Пушек от парното
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Пушек от парното
Има ли вариант да не е от радиаторчето на парното? Като духа топло и мирише на изгоряло (тежка миризма, може да е от антифриз, може и да не е). Някой имал ли е подобен проблем?
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Пушек от парното
а прозорците запотяват ли се (значи ти е пукнато радиаторчето)ако ли пък не,проблемът ти е че попада масло по някакъв начин върху колекторите и се изпарява и се получава тази миризма,
от там вентилатора на парното го вкарва купето



- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пушек от парното
Има ли начин да се провери дали радиаторчето е здраво, без да се сваля таблото?
- The Officer
- Мнения: 247
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Пушек от парното
Има ли начин да се провери дали радиаторчето е здраво, без да се сваля таблото?
а прозорците запотяват ли се (значи ти е пукнато радиаторчето)
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пушек от парното
beky1 написа:проблемът ти е че попада масло по някакъв начин върху колекторите и се изпарява и се получава тази миризма,![]()
![]()
от там вентилатора на парното го вкарва купето
Това се оказа


-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 10 юни 2009 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lk;dkdskoewjdk
Re: Пушек от парното
подобен проблем имах аз през лятото не с vw с друг автомобил. когато пусна климатика и влиза в купето нещо като пушек(мъгла),ако могатака да се изразя. специфична миризма както казваш тежка. при мен проблема беше спукан радиатор на парното имаше теч в купето, въздуховодите на парното бяха омазнени . такъв проблем имах аз ако имаш и ти подобен значи радиатор.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пушек от парното
baracuda681 написа:[
Това се оказаИзбило е от някъде
Не му се сърди...100% си е оригиналното още.И пак много е изкарало...на Пасат В5 и А4-ки ги сменям вече доста...на по няма 10-тина години...и то тотал щета

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Пушек от парното
baracuda681 написа:beky1 написа:проблемът ти е че попада масло по някакъв начин върху колекторите и се изпарява и се получава тази миризма,![]()
![]()
от там вентилатора на парното го вкарва купето
Това се оказаИзбило е от някъде
Честито и заповядай: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=152266&start=0
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пушек от парното
Ако имаш и климатик/троник без филтър за купето "заповядай" и от мен..макар че е за пасат...при теб е почти същото
..колко е яко да се самоцитираш


zfa159 написа:Днес ми попадна един Пасат В3 за ремонт на клапи и радиаторче на парно....въпросния беше с климатроник и както е характерно за модела без филтър на въздуха преди вентилатора.
Съответно повечето колеги тук поради липса на техника не могат да си дръпнат фреона и да си ремонтират клпаите като хората а свалят само частта,която е със самите клапи и отоплителния радиатор.
Да,обаче в случая,когато колата е с климатик/климатроник и няма филтър за входния въздух за тези колеги това остава скрито :
Ето линк към по-детайлна снимка -> Цък
Това е мизерията,която с годините се е набивала в радиаторчето (изпарителя) и съответно натоварва вентилатора а веенето в купето е по-слабо отколкото трябва да е.същата тази гнус задържа влага и съответно смърди на различни гадости...тя запушва и тръбичките за отвеждане на конденза извън кожуха на парното.
Ако колата е с климатик/климатроник за да се изчисти и този радиатор е необходимо :
-да се изтегли фреона от системата.
-да се демонтира ТРВ-то (температурен-редуцирвентил),който е онази черна кутиика под меката връзка от двигателя до въздушния филтър по пътя на климатичните тръби.
-да се свали целия кожух на парното и да се отвори,както се прави и с обикновенния.
Съответно после по обратния ред се сглобява,само че трябва да се позлват нови О-пръстени за сглобката ТРВ/тръби и то устойчиви на фреон.
Т.е. намирате си някой,който да се навие да дръпне фреона и да ви го пази докато си свършите работата с клапите и т.н.,после отивате да си монтира ТРВ-то с нови гумички,да си провери системата и да я напълни отново с необходимото количество фреон.Съответно ако е коректен си заплащате само гучмичките и цената на липсващия ви преди ремонта фреон...което излиза едни 60-тина лв при повечето В3-ки (12лв са гумички и 30-40лв за фреон (това са до 400 грама липсващ)).Така получавате почистен климатичен радиатор,почистен кожух на парното,почистена тръбичка за конденза и обслужен климатик.
Процедурата не е много по-сложна а определено има ефект понеже така се удължава живота на клиамтичния радиатор (иначе гние от тези боклуци и влагата).
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пушек от парното

Колеги, МЕРСИ за отзивчивостта, но


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 71 госта