Шумахер №1 !

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Вто 25 апр 2006 17:56


blacki написа:Няма какво да говерим то се видя че Алонсо щеше да излезе на няколко пъти от постата

не го знам може найстина да пости mhihi
обаче каквото и да кажете ще си говорим на следващото състезание!
на Имола Ферари с живота си трябва да вземат победа и съм сигурен че са навъртяли доста повече километраж по нея за разлика от всички останали...така че мн добре познават пистата и са си направили настройките!
сега ако някой отрече ,че Масса не помогна пак на Шумафер, като затвори Алонсо още на старта...а после ходи го настигай и той контролирал състезанието/Шумахер/
за мен Шумахер винаги е пазен и е побеждавал заради съотборника си!
но отново казвам че ще си покаже на следващото състезание-където не се съмнявам в Алонсо :само левски




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 25 апр 2006 18:59


Ами не
Маса определено не е бавил Алонсо въобще, просто Алонсо не можеше да направи много...
За него беше излишно.. да прави каквото и да , по простата причина, че Маса беше на 2 сек. пред него.. а това не е малка разлика..

Но наистина Ферари имаха проблем, защото след 2 рият бокс паднаха с 2 сек. времената на Шумахер... и на Маса и то с повече..

А Рено пък и Ферари прекалено добре знаеха, че силата им е преди Шумахер да влезе в бокса.
Защото ясно беше, че пилето имаше проблеми основно с гумите...
т.е. след бокса, е ясно, че дори и по-тежък, ще върти същите обиколки каквито и Алонсо лек но със затрити гуми...

Така, че единственият шанс на Рено го използваха, като с явна идея, Ш да бъде забавен от 3-4 коли трафик.. е ама не стана..

А все си мисля, че реното беше дори по-тежко, защото сипа според предсказванията гориво за 2 обиколко повече + 5 обиколко по-късно спиране.. можеха да въртят 7 обиколки... повече...

Но само да вметна, че Шумахер влезе 1 вият бокс с 11 сек. преднина.. на после Алонсои излезе точно на 11 сек.. т.е. нищо не свършиха.. а тогава Ш не караше като изоглав ;)

Та въпрос на сметки.. и този път добри..
На всички им е ясно, че Ф има по-висок върт. момент, по-бързо набира след завоите.. пък реното е по-добро в завоите... ами виждаше се на правата, как реното не можеше на правата да набере толкова, че да изпревари ферарито...

Аз за нюроринг.. ми ша видим.. там и мерцедесите ще се омешат... яко...
Шумахер ще кара 2 ро състезание с този мотор.. Алонсо ще е с нов...
Хакинен, разбора се ще го гръмне... и ще стартира 10 места назад... щот маклараните вървят по-добре пълни.. и по-добре се оправят с гумите...

Големият гот, за мен, е че Ферари вече си натоварват гумите колкото трябва.. и започват да работят бързо, и показват постоянство.. което им беше проблем...

Шампионата става интересен..
Флавио тръгна с голямата кошница... ма да видим на финала какво ще сложи в нея...

Аз лично си мисля.. мерцедесите ще вземат победа.. /ако финишират/ Алонсо ще изскочи от пистата... а Шумахер ше е 2-3-4... там някъде...

Сега ще е интересно да се гледа Алонсо как ще реагира когато имат горе долу еднакво бързи коли с водещите тимове... и трябва да пази титла... пък да не говорим, че от догодина е в Мерцедес...

да видим дали ще позная....


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 26 апр 2006 8:01


Вили - нелош анализ.
Райконен - не Хакинен.
Само да добавя - мисля че Ферари позапазиха мотора. Няколко дребни детайла:
1.Алонсо когато настигаше Михаел след първите спирания е харчил доста повече гориво;
2.За първа година Фераритата харчат по-малко от Рено;
3.И най-важно ->не се доверявай на цифрите дето ги изписват за зареждането - не са измерени обективно, а на базата на времето в което шланга е в резервоара!!! :idea:


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Сря 26 апр 2006 9:02


Ако все още има хора не разбрали :На Пилето и **** му е карач .Не мога да разбера как може да не се уважават хора който пишат историята на този велик спорт.Изказвания за това колко му била добра колата ,как втория пилот му помагал,как допускал смешни грешки и т.н. са меко казано смешни.Това което забелязвам аз на последък е че хъса му е друг,овехтява пича но все пак си остава недостижим за повечето пилоти.Другото което искам да кажа е че предишните 3 старта Шуми нямаше подкрепата на Маса щото тоя бездарник катастрофираше като луд, а за развоя на състезанието е много важно на пистата да са и двете коли на тима .Пазенето на лидера е част от стратегията на всички отбори.
Айде с здраве.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 26 апр 2006 11:39


madmen написа:
evgenyh написа:според мен рено сами се биха - трябваше да изчакат Шуми да влезне в бокса, да направят още 3,4 обиколки и със сигурност Алонсо излизаше 1-ви, но те решиха, че Шуми е прекалено бавен и ще наваксат още на 1-вата обиколка след като Алонсо излезе, но от Ферари реагираха моментално и веднага вкараха Шумахер в бокса и така Рено се прецакаха.

mhihi Според Пат Саймъндс в Реното е имало гориво точно за още две обиколки, колкото и в първото Ферари :shock
Откъде да ги завърти тези 3,4 обиколки.....?


еми то колегата wili98 ти е отговорил преди мене:

"А все си мисля, че реното беше дори по-тежко, защото сипа според предсказванията гориво за 2 обиколко повече + 5 обиколко по-късно спиране.. можеха да въртят 7 обиколки... повече... "


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 26 апр 2006 12:09


Pat Symonds - Ferrari pulled a blinder
To stop or not to stop? Did Renault make the right decision?
24 April 2006

Following Michael Schumacher’s victory over Fernando Alonso at Imola on Sunday, the paddock was alive with speculation about ‘tactical errors', bluff and counter bluff, and respective fuel loads. Did Renault throw away a race win with a tactical mistake? Or did they do everything they could to try and steal the win from Ferrari? Clearly, Renault believe the latter - as engineering director Pat Symonds explained…

Q: Pat, let's start at the beginning. How did the first stint go for Alonso?
Pat Symonds: To be honest, the first stint unfolded pretty much as we expected. We saw Michael pulling away from everybody, as we had predicted - although perhaps not as fast as we had thought. It also became clear during that stint, that the tyre degradation was very low. That meant we knew the longer first stint we had planned, would allow us to pull back some time on Michael - as, indeed, proved to be the case [Alonso was 13.563s behind when Schumacher stopped, and 11.272s behind after Alonso had stopped].

Q: And what about the second stint of the race?
PS: That was when things became very surprising. Michael's tyre degradation was suddenly dreadful - and it very soon became clear that we were significantly quicker than him, and running much faster. It took Fernando less than ten laps to close the gap and start pressuring him.

Q: Presumably, then, the logical thing to do would have been to run longer again and pass him at the stops?
PS: Yes, that would - but by the middle of the second stint, we are already locked into our strategy. We make the decision about our second stop during the first stint, and at that point, we had no idea that Michael would have the problems he did. So we followed our optimum pattern, which was to do a shorter second stint in order to improve our track position relative to Michael. Unlike the television predictions, which had us stopping on lap 47 I believe, our measurements said we would stop only a lap later than Michael in all likelihood, or possibly even on the same lap.

Q: In reality, though, you stopped Fernando early…
PS: Yes, exactly. Fernando pitted two laps earlier than we had planned. Had we been certain of going significantly further than Michael in the second stint then obviously, the option would have been to stay out - and it would have probably worked. But we didn't have that extra fuel, and we would probably have run only a lap longer than Michael. During that lap, he would have been on new tyres and we saw in qualifying that they were particularly strong on those opening ‘golden' laps. So we didn't think it would work for us and obviously, simply following Michael in and out of the pits was not an option. So we got creative, and took the only other option available to try and get the win - to bring Fernando in early.

Q: Was it easy to know which lap to stop on?
PS: We had to judge it so that we didn't stop too early, and drop into Massa's clutches. So as soon as we saw we were clear, we discussed it with Fernando and gave him a choice: if he was able to overtake Michael, he should stay out; and if not, then he should pit. He pitted, we went for it, and we missed out by just 0.7s when the stops cycled through.

Q: So what was the key?
PS: The really significant thing was that on the free lap after Fernando pitted, Michael showed he had some performance in reserve. On the lap we pitted, he did a lap of 1:25.7 - where his average speed in the ten previous laps, was 1:27.4. The lap-times during the second stint had not suggested he had that performance in reserve.

Q: Is it frustrating to get beaten by such a fine margin?
PS: I think that's what motor racing is all about to be honest. Hats off to Michael and Ferrari, because they pulled a blinder! From our point of view, we could have run our planned strategy and still finished second. But it would have been an unsatisfying second place, because there would have been a ‘what if' factor because we hadn't explored every option available to us. As it was, we tried everything we could - and it didn't come off because we saw two cars with very equal levels of performance, battling for the win.* As I said yesterday, ‘nothing ventured, nothing gained.’ But in this case, nothing lost either.

*Note: the ‘ideal' laps for each driver - produced by adding together their best three sectors, and which indicates the ‘ultimate' potential performance of the cars - were 1:24.524 for Alonso and 1:24.502 for Schumacher.
от http://www.formula1.com
Надявам се че сте прочели и по-горния ми пост! Това което се изписва на екрана ви -> толкова гориво, за толкова обиколки е смятано въз основа на времето за което се зарежда - и няма много общо с истината!!! При втория стинг времената на Алонсо бяха по-добри в сравнение с първия с по 0.7 до 1.0 сек. точно заради по-малкото заредено гориво.
А иначе и за мене действа подлъгващо -> Алонсо сипал гориво за 22об., а Михаел за 19об. при първия пит стоп .... :shock
Много се отнесохме от заглавието на темата.... Ай със здраве и поздрави на всички фенове на Формула1


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 26 апр 2006 12:10


:beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 27 апр 2006 15:37


Ето го баткоо сега разбирам, защо бил номер 1: :xaxaxa :xaxaxa :lupe
Изображение


Потребителски аватар
wolf
Мнения: 211
Регистриран на: Съб 14 май 2005 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот wolf » Чет 27 апр 2006 15:38


леле Адолф Щумахер :shock


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Чет 27 апр 2006 16:34


Точно това състезание не го гледах, но мога да кажа две причини защо не ми харесва Шумахер:
1 преди да дойде във Ферари с уговорката, втория пилот да му пази гърба, Шумахер сам си завоюваше победите, и го правеше с много пот. Но имаше и много подли постъпки от сорта на сблъсъците с Хил и Менсъл, единия път това му донесе титлата, другия не успя ...
2 Откак е във Ферари нека някой да провери, колко пъти разликата м/у него "Шампиона" и втория в крайното класиране е била няколко точки, "осигурени" му по-рано през сезона от съотборника. От гледна точка на отбора Ферари, тактиката е оправдана, те искат шампион, но от гледна точка на пилота - тези въртели не го правят по-добър драйвър.
Не твърдя, че не е добър, но не уважавам хора, които трупат активи за сметка на другите и после парадират с това.
Феновете нека са спокойно, каквото и да си говорим историята помни статистиката :)

БТВ Макларън и Уилиямс не толерират подобни предимства.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 27 апр 2006 17:16


Да да и един мармот завива шоколада в станиол. :lol: 8) Да не забравяме че след като е отборно състезание всичко позволено си е нормално като тактика. Тва се едно във футбола да ми разправаш че еди кой си отбор не бил велик щото едикойси играч трупа голове на гърба на другите. Ххахаа Ама не е така и отбора си е велик и Шуми също. :wink: 8)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 27 апр 2006 17:34


VWGT написа:Откак е във Ферари нека някой да провери, колко пъти разликата м/у него "Шампиона" и втория в крайното класиране е била няколко точки, "осигурени" му по-рано през сезона от съотборника.


Aз да те апострофирам със следният много важен въпрос "През последните години (от 1993-та насам) през колко години Шумахер е бил претендент за титлата (говоря да е в тройката в крайното класиране)?"

Да не говорим, че едният от рекордите му е "най-много поредни победи", както и "най-много спечелени точки за сезон".

Как си обяснявате, че независимо в кой отбор и с какъв автомобил кара, винги е сочен като претендент за спечелване на състезанието? Защо не сочат примерно Физикела - кара в момента много по-добра кола от тази на Шуми?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 27 апр 2006 18:28


Абе няма спор, че е велик пилот, всички му го признават.
Мен лично ме дразни, защото e правел няколко доста гадни пумиарски постъпки на пистата. Няма да забравя как изблъска Хил през 1993, после 1997 пак се опита да преебе Вилньов.

А в тази физиономия нищо пилешко не намирам, защо му викат пилето
Изображение :roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 27 апр 2006 18:44


Абе изблъскал Хил :) Него колко пъти са го блъскали, никой не помни. На Спа една година в големия дъжд, когато изпреварваше Култарт с обиколка, онзи какъв номер му погоди. Най-хубавото е, че Култи след години си призна, но никой не го смята за пумияр! Просто народа и специално българския народ умира да завижда на успелите и се кефи да симпатизира на лузерите. Затов в темата за бугатито на Вълка има толкоз рев и плач :) Бил човека на правилното място през правилното време и сега е мега гъзар. Мнозина от нас никога няма да постигнат това, но повод ли е това да го мразим?! За мен лично такива хора са пример и им се възхищавам изскрено.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 27 апр 2006 18:57


Е това с Култард беше култово, няма да го забравя никога, а Шумито искаше да го бие след това по боксовете м/у другото аз съм забелязал, че точно в Б-я 90% от хората дето са чували или се интересуват от Ф1 са му фенове.
Че е голям, голям никой не може да го отрече, но лично аз не му симпатизирам.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 64 госта