Здравейте!
Имам следния проблем. По време на движение независимо на коя предавка е(колата е автоматик), изведнъж губи мощност и умира, работи, върви но няма сила. В този момент и скоростите се побъркват. При рестарт на двигателя всичко се оправя, но за неопределено време. Направи ми впечатление, че точно преди да забие, нещо щраква под волана(реле може би). Отидох на диагностика, по данните(грешките) който прочетоха, ми обясниха, че проблемът е в електрическия клапан за турбото(каквото и да значи това).
Кажете как да постъпя и какви действия да предприема.
Благодаря Ви за вниманието!!!
Светльо



Голф 4, забива! Вече не забива.
- Svetkisha
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Голф 4, забива! Вече не забива.
Последна промяна от Svetkisha на Нед 14 фев 2010 21:04, променено общо 1 път.
Re: Голф 4, ЗАБИВА!
Отиди при някои от клубните майстори да ти види проблема, че не се знае на какъв ще попаднеш и колко ще те одере 

Re: Голф 4, ЗАБИВА!
Да не е прословутото реле 109 н горивната помпа.
Според мен по вероятно е клапан Н75 или зацапана геометрия на турбото.
Според мен по вероятно е клапан Н75 или зацапана геометрия на турбото.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Голф 4, ЗАБИВА!
колега потарси някои клубен маистор да ти погледне и оправи колицата.успех 

- Svetkisha
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4, ЗАБИВА!
velinsl написа:Да не е прословутото реле 109 н горивната помпа.
Според мен по вероятно е клапан Н75 или зацапана геометрия на турбото.
Човече, съгласен съм с теб, но едно реле за да изключи, значи му спира захранването, ако е така, защо? Няма как да "отлепи" от самосебеси.
Колкото до Н75, ми подариха един, вярно, леко счупен но в една друга тема обясних как го възтанових.
viewtopic.php?f=24&t=184761
gogovaseev написа:колега потарси някои клубен маистор да ти погледне и оправи колицата.успех
Някаква ориентировка към такъв човек? Телефонче, адресче или "GPS-точка"

От скоро съм във форума, а доста често срещам този израз.
Благодаря Ви за вниманието!
Светльо
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4, ЗАБИВА!
Svetkisha написа:gogovaseev написа:колега потарси някои клубен маистор да ти погледне и оправи колицата.успех
Някаква ориентировка към такъв човек? Телефонче, адресче или "GPS-точка".
От скоро съм във форума, а доста често срещам този израз.
Благодаря Ви за вниманието!
Светльо
viewforum.php?f=13
- Svetkisha
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4, ЗАБИВА!
gr_kanev написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13
Благодаря!
Re: Голф 4, забива
Svetkisha написа:Човече, съгласен съм с теб, но едно реле за да изключи, значи му спира захранването, ако е така, защо? Няма как да "отлепи" от самосебеси.
Абсолютно си прав, колега. Но не е една темата как дизеловите автомобили както вървят нормално и спират без причина. След 10-15мин беза да си пипа по автомобила все едно нищо не е било.
От там си правя изводите за това, но не споря.
А второ ми предложие съм го писал, защото ми се вярва че шанса там да е повредата е по-голям.
Re: Голф 4, забива
С кой код е двигателя? Сложи си нов Н75 защото струва 80лв., а турбото струва над 1000лв.
- Svetkisha
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4, забива
Кода на мотора е AHF.
Такааааааа. Захванах се днес с едно приятелче, разбира момчето, кадърен е, та с неква умна книга(лап топ) пак се хакна у библиотеката на колата да чете данни(грешки). Баси и грешницата е тази мойта кола!
Та по същество. Купих макуч, хубав с текстилна оплетка, за вакуумните магистрали. Започна едно сменяване, ужас, егати и паяжината. Но мина добре! Оказва се обаче, че един метален "буркан", седи захванат с две болтчета до некъв "охлюв"(турбото), вътре с неква си гумена мембрана, се бил развалил. Изгнила му курубата, от вътре изпаднаха много ръждиви стружки, като го движиш на ръка и стърже кат разстроена цигулка, мембраната се оказва спуканаааа. Намерихме такава джаджа, сменихме я. Хубавото беше, че при тестването после, ми дойдоха яки спирачки, ма един мазен стана педала, кеф голям. Да, ама пак забива. Колкото до клапана Н75, и него го сменихме, пак забива! Другото което се получава е, м/у 2000 и 3000 оборота, двигателя тресе и пуши с яко син дим, мирише на нафта. Щом доближи 3000 оборота и изведнъж хуква да качва оборотите.
Да обобщя:
Сменени вакуумни магистрали(маркучи).
Сменен вакуумен клапан на турбото.
Сменен Н75.
Скъсани нерви, ефект никакъв!!!
Такааааааа. Захванах се днес с едно приятелче, разбира момчето, кадърен е, та с неква умна книга(лап топ) пак се хакна у библиотеката на колата да чете данни(грешки). Баси и грешницата е тази мойта кола!
Та по същество. Купих макуч, хубав с текстилна оплетка, за вакуумните магистрали. Започна едно сменяване, ужас, егати и паяжината. Но мина добре! Оказва се обаче, че един метален "буркан", седи захванат с две болтчета до некъв "охлюв"(турбото), вътре с неква си гумена мембрана, се бил развалил. Изгнила му курубата, от вътре изпаднаха много ръждиви стружки, като го движиш на ръка и стърже кат разстроена цигулка, мембраната се оказва спуканаааа. Намерихме такава джаджа, сменихме я. Хубавото беше, че при тестването после, ми дойдоха яки спирачки, ма един мазен стана педала, кеф голям. Да, ама пак забива. Колкото до клапана Н75, и него го сменихме, пак забива! Другото което се получава е, м/у 2000 и 3000 оборота, двигателя тресе и пуши с яко син дим, мирише на нафта. Щом доближи 3000 оборота и изведнъж хуква да качва оборотите.
Да обобщя:
Сменени вакуумни магистрали(маркучи).
Сменен вакуумен клапан на турбото.
Сменен Н75.
Скъсани нерви, ефект никакъв!!!
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4, забива
Сега пробвай и друг дебитомер.
Re: Голф 4, забива
само че е ако дебитомер няма да се оправя като я угаси и пак запали . тука се появява някаква грешка която го вкарва в авариен режим например пренадуване на турбината знам ли 

- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4, забива
Като е бил прецакан актуатора на турбото проверихте ли дали се движи свободно лостчето на променливата геометрия. Може да се е зацапала от това не работене на клапана.
- Svetkisha
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4, забива
Дебитомера е на два месеца(Пиербург), това не гарантира, че е здрав разбира се, но пък на умната книга отчита дейност. Лостчета и щангички си се движеха съвсем леко, приятелчето каза, че е нормално.
Момчета, не съм много на ясно, но има ли нещо общо това, че е АВТОМАТИК?
Питам защото, вчера не се стърпях и пак излезнах да се връткам като ударен хеликоптер из улиците.
Направи ми впечатление, че като забие, от директна вкарвам на трета, после на втора и скоростите не реагират. Или това е един вид защитна реакция?
Момчета, не съм много на ясно, но има ли нещо общо това, че е АВТОМАТИК?
Питам защото, вчера не се стърпях и пак излезнах да се връткам като ударен хеликоптер из улиците.
Направи ми впечатление, че като забие, от директна вкарвам на трета, после на втора и скоростите не реагират. Или това е един вид защитна реакция?
- Svetkisha
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4, забива
Мамка му, ще го продавам!!!
Идва ми да отида във Волфсбург и да им



Идва ми да отида във Волфсбург и да им

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта