтър то само плуе. А на входа на тандем помпата трябва да се подаде налягане от 1бар ма в инструкцитее не пише.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта