Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об.-Решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Чет 28 яну 2010 18:28


Селямсъза написа:Колега и аз имам същия проблем но няма смисъл да те насочвам колегите го направиха точно и ясно...
При мен се случи 2пъти 1-вия път се оправи с едно обикновено "продухване"
Но сега ще мина по по-тежкия път..
Успех колега и дано се разминеш по най-лекия начин :drunk


Мерси за пожеланието, дано е така, още не съм ходил, че нещо няма лев много и не смея да отдиа ,че да не се излагам(знам ли к'во ще кажат за смяна). То и така става за каране ама по внимателно без да я режа, но задължително ще я погледна.Иначе днес я пробвах и не си направи "магарията", а'бе то егати колата с характер. :).Едно му е лошото на това, че ако си извънградско, когато изпреварваш такава беля може да ти направи ,че не ми се мисли направо.... :bishop Направо ме е страх обаче да не се "набуча" на някой "майстор",че каквито "професори" ги има :beat_butt2 . Някой, ако знае по свестен във Варна да "удари" едно рамо :) е, ако може де. Ходих един път преди време В "дизел сервиз" , мисля така се казваше - до зеленчуковата борса, ама още като не бях в час.И май тогава ме прецакаха нещо, щото това ми е първия дизел и мисля ,че ми смениха "усложливо" подгряващите свещи и ми набутаха "нови", уж мойте били зле, а сега в студа ми пали на 1 свещ май (защото тогава ми смениха само 3 свещи,Четвъртата била много "навряна" и била "добре де ;) " ), то си личи как тресе и върти по 1 минута, а в топлото е "чакмак". Писнало ми е от мошенници и некадърници. Затова моля за съвет за майстор във Варна.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот morfei1 » Чет 28 яну 2010 19:58


По-свястен от ifidik във Варна за VAG едва ли ще намериш :)

viewtopic.php?f=13&t=125832


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Чет 28 яну 2010 20:46


morfei1 написа:По-свястен от ifidik във Варна за VAG едва ли ще намериш :)

viewtopic.php?f=13&t=125832



Мерси колега :beer


Селямсъза
Мнения: 133
Регистриран на: Пон 04 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Селямсъза » Пет 29 яну 2010 1:22


Marto_VN написа:Мерси за пожеланието, дано е така, още не съм ходил, че нещо няма лев много и не смея да отдиа ,че да не се излагам(знам ли к'во ще кажат за смяна)..

За почистване на геометрията тука в Бургас в един сервиз ми казаха 240 лева
а при един познат 150 :roll: само за ориентир а за друго незнам


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Пет 29 яну 2010 15:38


Селямсъза написа:
Marto_VN написа:Мерси за пожеланието, дано е така, още не съм ходил, че нещо няма лев много и не смея да отдиа ,че да не се излагам(знам ли к'во ще кажат за смяна)..

За почистване на геометрията тука в Бургас в един сервиз ми казаха 240 лева
а при един познат 150 :roll: само за ориентир а за друго незнам


Мерси за отзивчивостта , все пак е друго като има кой да питаш за съвет както и за цени горе-долу, все пак, ако не си запознат ,ще дадеш колото ти кажат.А така може да потърсиш по-евтин вариант ;) и по свестен майстор. Ако на някой му харчи масло, защото имах такъв проблем да знае ,че е възможно да тече по малко от охладителя за маслто, при мен така беше.От там си тече по малко. Има едно кръгло уплътнение лесно се сменя и е евтино нещо от рода на около 15-20 лева. Преди това харчеше някъде около 300-400 грама на около 2000 км.Дано това помогне на някой.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Пет 29 яну 2010 15:43


Между другото писах на Иво и ми даде тел и адрес. И е супер близо до нас :) :) :). Другата седмица ще отида. Много е точен !!!


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Пон 01 фев 2010 15:43


morfei1 написа:По-свястен от ifidik във Варна за VAG едва ли ще намериш :)

viewtopic.php?f=13&t=125832


Хиляди благодарности колега за насоката към Иво, човека наистина му разбира много.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Пон 01 фев 2010 15:44


Ходих днес, при Иво.Много е свестен и му разбира.Човека си остави работата дето я имаше и ми погледна колата. Но за съжеление колеги - Турбото е проблема, клапана е добре, беше задръстен малко, но се оправи .Утре ще ходя за Турбо до с.Приселци, втора употреба за 400 лева дано е наред.Поне момчето там в моргата е от селото, приятел ми е, и няма ми набута боклук. Знам ,че новото е по-добре ама баси цената над 1000 лева.
Така ,че ще сменяме "ново" турбо. Мойто е доста зле-пренадува много и е опасно така, и почти не работи на моменти.
Като ми казаха к'ва беля може да стане направо ми се изправиха косите, и си мисля че просто имам супер късмет, с тая кола ходих и се прибрах от София.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Нед 25 апр 2010 17:34


Пиша малко късничко, :) ама проблема се оправи, сега карам САМОЛЕТ :):):) Не съм си мислел ,че тая кола върви толкова много.Ще опиша подробно за да могат и други колеги да се възползват от това ;).
Ох обачееее , какви парици дадох мале мале.Ново турбо - 1780 лева Гарет, но ти го продават с клапан Н75 заводски настроено(само то струва 200 лева).Почистване на всички ауспухови тръби, избиване на катализатор. А моята турбина е на казана- имал съм невероятен късмет, че досега не се е пръснала.Хвърлих я , въпреки ,че знам че можеше да се вземе нещо , но за какво ми е след като имам нова, не ми се събират боклуци, не ми се мислеше къде да я пробутвам ,а и ремонта и щеше да е около 1000 лева. Имаше луфт около 1 см. напред и назад и около 0,5см. нагоре и надолу .Нямало е смазване ;).Наистина пренадуваше и то много.
След това , всичко си беше оки. 2-3 дена вървеше много повече от преди - имаше голяма разлика.
Но след това гадооооооост :banghead: :banghead: :banghead: пак почна да забива.
Пак на ремонт - и какво се оказа цялата работа - със забиването се оправи за 75 лева. 2 скапани клапанчета за въздух с еднопосочно пропускане се бяха прецакали и пускаха в 2-те посоки и малко ровичкане в компа на колата - не мога да си я позная сега.Клапанчетета не им разбирам за какво и какви са но едното е мъничко цилиндрично -от едната страна бяло от другата черно наполовина.
Но за турбото не сажалявам, така или иначе си беше за смяна - било е на косъм да изгърми - а от това следва преебаване на целия двигател и колата на боклука. Не знам дали знаете каква се случва, ако ви изгърми турбото но ми го казаха 2 майстора които нямат нищо общо- Случва се това ,че ти се пълни целия двигател с масълце за секунди и вдига оборотите на Макс. докарая , но това не е всичкоо :) Ти я гасиш веднага вадиш ключето, но колата не гасне и държи Макс. обороти , докато ти скапе двигателя. Маслото не изгаря така като нафтата ;). И колицата после - :bishop :bishop :bishop .
А пък и заради старото турбо харчеше масло някъде 0,5л. на около 1500 км. доста е :), а сега не мърда и грам за 1500 км.
Наистина ходих при Иво, човека му разбира много, не отричам, но просто така се получи, че после ходих на един друг майстор, прати ме мой много добър познат , той също разбира много, и просто поръчах при него новото тубо, и се разбрахме за много ниска цена за 50 лева за цялата работа - смяна на турбо, избиване на катализатор, чистене на тръби.Малко курвенско от моя страна признавам ,за което се извинявам на Иво :bowdown , ако прочете това, ама просто нямаше как - така се получи.

Дано това помогне на някой ако има същя проблем

Последна промяна от Marto_VN на Вто 27 апр 2010 18:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Stivi » Нед 25 апр 2010 19:38


Marto_VN написа:Пиша малко късничко, :)
Пак на ремонт - и какво се оказа цялата работа - със забиването се оправи за 75 лева. 2 скапани клапанчета за въздух с еднопосочно пропускане се бяха прецакали и пускаха в 2-те посоки и малко ровичкане в компа на колата - не мога да си я позная сега.


За такова клапанче само че на Г4 съм пускал и аз тема да си ги проверяват хората ако почне да забива да не се окаже че са задръстени и от там се прецаква управлението на турбото,поне е лесно и отнема 5мин !


nike_bg
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот nike_bg » Вто 27 апр 2010 15:48


Каде се нанират тези клапанчета?

Последна промяна от nike_bg на Вто 27 апр 2010 21:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Вто 27 апр 2010 18:48


малко цвета съм объркал :) сори, черно и бяло е едното което знам , къде е , другото незнам , но е пак някакво подобно ;). Просто не попитах майстора тогава къде е.
Това което знам се намира на едно от въздуховодните мъркучета около турбото , те са няколко там, но няма друго клапанче , и няма как да го объркаш то е пластмасово. Ще пробвам да пратя една снимка ;).
Прикачени файлове
Изображение028.jpg
ей т'ва е единия злосторник :) неработещия , запзих го за "юрнек" дето се вика :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Stivi » Вто 27 апр 2010 18:52


Ето линк и към моята тема по въпроса със повече разяснения :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=186249&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот Marto_VN » Вто 27 апр 2010 18:57


Мерси Стиви, че аз съм малко зле с тея машинарии :oops: и немога да обясня на човека , като хората. Опитвам се до колкото мога де :)


nike_bg
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ - Проблеми с мощността при 3000 об/мин

Мнениеот nike_bg » Вто 27 апр 2010 21:03


мерси утре ще видя дали функционира пълноценно този клапан



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта