AJM пали много трудно сутрин!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот d_s_dimitrov » Съб 23 яну 2010 14:24


След като смених уплътненята на дюзите и една дюза тъй като имаше +5 корекция си мислех че нещата ще са ок но уви не са. Тази сутрин пали и гасне припалва и гасне и като задържах на стартер запали но пуши от отзад за около 40сек и до тогава работи много гадно после изчиства. Предложения? Сменил съм подгревни свещи. Те работят релето щрака има ток. :banghead: Зверски отчаян съм.




Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот batteto.1984 » Съб 23 яну 2010 16:06


Здравей колега ти си следващият с такъв проблем (аз включително),при мен се случи същото след смяна на хидравличните повдигачи а преди да ги пипам не съм имал никакви проблеми с паленето,сменях горивен филтър и куп други неща но спасение няма .Ето може да видиш тази тема:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=177522


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот Zinoto » Съб 23 яну 2010 21:26


Търсете проблема в количството гориво


d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот d_s_dimitrov » Съб 23 яну 2010 21:33


Е да де количеството гориво него ли определя шибания ел клапан. За който разбрах че на пд е проблем. За това сменям дюза защото е с корекция +5 и започва да пада. На 3-ти е +2.5 На 4ти е +5 и почва да пада.
Но това пре напълно истинъл двигател. Утре като я запаля сутринта ще прочета корекциите.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот ifidik » Съб 23 яну 2010 21:50


какви са тия стойности.нямаш нормално работещ цилиндър.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот Dobromirski » Съб 23 яну 2010 22:01


Да не смучи въздух от тандем помпата, за туй да блъска тез корекции ?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот ifidik » Съб 23 яну 2010 22:12


корекциите са все в + , значи пикаещи.не вярвам да е въздух.в краен случай измерете компресия.много е погрешно да се съди за състоянието на дюзите по показанията.тия стойности дават информация за работата на цилиндъра като цяло.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот Dobromirski » Съб 23 яну 2010 22:16


Хммм, Корекция в + не означава ли , че е удължен импулса за впръскване ? Тоест, принудително се увеличава порцията гориво за тоз цилиндър ?


d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот d_s_dimitrov » Съб 23 яну 2010 22:59


Пичове гледайте какво пиша!! При първоначалния тест след престой от 12ч показва следните стойности! 1-ви цилиндър съответно първа дюза +0.5 2-ри +0.5, 3-ти +2.5, 4-ти +5. След смяна на 4-ти цилиндър съответно 4-та дюза на първи цилиндър и 12часа престой на този цилиндър стойностите са същите е няма ле да кажете с лека ръка дюза! :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот niks76 » Съб 23 яну 2010 23:10


а синхронизацията на двата вала колко е?


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот batteto.1984 » Нед 24 яну 2010 0:56


Хубаво де при мен корекциите на дюзите на студен мотор достигат на дюза най-много на -0.30 до +0.26 и като загрее почти всичките са на нулата.Незнам най накрая ще излезе нещо дребно което трудно за хващане.


d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот d_s_dimitrov » Нед 24 яну 2010 9:37


Здравейте отново ето и корекциите днес:
1ви - -2,6
2ри - +2,6
3ти - -0,5
4ти - +1,8


d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот d_s_dimitrov » Вто 26 яну 2010 13:29


Нещо ново. След като измерих компреся и видах че е в норми както и няма отклонение в различните цилиндри при закачен амперметър подкачващата помпа гълта 5А а не от 8-10А както го дават по сервизните инструкции. Не се мерило дебит и налягане а по тока се ориентираш.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот batteto.1984 » Вто 26 яну 2010 15:23


Не вярвам да е от това(подкачващата помпа в резервора),моят AJM няма помпа в резервора.


d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AJM пали много трудно сутрин!

Мнениеот d_s_dimitrov » Сря 27 яну 2010 8:37


Защо мислиш че няма? :roll: Като дадеш на контакт не чуваш ли как леко шуми като на бензиновите двигатели?
Мойта джвърква така та си изразя ма на студено като откачих маркуча на входа на горивния филтър то само плуе. А на входа на тандем помпата трябва да се подаде налягане от 1бар ма в инструкцитее не пише. :banghead: Просто го замерихме на друг ajm с манометър. Днес отивам да сменям дюзата която взех за такава помпа хората казаха че ще може. Между другото моргата на стар лозенски път дето продават само части от ваг групата са мнооооооого коректни. :shock Приятно изненадън съм.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта