Голф 4, забива! Вече не забива.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Голф 4, забива! Вече не забива.

Мнениеот Svetkisha » Пет 05 фев 2010 23:11


Здравейте!
Имам следния проблем. По време на движение независимо на коя предавка е(колата е автоматик), изведнъж губи мощност и умира, работи, върви но няма сила. В този момент и скоростите се побъркват. При рестарт на двигателя всичко се оправя, но за неопределено време. Направи ми впечатление, че точно преди да забие, нещо щраква под волана(реле може би). Отидох на диагностика, по данните(грешките) който прочетоха, ми обясниха, че проблемът е в електрическия клапан за турбото(каквото и да значи това).
Кажете как да постъпя и какви действия да предприема.

Благодаря Ви за вниманието!!!
Светльо

Последна промяна от Svetkisha на Нед 14 фев 2010 21:04, променено общо 1 път.




K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Голф 4, ЗАБИВА!

Мнениеот K » Съб 06 фев 2010 1:31


Отиди при някои от клубните майстори да ти види проблема, че не се знае на какъв ще попаднеш и колко ще те одере ;)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Голф 4, ЗАБИВА!

Мнениеот velinsl » Съб 06 фев 2010 1:48


Да не е прословутото реле 109 н горивната помпа.
Според мен по вероятно е клапан Н75 или зацапана геометрия на турбото.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Голф 4, ЗАБИВА!

Мнениеот gogovaseev » Съб 06 фев 2010 7:47


колега потарси някои клубен маистор да ти погледне и оправи колицата.успех :beer


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, ЗАБИВА!

Мнениеот Svetkisha » Съб 06 фев 2010 11:40


velinsl написа:Да не е прословутото реле 109 н горивната помпа.
Според мен по вероятно е клапан Н75 или зацапана геометрия на турбото.

Човече, съгласен съм с теб, но едно реле за да изключи, значи му спира захранването, ако е така, защо? Няма как да "отлепи" от самосебеси.
Колкото до Н75, ми подариха един, вярно, леко счупен но в една друга тема обясних как го възтанових.

viewtopic.php?f=24&t=184761

gogovaseev написа:колега потарси някои клубен маистор да ти погледне и оправи колицата.успех :beer

Някаква ориентировка към такъв човек? Телефонче, адресче или "GPS-точка" :D .
От скоро съм във форума, а доста често срещам този израз.

Благодаря Ви за вниманието!
Светльо


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4, ЗАБИВА!

Мнениеот gr_kanev » Съб 06 фев 2010 11:57


Svetkisha написа:
gogovaseev написа:колега потарси някои клубен маистор да ти погледне и оправи колицата.успех :beer

Някаква ориентировка към такъв човек? Телефонче, адресче или "GPS-точка" :D .
От скоро съм във форума, а доста често срещам този израз.

Благодаря Ви за вниманието!
Светльо

viewforum.php?f=13


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, ЗАБИВА!

Мнениеот Svetkisha » Съб 06 фев 2010 12:08


gr_kanev написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13


Благодаря!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Голф 4, забива

Мнениеот velinsl » Съб 06 фев 2010 14:04


Svetkisha написа:Човече, съгласен съм с теб, но едно реле за да изключи, значи му спира захранването, ако е така, защо? Няма как да "отлепи" от самосебеси.


Абсолютно си прав, колега. Но не е една темата как дизеловите автомобили както вървят нормално и спират без причина. След 10-15мин беза да си пипа по автомобила все едно нищо не е било.
От там си правя изводите за това, но не споря.

А второ ми предложие съм го писал, защото ми се вярва че шанса там да е повредата е по-голям.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4, забива

Мнениеот morfei1 » Съб 06 фев 2010 15:36


С кой код е двигателя? Сложи си нов Н75 защото струва 80лв., а турбото струва над 1000лв.


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива

Мнениеот Svetkisha » Съб 06 фев 2010 20:07


Кода на мотора е AHF.

Такааааааа. Захванах се днес с едно приятелче, разбира момчето, кадърен е, та с неква умна книга(лап топ) пак се хакна у библиотеката на колата да чете данни(грешки). Баси и грешницата е тази мойта кола!
Та по същество. Купих макуч, хубав с текстилна оплетка, за вакуумните магистрали. Започна едно сменяване, ужас, егати и паяжината. Но мина добре! Оказва се обаче, че един метален "буркан", седи захванат с две болтчета до некъв "охлюв"(турбото), вътре с неква си гумена мембрана, се бил развалил. Изгнила му курубата, от вътре изпаднаха много ръждиви стружки, като го движиш на ръка и стърже кат разстроена цигулка, мембраната се оказва спуканаааа. Намерихме такава джаджа, сменихме я. Хубавото беше, че при тестването после, ми дойдоха яки спирачки, ма един мазен стана педала, кеф голям. Да, ама пак забива. Колкото до клапана Н75, и него го сменихме, пак забива! Другото което се получава е, м/у 2000 и 3000 оборота, двигателя тресе и пуши с яко син дим, мирише на нафта. Щом доближи 3000 оборота и изведнъж хуква да качва оборотите.
Да обобщя:
Сменени вакуумни магистрали(маркучи).
Сменен вакуумен клапан на турбото.
Сменен Н75.
Скъсани нерви, ефект никакъв!!!


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4, забива

Мнениеот gomez » Съб 06 фев 2010 20:44


Сега пробвай и друг дебитомер.


Потребителски аватар
SSS666
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4, забива

Мнениеот SSS666 » Съб 06 фев 2010 21:07


само че е ако дебитомер няма да се оправя като я угаси и пак запали . тука се появява някаква грешка която го вкарва в авариен режим например пренадуване на турбината знам ли :!:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4, забива

Мнениеот gomez » Съб 06 фев 2010 22:46


Като е бил прецакан актуатора на турбото проверихте ли дали се движи свободно лостчето на променливата геометрия. Може да се е зацапала от това не работене на клапана.


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива

Мнениеот Svetkisha » Нед 07 фев 2010 10:30


Дебитомера е на два месеца(Пиербург), това не гарантира, че е здрав разбира се, но пък на умната книга отчита дейност. Лостчета и щангички си се движеха съвсем леко, приятелчето каза, че е нормално.
Момчета, не съм много на ясно, но има ли нещо общо това, че е АВТОМАТИК?
Питам защото, вчера не се стърпях и пак излезнах да се връткам като ударен хеликоптер из улиците.
Направи ми впечатление, че като забие, от директна вкарвам на трета, после на втора и скоростите не реагират. Или това е един вид защитна реакция?


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива

Мнениеот Svetkisha » Нед 07 фев 2010 21:54


Мамка му, ще го продавам!!! :banghead: :banghead: :banghead:
Идва ми да отида във Волфсбург и да им :beat_butt2



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта