След като запаля двигателя се форсира .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Stivi » Пон 25 яну 2010 13:36


Какво форсиране бе колега :shock Колата си е ток и жица просто изглежда за първи път виждаш как пали при ниски температури,на тъста дизеловата Корола държи доста по-високи обороти за известно време в големите студове /1.4 D4-D/ !




Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 26 яну 2010 23:58


Добре това с форсирането го разбрах, че явно не е проблем ... а я ми обяснете защо като запали колата на -15 -17 пуши гъст бял дим, а примерно при -5 - 8 това го няма или е само изпушване и не го виждам ? Гледах и клипчета и там е така?!?!?!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Zinoto » Сря 27 яну 2010 0:39


На тия температури не гледай дима, важното е да пали от един оборот без да мени обороти. Ако беше направена да не пуши бяло на тия температури, на +10 щеше да изпушва черно като локомотив.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот gogovaseev » Сря 27 яну 2010 7:29


Zinoto написа:На тия температури не гледай дима, важното е да пали от един оборот без да мени обороти. Ако беше направена да не пуши бяло на тия температури, на +10 щеше да изпушва черно като локомотив.

:да:


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот djdaka » Сря 27 яну 2010 12:07


EXPLOSIVE написа:Добре това с форсирането го разбрах, че явно не е проблем ... а я ми обяснете защо като запали колата на -15 -17 пуши гъст бял дим, а примерно при -5 - 8 това го няма или е само изпушване и не го виждам ? Гледах и клипчета и там е така?!?!?!


Не казваш от къде зареждаш , но на тези студове е нормално да излиза конденз, номера е да не мирише на сурова нафта и като позагрее двигатела да е едва долувим.
Поздрави.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот EXPLOSIVE » Сря 27 яну 2010 14:33


3ареждам от Лукоил и Еко (сега е от Лукоил) ... но нещата са си наред значи ... Дима изчезва когато загрее, пали ... е не е от четвърт, ама в тоя студ да запали от 3-4 оборот ми се струва нормално ;)


ivanvankata
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот ivanvankata » Чет 11 фев 2010 22:48


здавете колеги аз сам нов и искам да споделя и моя проблем и аз сам афн мотор 110к и при мен се е слу4вало така да се изфорсира но има и друго по време на движение като пусна на свободна и ми даржи високи обороти около 1200-1300 това от какжо може да е и дали е нешто сериозно



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта