Пасата влезе в критическата възраст

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот escrime » Вто 26 яну 2010 13:32


Да, дори на малкия кръг духа топло. При мен още преди да се повдигне стрелката на водата започва да се напъва с топлото. При всички положения 110 градуса са доста :shock

Май трябва да започнеш от термостат и промивка + нов антифриз. Най-лесно и най-ценосъобразно е за метода проба-грешка.

Успех! :да:

П.П.: При мен се получи подобна ситуация... На следващия ден хванах, че ми тече доста тройника с датчиците пред блока на двигателя. Смених го с оригинален от Порше заедно с о-пръстените и всички температури си дойдоха по местата - и на двигателя и парното. В този ред на мисли - как ти е нивото на антифриза? Доливаш ли често?




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот znainainai » Вто 26 яну 2010 13:40


Малкият кръг е парното :wink:
Термостата дори и да има грижи пак ще имаш парно.
1.Водната помпа как е?
2.Има ли циркулация на малкия кръг?
3.Виж дали тече през тънкото маркуче :idea:
4.Еднакво топли ли са двата маркуча които влизат в радиаторчето?
5.Не каза имаш ли ги тия глупости на маркучите на парното едно алуминиево и едно пластмасово тяло свързани със тънко маркуче?


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Вто 26 яну 2010 13:49


escrime написа:.. Доливаш ли често?

Да. Доливам. Тече ми тройника, но съм го оставил да си тече, че ме мързи да го сменям :-)

@znainainai:Задваш ми въпроси на които не мога да дам отговор :oops: Аз мога само да наливам гориво и да карам


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот Snejoky » Вто 26 яну 2010 23:09


scuba написа:@znainainai:Задваш ми въпроси на които не мога да дам отговор :oops: Аз мога само да наливам гориво и да карам

Значи трябва да го погледне някой, който може да даде отговор :wink:
Сещам се за един д-р VW, ама той сега се занимава с други неща.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 27 яну 2010 8:42


Виктореееее ,па ако не ти е късно дай да погледнем почивните дни дееба за кво иде реч,да не би да има ядове с помпа или термостат,ма тез мъцъцки за който говори колега знайнайнай.... за пръв път ги чувам :idea: ,ма мое се види дееба :Mr Green Fun


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Сря 27 яну 2010 10:34


MITKO_DVD написа:Виктореееее ,па ако не ти е късно дай да погледнем почивните дни дееба за кво иде реч,да не би да има ядове с помпа или термостат,ма тез мъцъцки за който говори колега знайнайнай.... за пръв път ги чувам :idea: ,ма мое се види дееба :Mr Green Fun

Ako разбираш от такива неща - оставям те да гледаш :-) Аз мога да бъда само наблюдател


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот stefan4o » Сря 27 яну 2010 12:30


MITKO_DVD написа:ма тез мъцъцки за който говори колега знайнайнай.... за пръв път ги чувам :idea: ,ма мое се види дееба :Mr Green Fun

Мисля, че за тези говорите в темата. И на моята Джета са правили проблем, след което са шунтирани и парното работи съвсем нормално:
Изображение
Заградени са с тънка червена линийка.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот znainainai » Сря 27 яну 2010 16:12


stefan4o написа:....
Заградени са с тънка червена линийка.

:да:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот doktora » Чет 28 яну 2010 14:09


Извинявам се за спама spam , но не мога да се стърпя :) - страшно заглавие има темата :applause: :hahhihi: :hahhihi: , а първото изречение на автора направо "доубива коня" :011: .
Благодаря колега scuba че ме развесели и че направи деня ми по приятен :026: :bowdown и дано да успееш да решиш по-скоро проблема и по-тънко, че в тази люта зима и криза ... :да:
И не се заяждам :064: , дори напротив - дай боже в форума повече такива теми с чувство за хумор:)


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Пет 29 яну 2010 19:54


само да спомена че проблема МАЙ изчезна. Налях към 2 литра антифриз :oops: :oops: :oops: и колата почна да си върви и да си грее...сигурно й е трябвала течност.. Казаха ми, че за да не замръъзва исппарителя трябвало антифриз. Сипах и парното почна да бачка...
Балгодаря за съветите


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот Snejoky » Пет 29 яну 2010 21:27


Това бе едно от първите неща, за които се сетих, ама го изключих като вариант заради това мнение. Предположих, че редовно си следиш нивото на охладителната течност.
scuba написа:Да. Доливам. Тече ми тройника, но съм го оставил да си тече, че ме мързи да го сменям :-)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот stefan4o » Пет 29 яну 2010 22:01


scuba написа:само да спомена че проблема МАЙ изчезна. Налях към 2 литра антифриз :oops: :oops: :oops: и колата почна да си върви и да си грее...сигурно й е трябвала течност.. Казаха ми, че за да не замръъзва исппарителя трябвало антифриз. Сипах и парното почна да бачка...
Балгодаря за съветите

Хахахах, то все едно в казанчето си нямал изобщо, развесели ме страшно много mhihi :063:


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Пет 29 яну 2010 22:09


Snejoky написа:Това бе едно от първите неща, за които се сетих, ама го изключих като вариант заради това мнение. Предположих, че редовно си следиш нивото на охладителната течност.
scuba написа:Да. Доливам. Тече ми тройника, но съм го оставил да си тече, че ме мързи да го сменям :-)

:oops: :oops: сигурно съм забравил да добавя "... и ме мързи да доливам"
Утре отивам на доктор..Нова помпа, нов тройник, нов терностат... белкем тръгне... въпреки, че преди малко (живот и здраве да е) си купих нова кола ;-)


Потребителски аватар
Borsuka
Мнения: 124
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 23:40
Автомобил: vw passat B3 + reno laguna
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот Borsuka » Съб 30 яну 2010 2:21


Колегата stefan4o ти е показал в червено това, което трябва да махнеш. Поне до колкото ми е известно, предназначението на тази пластмасова джажда, е да ти ограничава притока на топла вода към радиаторчето. Вътре има една пластмасова съчма която ти спира топлата вода и тя потича по малкото маркуче, и затова ту имаш топло , ту нямаш. По често може да се види на голф 2 и много рядко на пасат б3 които са правени за по-топлите страни. Идеята е че, за там където ще се карат колите е топло, и за да не минава чак толкова гореща вода през радиаторчето се ограничава по този начин.


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот Snejoky » Съб 30 яну 2010 18:51


scuba написа: преди малко (живот и здраве да е) си купих нова кола ;-)


Честито :applause:
Не бъди стиснат, дай малко повече инфо!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 60 госта