


имахте ли проблеми с дизелите
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
имахте ли проблеми с дизелите
Пускам тази тема защото Ивекото ми пали на половин оборот обаче на -20 колкото и да го мъчих не можа.Когато стана -10 пак си запали както си палеше.Според мен нафтата замръзна и маи трябва да се слага някаква добавка.Аз съм против бензин а и то всеки слага едно към както доиде!!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: имахте ли проблеми с дизелите
навремето, когато бачках за "любимата" ми фирма "Киров", карах едно транзитче. 2.5 чист дрисел. подгряването му беше много комично-факелна свещ. демек, като стане под -Х градуса едно реле пуска реотанчето на "свеща" и когато се напече и ти завъртиш стартер, по едно маркучче идва нафта и през реотанчето се пали и блъвва огън в цилиндрите, цигу-мигу.
на ниски температури просто не палеше. хич. виувиувиу и нищо. подам му ток-бръм! а акумулатор си имаше, доста як при това. просто въртеше една идея по бавно на по студено. ама не палеше-явно му се беше повече стегнала моторетката. после ми казаха вече, че трябва да има някакви минимални обороти при палене (и за бензиновите, някои, е така) които ако не ги постигнеш-просто не палиш.
опитай на -20 да му пуснеш точец-може и да се възпламени.
на ниски температури просто не палеше. хич. виувиувиу и нищо. подам му ток-бръм! а акумулатор си имаше, доста як при това. просто въртеше една идея по бавно на по студено. ама не палеше-явно му се беше повече стегнала моторетката. после ми казаха вече, че трябва да има някакви минимални обороти при палене (и за бензиновите, някои, е така) които ако не ги постигнеш-просто не палиш.
опитай на -20 да му пуснеш точец-може и да се възпламени.

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: имахте ли проблеми с дизелите
Ивекото е чисто ново и няма проблем обаче на тези температури.........!!!!Сигорен съм ,че и колегите тука са имали проблеми.Ама и тука във Варна беше някакъв ужас !!Дали съм бутнал чистачките без да изкам като са били замръзнали ,обаче и те не изкат да тръгнат.Търсих бушоните и не можах да ги намеря!!Скапани жабари!!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: имахте ли проблеми с дизелите
Гледам по руския форум, там направо под картера греят с бензинова лампа, или път тези които имат печки ги пускат да подгреят малкия кръг, или с пистолет за горещ въздух по горивния филтър и ГНП-то, абе разтривки му требат на дизел за да запали зимата. Добавки в нафтата разни и разнообразни - бензин, керосин, спирт и какво ли още не. Според мен един як стартерен изправител сметнат на 14 волта 120-140 ампера в гаража ще е най-добре. В пловдив имаше един в Кичук париж който навиваше електрожени и правеше и такива изправители. Той ми разправяше, че някакъв шофьор на дизелов мерцедес си държал такъв изправител под шофьорската седалка, и с един дълъг кабел само да се докопа до контакт на 220 волта...
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: имахте ли проблеми с дизелите
rokera671 написа:Ивекото е чисто ново и няма проблем обаче на тези температури.........!!!!Сигорен съм ,че и колегите тука са имали проблеми.Ама и тука във Варна беше някакъв ужас !!Дали съм бутнал чистачките без да изкам като са били замръзнали ,обаче и те не изкат да тръгнат.Търсих бушоните и не можах да ги намеря!!Скапани жабари!!
Във фирмата има едно от новото Ивеко, най-дългата и най-висока база с падащ борд, огромно. Акумулатора му се скапа,а няма 15000 км. Отделно мига и святка като цирк вътре. Трупа грешки по таблото. Наистина жабарска работа, толкова сложно са го направили че не се кара. Признавам че са царе на дизайна, качеството също го оправиха ама на електрониката направо ми настръхва косата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: имахте ли проблеми с дизелите
KingoftheROAD написа:Гледам по руския форум, там направо под картера греят с бензинова лампа, или път тези които имат печки ги пускат да подгреят малкия кръг, или с пистолет за горещ въздух по горивния филтър и ГНП-то, абе разтривки му требат на дизел за да запали зимата. Добавки в нафтата разни и разнообразни - бензин, керосин, спирт и какво ли още не...
За последно като проверих колата ми беше дизелова и на -18 палеше от четвърт с първия подгрев. Само алпин дизел съм сипал, нищо друго не съм правил... и мисля че 88% от колегите с ТДИ палят по същия начин, тоест що годе изправна ли е няма грижи... и да е немска

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: имахте ли проблеми с дизелите
Объркал си рейса пич - има дизелов раздел











- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: имахте ли проблеми с дизелите
Доста коли да не казвам само дизелите и бензинките видяха бая зор в тия студове ! 

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: имахте ли проблеми с дизелите
rokera671 написа:Пускам тази тема защото Ивекото ми пали на половин оборот обаче на -20 колкото и да го мъчих не можа.Когато стана -10 пак си запали както си палеше.Според мен нафтата замръзна и маи трябва да се слага някаква добавка.Аз съм против бензин а и то всеки слага едно към както доиде!!
Смени си камиона колега.Карам акрос и нямам никакви проблеми.Колегата ми е с рено и той пали.
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: имахте ли проблеми с дизелите
vaskoto1 написа: после ми казаха вече, че трябва да има някакви минимални обороти при палене (и за бензиновите, някои, е така) които ако не ги постигнеш-просто не палиш.
На дизел му трябват около 400 да запали, на бензинките около 70.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: имахте ли проблеми с дизелите
Колега и аз карам едно такова служебно Ивеко, от най-новите, при -15 пали без проблеми, но при -25 го запалих с доста въртене, добре че акумулатора му издържа, и аз немога да си го обясна това, не би трябвало да е така.
ПС: да не се окаже, че работим в една и съща фирма с едни жълти ивеко-та
ПС: да не се окаже, че работим в една и съща фирма с едни жълти ивеко-та

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: имахте ли проблеми с дизелите
KingoftheROAD написа: Според мен един як стартерен изправител сметнат на 14 волта 120-140 ампера в гаража ще е най-добре. В пловдив имаше един в Кичук париж който навиваше електрожени и правеше и такива изправители. Той ми разправяше, че някакъв шофьор на дизелов мерцедес си държал такъв изправител под шофьорската седалка, и с един дълъг кабел само да се докопа до контакт на 220 волта...
Какви 120 ампера? Това е нищо. Пусковият ток на дизелов акумулатор за кола е 700-750 ампера. Мощността е 12 х 700 = 8400 вата. И не знам какъв контакт 220V ще издържи на такава мощност, ако не е трифазен.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: имахте ли проблеми с дизелите
Ljubon написа:....
Какви 120 ампера? Това е нищо. Пусковият ток на дизелов акумулатор за кола е 700-750 ампера. Мощността е 12 х 700 = 8400 вата. ....
Не е точно така

В смисъл : възможно е да се получат пикове до както казваш 700A , но номиналния ток при въртене от стартера е в пъти по-малко . Освен това при палене не се разчита само на пусковото устройство

Re: имахте ли проблеми с дизелите
HЯМА ПРОБЛЕМИ - МАЛКО ПО-ДЪЛГО ВРЕМЕ РАБОТИ СТАРТЕРА,НО ПАЛИ;АКО ТИ Е ЧИТАВ АКУМУЛАТОРЪТ И ДВИГАТЕЛЯТ НЕ Е
ИЗДУХАН - НЯМАШ ГРИЖА!
ИЗДУХАН - НЯМАШ ГРИЖА!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: имахте ли проблеми с дизелите
milmar написа:Ljubon написа:....
Какви 120 ампера? Това е нищо. Пусковият ток на дизелов акумулатор за кола е 700-750 ампера. Мощността е 12 х 700 = 8400 вата. ....
Не е точно така...
В смисъл : възможно е да се получат пикове до както казваш 700A , но номиналния ток при въртене от стартера е в пъти по-малко . Освен това при палене не се разчита само на пусковото устройствонали ? Даже то е по-скоро да възстанови бързо акумулатора за новото въртене и освен това да му помага с едни 100-тина ампера ...
Така е пиковете при всички ел мотори първоначално за доста пъти над номиналния ток който ползват.А пусковото устройство помага на акумулатора но не дава цялата енергия необходима на стартера,също така само със стартерна количка и откачен акумулатор едва ли ще запалиш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта