Колеги имам следния въпрос:
Има ли смисъл да се постави ТАП на автомобил с детонационен датчик, например на PB.
Колата е с ГИ и се кара на газ и бензин(докато е студена).
Единственото ми оплакване от газта е че ми се струва че колата стана малко по-мудна с течение на времето и на газ и на бензин. Когато изляза на магистралата в началото колата е мудна, но след 30 минутки каране се оправя. Мисля си че може би има частичен нагар който в града няма как да се изчисти. Този нагар не се получава при каране на бензин и си мисля че с един ТАП нещата ще се подобрят. Това в което не съм сигурен е дали детонационния датчик успява да даде допълнителното предварение необходимо за добра работа на газ или не. Не намерих точен отговор на този въпрос за това пускам отделна тема.



ТАП и детонационен датчик (knock sensor)
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: ТАП и детонационен датчик (knock sensor)
детонационния датчик само може да намали "аванса" когато се появи детонац горене - иначе компютъра се стреми двг да работи с макс аванс. освен това компютъра има диапазон на регулиране +- някакви граници и ако се прекали с "изкуствено променения аванс" двг може да изпадне в режим на детонационно горене , независимо че датчика за детонация отчита детонация
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТАП и детонационен датчик (knock sensor)
Значи въпреки че има детонационен датчик поставянето на ТАП има смисъл и мога да си реша малкия проблем по този начин.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: ТАП и детонационен датчик (knock sensor)
и аз мисля че има смисъл , стига малкия проблем да зависи от ъгъла на предварение
)

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта