проблем след изхвърляне на масло от двигателя
проблем след изхвърляне на масло от двигателя
Здр.тези дни по време на големите минусови температури двигателя на колата ми изхвърли масло от гарнитурата на капака за клапаните и от долния краи на щеката за маслото.Нивото на маслото не се промени особенно.Беше замръзнал маркуча за картерните газове от двигателя до кутията за въздушния филтър,имаше много конденз вътре и всичко беше ледено.Маслото беше в нормално състояние,до следващия ден когато го проверих.На другия ден беше като боза,но нивото му беше както си е било преди.Антифриза може и да е с 50-80мл.по малко(не помня колко беше точно),сега е на долната граница(на мин.)на казанчето.Другото е че в тези студове колата ми за 15 мин.работа не загрява повече от 50 градуса.Ако термостата се е прецакал и е постоянно отворен дали има отношение с повечето конденз.Ако някои се сеща за какво става въпрос нека пише в темата.Колата е VW POLO код на двигател ADX 1.3 моноинжекцион 1995г.Благодаря предварително.
- sasho_sb
- Мнения: 194
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Костинброд
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
термостата няма отношение към конденза .наи-вероятно не ти работи /незатваря напълно/,за 15 мин двигателя би трябвало да ти е загрял . 

-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:30, променено общо 1 път.
- Beatle88
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
При мен беше станало същото. Когато отидох на ремонт, откачаме мъркучето и що да видим- половин литър вода изтече. По- лошото беше, че долу където се влива в картера беше цялото запушено- затова откъде откъде да излезе- през пръчката.
Решението- ново масло, няколко обезмаслителя и почистване на картера и всичките му дупки.
Решението- ново масло, няколко обезмаслителя и почистване на картера и всичките му дупки.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
Проблема е сходен със моя, но ти имаш и още проблеми.
viewtopic.php?f=7&t=183013
1. Маслото е като боза казваш? На щеката ли е като боза, или на капачката горе?
Ако е на капачката , свиркай си , и си карай.Ако има и на щеката, провери след работа на място , дълго време , и при загрял двг на 90 градуса (например работила 20 минути на 90 градуса) дали маслото пак е като боза. Понеже конденза прави маслото в този му вид, ако колата ти не загрява хубаво и я караш полу загряла винаги, се натрупва още повече вода (конденз) в картера и маслото става в този вид.
2.Провери даали губи антифриз, долей си донякъде, и след да речем 5 дена, спри колата на същото място където си наливал (важно е!!!) и гледай. Ако губи антифриз, провери дали не покапва отнякъде, провери и в казанчето дали не се образуват маслени капки на повърхността (ако е така, отива към гарнитура на главата).
3.Смени си термостата !!! Ама обезателно, заради него не ти загрява колата. Като го сменяш промий системата (10-15 литра вода, наливаш и надуваш с уста през казанчето) , после си налей антифриз, какъвто е бил преди да го смениш (зелен/син/розов) , аз наливам без да разреждам с вода, няма ядове дори на -18.
Термостат слагаш или БЕР или Валер. ВЕРНЕТ не слагай никога!!!!! Менте е голямо!
Поздрави! Да пишеш какво е станало.
viewtopic.php?f=7&t=183013
1. Маслото е като боза казваш? На щеката ли е като боза, или на капачката горе?
Ако е на капачката , свиркай си , и си карай.Ако има и на щеката, провери след работа на място , дълго време , и при загрял двг на 90 градуса (например работила 20 минути на 90 градуса) дали маслото пак е като боза. Понеже конденза прави маслото в този му вид, ако колата ти не загрява хубаво и я караш полу загряла винаги, се натрупва още повече вода (конденз) в картера и маслото става в този вид.
2.Провери даали губи антифриз, долей си донякъде, и след да речем 5 дена, спри колата на същото място където си наливал (важно е!!!) и гледай. Ако губи антифриз, провери дали не покапва отнякъде, провери и в казанчето дали не се образуват маслени капки на повърхността (ако е така, отива към гарнитура на главата).
3.Смени си термостата !!! Ама обезателно, заради него не ти загрява колата. Като го сменяш промий системата (10-15 литра вода, наливаш и надуваш с уста през казанчето) , после си налей антифриз, какъвто е бил преди да го смениш (зелен/син/розов) , аз наливам без да разреждам с вода, няма ядове дори на -18.
Термостат слагаш или БЕР или Валер. ВЕРНЕТ не слагай никога!!!!! Менте е голямо!
Поздрави! Да пишеш какво е станало.
-
vasko_x_2
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
Здравейте колеги!Не знам дали тук е мястото да питам...та имам POLO 1.0 кубика AER 98година и след смяна на маслото за 2000км ми "изпи" 1литър
.Доколкото можах да огледам двигателя не видях да има теч!!Дали това е нормално или имам проблем?Благодаря ви 
.Доколкото можах да огледам двигателя не видях да има теч!!Дали това е нормално или имам проблем?Благодаря ви - anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
Щом е изпило 1л без течове -гумички на клапани те са си отишли а може и сегменти за да си сигурен че са гумички запали я на празен ход и ако излиза сивкав дим-гумички,ако имаш газово тая проба на бенз иначе лъже,но първо погледни да не тече от пробката на картера не винаги слагат дифтунка на пробката и оттам тече.
Последна промяна от anonimko на Чет 29 апр 2010 12:41, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
vasko_x_2 написа:Здравейте колеги!Не знам дали тук е мястото да питам...та имам POLO 1.0 кубика AER 98година и след смяна на маслото за 2000км ми "изпи" 1литър.Доколкото можах да огледам двигателя не видях да има теч!!Дали това е нормално или имам проблем?Благодаря ви
Сегменти за мене, макар че на ФВ дават до 1л/1000км нормален маслоразход. Не я пипай да не си отвориш по - голяма беля - доливай. Моята, преди ремонта "пиеше" колкото твоята /същия двг. и година/ и повдигачите ми чукаха, но като сменихме моторния блок се оправи - не чукат повдигачи, гори масло само ако я карам над МВМ /3600об/мин/ и то малко - около 100гр/1000км.
-
vasko_x_2
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: проблем след изхвърляне на масло от двигателя
Здравейте!!Нямах нет затова не писах!Ходих дo "Auto +" и като се почна...цялата кола е за смяна
..бобина(пукната е,но не прави проблеми)делко,семеринги......сега ще оправям,доколкото имам пари и карам докато се разпадне.... 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта