passat_rs написа:batko_miro написа:Добре ве. Я да питам, че се замислих и едно не ми е ясно. С тоз би-ксенон "мувинг" на H4 едносекционен фар, караш извън града през деня на къси. Решаваш да предупредиш насрещнодвижещия се, че има полицаи примерно и му присветкаш. В началото на присветкането(аз така го разбирам) си на къси, цъкаш дълги със светкавицата и... Ако е с нормална крушка H4 ще продължи да си свети и жичката за късите и ще светне и тази на дългите. Питането ми е, как аджеба тоз "мувинг" разбира на кое да лизне-къси или дълги, при положение че се подава ток и към двата управляващи кабела?Разговарях с човек, който продава доста видове ксенони(не е от форума) и не можа да ми обясни...
![]()
![]()
много хубаво си го е обяснил колегата как ще светне тоя ксенон и на къси и на дълги едновременно ?

щото не му прекъсваш сигнала за къси и в това време подаваш сигнал да светне и на дълги