И аз имам едно грозно предложение

Колата е голф 3 TDI - а бутоните за темпомата са от MFA лоста...
за първите 3 стъпки внимателно защото понякога капачетата са много добре захванати
1 плъзгача - внимание!!! Има пружинка и една цилиндрична частичка - свалят се и се пазят да не избягат нанякаде докато работите

2 задното капаче



3 капачето откъм плъзгача

4 вътрешноста на лоста се държи с едно зъбче и трябва да се помогне примерно с нож за да излезне вътрешноста.



5 буксата се отрязва но се оставя достатъчно дълги кабелчета защото ще се ползва по надолу!


6 левият лост си има същото гнездо за монтиране с изключение на това че много мъничко трябва да се преработи


7 има си място за 4 кабелчета (в случая са от USB кабел)


8 ето реда на буксата дойде - обрязва се така че да се покажат клемите и си имаме готова букса за включване към оригиналната която си виси зад бушоните.

9 сглобяване на лоста - задното капаче се слага и после се слага предното
10 няма снимка на крайния резултат
Свързването:
12V+ - синият кабел на MFA лоста се връзва с черен на буксата зад бушоните.
ON - червеният от MFA към чрно-бял
SET - черен от MFA към червен
RES - бял от MFA към синьо-сив
За поверка винаги може да се направи с мултицет - като синия кабел се пада главния(спрямо него проверявате кой кабел на кое бутонче и на коя позиция отговаря)
недостатци
1 символите на MFA лоста са на долу с главата
2 положение изключено е 2 и за да се включи се приплъзва на 1
плюсове
1 проекта излиза 20-25 лева

2 има си всички функции на стандартният лост за темпомата